


проблем със запалването на поло 1.9 1997година
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: проблем със запалването на поло 1.9 1997година
Отивай в сервиза и не губи повече време ! Нека ти погледнат колата и ще ти кажат! Центровка на тази помпа се прави -но не от всеки! Имал съм същият проблем като я купих колата ,и се оправи със ново зацепване на ремъка ,и центровка на помпата по слух! То друг няма какъв да е проблема в тая кола!
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем със запалването на поло 1.9 1997година
Колега brum колегата dizel fen го каза, прави се по слух. При мен, това което виждам а и чувам от тук таме, е изместване на центровката от 3-те болта на колелото на ангренажния ремък в посока обратна на часовниковата стрелка около 2мм. за да отиде на предварение. Това е като гледаш помпата челно от страната на задвижване на помпата. Като преди това колата гореше много, тресеше и не вървеше, че и накрая почна да пуши като мАз. Сега предполагам предварението е в повече и като запаля малко изтраква, но пък върви за сметка от преди.
Re: проблем със запалването на поло 1.9 1997година

Последна промяна от biglo на Пет 04 ное 2011 18:33, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: проблем със запалването на поло 1.9 1997година
По слух викаш
. Искам да видя сервизната документация на VAG дето пише някъде за центовка по слух
.


-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем със запалването на поло 1.9 1997година

Re: проблем със запалването на поло 1.9 1997година
biglo написа:maikomila
Нещо да кажеш колега по темата ?!? Всеки може да цъка емотиконки само

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: проблем със запалването на поло 1.9 1997година
Погледни си ЗАДЪЛЖИТЕЛНО демферната шайба !! Присвирва ли ти сутрин като на ремък ?Огледай хубаво шайбата ,че после да няма
Гледай дали не тресе или вибрира . Често тя е причината да губи моментна центровка и мотора не работи добре! И центровка се прави с индикатор НЕ НА СЛУХ !!

-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем със запалването на поло 1.9 1997година
Колега samo_pechka коя демпферна шайба имаш в предвид?
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: проблем със запалването на поло 1.9 1997година
Ами дето е на коляновия вал голямата шайба за пистовия ремък,то друга нямаgrishitu написа:Колега samo_pechka коя демпферна шайба имаш в предвид?

-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем със запалването на поло 1.9 1997година
Несъм забелязъл да е демпферна, странно изглежда ми твърдо стегната за вала.
Re: проблем със запалването на поло 1.9 1997година
то нямам как да го проверя 6тото изобщо не иска да запали
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: проблем със запалването на поло 1.9 1997година
Ваг ком няма да помогне,за 5 годни нищо не е ставало за използването му!
Ако имах ербег или абс... да
Помпата е меганична с жило,и е на ангренажа и ако е прескочил зъб.... няма никак да пали!
На мен ми прескочи точно на нафтовата помпа,и на теглене палеше над 2200 оборота и пушеше ако черно....
Като падне под 2200 об. гаснеше!На мен ми прилича на засмукване на въздух.Провери си маркуча от резервоара към филтара.Виж да не си сипал кофти нафта,гледай като запали колата има две прозрачни маркучета дали вървят мехурчета.Като изгасне,ако в прозрачните тръбички няма нафта засмуква въздух преди филтара някъде!Ако има...
възможно да засмуква от помпата (нафтовата)....Възможно е и да е някаква друга пречината!
С Vag com се гледа центровка само на тди 90 и 110 коня!!!
Да кажа за незнаещите,при това поло няма как да стане. 
И каква е тази демферна шайба дето я намесихте.Пистовият ремък се върти от нея,и завърта сервото и алтернатора...няма нищо общо с нафтовата помпа и центровката на колата.Помпата е на ангренажният ремък,този който е със зъби!
Ако имах ербег или абс... да
Помпата е меганична с жило,и е на ангренажа и ако е прескочил зъб.... няма никак да пали!
На мен ми прескочи точно на нафтовата помпа,и на теглене палеше над 2200 оборота и пушеше ако черно....
Като падне под 2200 об. гаснеше!На мен ми прилича на засмукване на въздух.Провери си маркуча от резервоара към филтара.Виж да не си сипал кофти нафта,гледай като запали колата има две прозрачни маркучета дали вървят мехурчета.Като изгасне,ако в прозрачните тръбички няма нафта засмуква въздух преди филтара някъде!Ако има...
възможно да засмуква от помпата (нафтовата)....Възможно е и да е някаква друга пречината!
С Vag com се гледа центровка само на тди 90 и 110 коня!!!


И каква е тази демферна шайба дето я намесихте.Пистовият ремък се върти от нея,и завърта сервото и алтернатора...няма нищо общо с нафтовата помпа и центровката на колата.Помпата е на ангренажният ремък,този който е със зъби!
Re: проблем със запалването на поло 1.9 1997година
deversant написа:И каква е тази демферна шайба дето я намесихте.Пистовият ремък се върти от нея,и завърта сервото и алтернатора...няма нищо общо с нафтовата помпа и центровката на колата.Помпата е на ангренажният ремък,този който е със зъби!
Предполагам, че колегата имаше предвид зъбното колело на коляновия вал, като спомена за менене на центровката. Иначе демпферната шайба сама по себе си няма потенциал да причини загуба на центровка.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта