Здрасти на всички,
ще ви разкажа за едно голфче, в което с течение на времето се влюбих. Попадна ми случайно и го купих с нежелание - нямах нужда от още една кола, особено когато чух за какво става въпрос. Нещо обаче ме накара да повдигна вежда.
Историята е следната: В началото на миналия ноември отидох да си платя интернета. Момчето, което работи там също е от форума, казва се Крис, но не му знам ника. Каза ми, че един от приятелите му има изстрадало кабрио, което смята да продаде за скрап. Нямаше как, отидох да го видя. Купето не беше толкова зле, таблото също. Всички лайстни и детайли бяха налични, цената добра, викнах репатрак и историята започна.
Тук дупките по покрива са вече залепени. Нямам снимки на колата от самото начало, но не ми беше до това - исках само да я вкарам в някаква форма преди да я оставя да зимува. С един добър приятел и чуден механик започнахме да си играем с по-дребните неща, защото имахме само седмица време, също така все още не се знаеше каква е тази кола, как ще изглежда, какво ще прави и т.н. За начало сложихме броните обратно, решетка с два фара, изчистихме синия спрей-тунинг, сложихме едно спортно окачване, подменихме някои неща от интериора. Спойлерът от ГТИ сложихме от любопитство, в последствие не ни хареса.
1985 Mk1 Golf Cabriolet
- 420
- R.I.P. High Roller
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 22:55
- Автомобил: Golf Mk1
- Двигател: DX
- Местоположение: София
1985 Mk1 Golf Cabriolet
Последна промяна от 420 на Сря 14 мар 2012 18:10, променено общо 3 пъти.
- 420
- R.I.P. High Roller
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 22:55
- Автомобил: Golf Mk1
- Двигател: DX
- Местоположение: София
Re: 1985 Golf Cabriolet
Зимата се разболях от Корадо, прекарах го тежко и олекнах много. Започнах да се възстановявам едва през юни, когато отново подкарахме кабриото. Първото нещо, което поправихме беше стартерът, второто - скоростната кутия. Ябълката на лоста също беше сдала багажа, затова сменихме и нея и почистихме всичко наоколо. Снимката е особено демонстративна.
Хиляди благодарности на Милен (gas) за скоростите, която ми подари. До ден днешен си вършат работата отлично.
Колата беше спъната, имаше някаква повреда. Преди да тръгнем по магазините за авточасти сменихме джантите с АТС класик, колата стана по-ниска, но не съвсем.
Повредата беше във водната помпа. Беше блокирала и съсипала ангренажния ремък. С подмяната и сменихме радиатора, също така редовните масла и филтри. Почистихме от ръжда и пребоядисахме дифузьора и капаците на въздушния филтър, клапаните, ремъка.
Ето го и него Могъщият 1300-кубиков двигател
Хиляди благодарности на Милен (gas) за скоростите, която ми подари. До ден днешен си вършат работата отлично.
Колата беше спъната, имаше някаква повреда. Преди да тръгнем по магазините за авточасти сменихме джантите с АТС класик, колата стана по-ниска, но не съвсем.
Повредата беше във водната помпа. Беше блокирала и съсипала ангренажния ремък. С подмяната и сменихме радиатора, също така редовните масла и филтри. Почистихме от ръжда и пребоядисахме дифузьора и капаците на въздушния филтър, клапаните, ремъка.
Ето го и него Могъщият 1300-кубиков двигател
- 420
- R.I.P. High Roller
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 22:55
- Автомобил: Golf Mk1
- Двигател: DX
- Местоположение: София
Re: 1985 Golf Cabriolet
Следващото нещо бяха спирачките: апарати от ГТИ, нови дискове, накладки. Подобна мощ се удържа трудно, затова вложихме всичко от себе си и дори не почистихме ръждата.
За донора на следващата част и дума за ръжда не може да става, но това е друга тема. За около два часа свалихме и монтирахме запазен покрив от плат, който за разлика от предишния има само една малка, поправена цепка.
Лайстната около прозореца е видяла и по-добри дни.
Реших да сложа едни брони, събиращи прах в гаража, предната е с пръскалки.
Старият номер с духалката.
Сложих и пластмасови вежди и за пръв път излязохме без да се срамуваме.
За донора на следващата част и дума за ръжда не може да става, но това е друга тема. За около два часа свалихме и монтирахме запазен покрив от плат, който за разлика от предишния има само една малка, поправена цепка.
Лайстната около прозореца е видяла и по-добри дни.
Реших да сложа едни брони, събиращи прах в гаража, предната е с пръскалки.
Старият номер с духалката.
Сложих и пластмасови вежди и за пръв път излязохме без да се срамуваме.
- 420
- R.I.P. High Roller
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 22:55
- Автомобил: Golf Mk1
- Двигател: DX
- Местоположение: София
Re: 1985 Golf Cabriolet
На тръгване за Роженския събор, познат също като "Няма да има".
Случи се така, че Пиронски се качи при мен и неочаквано, на първото си излизане от София, моят щайгот поведе колоната. Искрени извинения на колегите за бавното темпо, километражът не показва вярно и не можехме да уцелим скоростта, също така пазех 13-ките с гуми 175/50.
Случи се така, че Пиронски се качи при мен и неочаквано, на първото си излизане от София, моят щайгот поведе колоната. Искрени извинения на колегите за бавното темпо, километражът не показва вярно и не можехме да уцелим скоростта, също така пазех 13-ките с гуми 175/50.
- Огито Ангелов
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Пет 28 авг 2009 17:35
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: AFT
- Местоположение: Варна
- golf_1
- Мнения: 967
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
- Автомобил: Audi Q7
- Двигател: CJWE
- Местоположение: Salt Lake City, UT
Re: 1985 Golf Cabriolet
Чака си сега едно ново двигателче само, за да е пълна картинката!! Мн добре се е получила, евала!
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: 1985 Golf Cabriolet
Тези единечки за нищо ги нямаш, но пък ти се вписват перфектно на личноста ти.
- 420
- R.I.P. High Roller
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 22:55
- Автомобил: Golf Mk1
- Двигател: DX
- Местоположение: София
Re: 1985 Golf Cabriolet
Много благодаря, момчета. Беше време да дам малко гласност, защото несподеленото удоволствие е егоистично. Бързам обаче да коригирам брат ми по голф - двигателят остава в тази кола. Има страхотен чар в това малко моторче (4 скорости, 55 к.с.), много ми харесва. За града е идеално, все пак ако искам нещо повече, имам още три трошки "през 50 коня"
Довечера продължавам с историята.
Довечера продължавам с историята.
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1985 Golf Cabriolet
Много добре изглежда, колега. В гаража ми лежи едно HK, също като твоето, беше на моята старица баба Джета от завода. Ако ти трябва нещо от него с радост бих могъл да ти помогна (безвъзмездно)
Единственото, което бих променил на твое място под капака е - запалването. Мисля, че ще му пасне едно електронно с датчик на Хол.
Може ли да споделиш какви пари взе тези джанти 13ките? Може и на ЛС.
Единственото, което бих променил на твое място под капака е - запалването. Мисля, че ще му пасне едно електронно с датчик на Хол.
Може ли да споделиш какви пари взе тези джанти 13ките? Може и на ЛС.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: 1985 Golf Cabriolet
Тая кола си иска Пирелитата!!! Тази снимка ми пълни душата:
Иначе евала за ентусиазма
Иначе евала за ентусиазма
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1985 Golf Cabriolet
Май сами те намират класиките,страхотна е количката и много ми харесва идеята да си остане сток мотора
- sando_jilata
- Мнения: 197
- Регистриран на: Пет 25 мар 2011 1:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: 1985 Golf Cabriolet
Ехе браво Иво колата е уникална
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 24 фев 2011 1:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: 1985 Golf Cabriolet
супер колега,единицата е яка , (най хубавата кола ,аз някога дали ще си направя мойта почнал съм тъпата тройка...)
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1985 Golf Cabriolet
Супер яка е колата При теб няма начин едно мк1 да остане посредствено
- 420
- R.I.P. High Roller
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 22:55
- Автомобил: Golf Mk1
- Двигател: DX
- Местоположение: София
Re: 1985 Golf Cabriolet
stefan4o написа:Единственото, което бих променил на твое място под капака е - запалването. Мисля, че ще му пасне едно електронно с датчик на Хол.
Може ли да споделиш какви пари взе тези джанти 13ките? Може и на ЛС.
Прав си, правило ми е номера... Но него ще мислим малко по-натам, засега повечето пъти пали безпроблемно.
Джантите си ги купих от един приятел македонец за 250 евро, но с разходката до Скопие ми излязоха малко повече. Въпреки това съм предвидил тесни джанти за крайния вид, може би пирелитата.
Жоро, наистина ме намират сами Днес например бяхме на разходка извън града и се минахме покрай една ръждивочервена клекнала американска единичка - квадратни фарове, големи хромирани брони, безкрайните стопове, отгоре багажник. Собственикът беше там, натиснах няколко пъти спирачката, но победих Наплива
Още малко (чужди) снимки от Рожен. Много благодарности на фотографите
Макар да не личи на снимките, върху капака е падала саксия.
Тук по-ясно се вижда травмата на вратата и страничния панел. Калниците са за боя.
+1 точка за блясък, момчетата на долната снимка не са случайни.
Предното стъкло е тонирано кафяво. Напълно съответства на колата обаче по-натам ще си ходи.
На тръгване от роженския събор спрях да си купя мед и щракнах една:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта