Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Мнениеот vladovelin » Нед 30 окт 2011 11:07


nikson85 написа:
vladovelin написа:В книгата на К.Косев за Golf3 пише :
Затягане на гайките на капаците на лагера на мотовилката:
1 етап - 30Nm
2 етап - дозатягане на 90*

Темата не е за голф 3 , а за голф 4 - 1.4 16 винтила. facepalm

Знам колега, че темата е за Голф4,но след като автора дава горните числа за "всички бензинови и дизелови мотори на Голф3" защо да не е същото и при Г4 ???




Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Мнениеот nikson85 » Нед 30 окт 2011 11:12


vladovelin написа:
nikson85 написа:
vladovelin написа:В книгата на К.Косев за Golf3 пише :
Затягане на гайките на капаците на лагера на мотовилката:
1 етап - 30Nm
2 етап - дозатягане на 90*

Темата не е за голф 3 , а за голф 4 - 1.4 16 винтила. facepalm

Знам колега, че темата е за Голф4,но след като автора дава горните числа за "всички бензинови и дизелови мотори на Голф3" защо да не е същото и при Г4 ???

Ами има книга и за голф 4 в книжарниците. Там пише как е.


Потребителски аватар
bobipolo
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Мнениеот bobipolo » Нед 30 окт 2011 11:48


Буталата съм ги вадил и слагал едно по едно.Не съм ги вадил всичките наведнъж.Белязал съм посоките,а и буталата имат стрелки.Единствено може да съм завъртял черупката на някоя биела,но съм ги белязал и ще ги проверя.
ПРОБЛЕМА Е, ЧЕ НЕ РАЗБРАХ КОЛКО ДА СТЕГНА БИЕЛИТЕ!!!Сега са стегнати на 4,3 Nm.И валът се върти супер трудно!!!


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Мнениеот muns61 » Нед 30 окт 2011 11:57


Лесно ли влязоха буталата? Понякога, ако не почистиш канала на буталото от нагар, сегмента се притиска и влиза трудно. Оттам и трудно превъртане на вала.
Когато сменям сегменти, винаги вадя буталата едно по едно и след монтажа на всяко проверявам как се върти вала, защото веднъж в комплекта с биелни лагери, имаше една черупка ремонтна, та не првърташе хич! А аз не бях гледал всяка какво пише отзад! :banghead:


Потребителски аватар
bobipolo
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Мнениеот bobipolo » Нед 30 окт 2011 12:06


Буталата влезнаха лесно,а каналите им ги изчистих перфектно.Когата сложих биелите и ги затегнах на ръка и завъртах валът за проба,той се въртеше прилично.При затягането с динамометричен ключ на 4,3 -затегна.


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Мнениеот Dare_16V_9A » Нед 30 окт 2011 12:32


bobipolo написа:Буталата влезнаха лесно,а каналите им ги изчистих перфектно.Когата сложих биелите и ги затегнах на ръка и завъртах валът за проба,той се въртеше прилично.При затягането с динамометричен ключ на 4,3 -затегна.



Погледни дали не си обърнал някоя от черупките на лагерите или от петите на биелите!
Два пъти съм правил основен ремонт и до колкото ми е известно на мен поне при 4 цилиндровите двигатели на VW биелите се стяган на 30Nm + 90градуса допълнително притягане!Няма логика да ти задържа ако всичко си направил както трябва!Виж като слагаш петите на биелите дали затварят добре тоест плътно ли прилепват към биелите с лекота да не би както казва колегата да са ти дали друг размер лагери!Успех :да:


Потребителски аватар
bobipolo
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Мнениеот bobipolo » Нед 30 окт 2011 12:39


Dare_16V_9A написа:
bobipolo написа:Буталата влезнаха лесно,а каналите им ги изчистих перфектно.Когата сложих биелите и ги затегнах на ръка и завъртах валът за проба,той се въртеше прилично.При затягането с динамометричен ключ на 4,3 -затегна.



Погледни дали не си обърнал някоя от черупките на лагерите или от петите на биелите!
Два пъти съм правил основен ремонт и до колкото ми е известно на мен поне при 4 цилиндровите двигатели на VW биелите се стяган на 30Nm + 90градуса допълнително притягане!Няма логика да ти задържа ако всичко си направил както трябва!Виж като слагаш петите на биелите дали затварят добре тоест плътно ли прилепват към биелите с лекота да не би както казва колегата да са ти дали друг размер лагери!Успех :да:


Аз не съм сменявал лагерите ,а само сегментите.
Все пак благодаря!


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Мнениеот muns61 » Нед 30 окт 2011 12:41


Разхлабвай една по една биелите, за да разбереш от коя е. Ако е от всички... Хм!


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Мнениеот Dare_16V_9A » Нед 30 окт 2011 12:44


А главата на мотора сложена ли е или не?


Потребителски аватар
bobipolo
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Мнениеот bobipolo » Нед 30 окт 2011 12:46


muns61 написа:Разхлабвай една по една биелите, за да разбереш от коя е. Ако е от всички... Хм!


Разхлабих ги всички и установих ,че е само от една.


Потребителски аватар
bobipolo
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Мнениеот bobipolo » Нед 30 окт 2011 12:47


Dare_16V_9A написа:А главата на мотора сложена ли е или не?

Главата още не е сложена.


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Мнениеот Dare_16V_9A » Нед 30 окт 2011 12:49


bobipolo написа:
muns61 написа:Разхлабвай една по една биелите, за да разбереш от коя е. Ако е от всички... Хм!


Разхлабих ги всички и установих ,че е само от една.


Щом е от една провери дали всичко е както трябва дали не е обтрната петата лагерите......


Потребителски аватар
bobipolo
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Мнениеот bobipolo » Нед 30 окт 2011 12:53


Dare_16V_9A написа:
bobipolo написа:
muns61 написа:Разхлабвай една по една биелите, за да разбереш от коя е. Ако е от всички... Хм!


Разхлабих ги всички и установих ,че е само от една.


Щом е от една провери дали всичко е както трябва дали не е обтрната петата лагерите......


Как да разбера дали съм обърнал черупката,ако не съм я белязал.


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Мнениеот Dare_16V_9A » Нед 30 окт 2011 12:57


bobipolo написа:
Dare_16V_9A написа:
bobipolo написа:
muns61 написа:Разхлабвай една по една биелите, за да разбереш от коя е. Ако е от всички... Хм!


Разхлабих ги всички и установих ,че е само от една.


Щом е от една провери дали всичко е както трябва дали не е обтрната петата лагерите......


Как да разбера дали съм обърнал черупката,ако не съм я белязал.


Те си имат фабрично белези!


Потребителски аватар
bobipolo
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Голф IV 1,4 16V смяна на сигменти!!!

Мнениеот bobipolo » Нед 30 окт 2011 13:01


Dare_16V_9A написа:
bobipolo написа:
Dare_16V_9A написа:
bobipolo написа:
muns61 написа:Разхлабвай една по една биелите, за да разбереш от коя е. Ако е от всички... Хм!


Разхлабих ги всички и установих ,че е само от една.


Щом е от една провери дали всичко е както трябва дали не е обтрната петата лагерите......


Как да разбера дали съм обърнал черупката,ако не съм я белязал.


Те си имат фабрично белези!


Не виждам да имат белези.Имат само някакви надписи.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта