лични наблюдения след рязането на пружините

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот Vento » Съб 23 апр 2011 7:39


Личното ми мнение е, че по-груба селска проява от рязане на пружини на Б5 не може да се случи. :screwy
Ако нямаш пари за окачване, просто си карай сток, но не тормози колата и не застрашавай себе си и околните. :012:
Ако ме питаш защо - има изписани десетки мнения, много от които и мои. :idea:




Потребителски аватар
passat_b5
Мнения: 227
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
Двигател: 1.8T
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот passat_b5 » Съб 23 апр 2011 9:17


Колега питам вас защото майстора при който ходя ми вика дай ще ти ги отрежа и няма да има проблем аз също съм чел не е добре,но затова питах вас по-запознатите намерих си едно окачване на FK пружини с амортисьори, но да те питам може ли да сложа само пружините на стоковите амортисьори ? ще има ли проблем или не ? и 10х за изказаните мниния защото не съм запознат с окачванетата, а явно майсторите гледат само да ти вземат парите и нищо повече... :beat_butt2


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот vidolov » Съб 23 апр 2011 9:20


passat_b5 написа:Колега питам вас защото майстора при който ходя ми вика дай ще ти ги отрежа и няма да има проблем аз също съм чел не е добре,но затова питах вас по-запознатите намерих си едно окачване на FK пружини с амортисьори, но да те питам може ли да сложа само пружините на стоковите амортисьори ? ще има ли проблем или не ? и 10х за изказаните мниния защото не съм запознат с окачванетата, а явно майсторите гледат само да ти вземат парите и нищо повече... :beat_butt2

ако сложиш само пружини ще подксача като пинпонка...поне при мен беше така!хубавое даса комплект заданетее страх като влезеш в завоя дали ще излезеш!ако има някаква неравност точно в завоя и дати отскочи задницата и можеш да излезеш пеш от него...лично моето мнение е ,че от сигурноста нетрябва дасе пести!


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот polski-grizach » Нед 01 май 2011 12:33


Слагай комплект.Вярно че ще се охарчиш ама поне ще е както трябва.


Потребителски аватар
passat_b5
Мнения: 227
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
Двигател: 1.8T
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот passat_b5 » Пет 06 май 2011 19:33


Колега Vento по-напред в темата видях че си писал че на вентото преди си бил със спортни пружини 40мм по-ниски а после си сложил 60мм може ли да качиш тук или на лично да ми пратиш снимки как е била с 40мм и с 60мм и има ли проблем нещо със стоковите амортисьори с 60мм сподели малко как е колата с едните и с другите.


Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот donotdisturb » Съб 29 окт 2011 10:50


И къде ти идва кефа като си сложиш спортно окачване да ти се разместят пломбите , колата да стане адската каруца всичко вътре да се разтропа да играе ... един приятел взе спортно окачване на неговата вектра и точно след 1 седмица го свали ... резнахме му пружините с навивка и половина колата стана доста ниска и возията се запази и няма никви проблеми . Ако пътищата ни бяха като в Германия ОК спортно ... ама в тоя лунен пейзаж как да караш лагерна количка ... :drunk :beer


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот neon » Съб 29 окт 2011 21:24


maikomila Лично мисля, че трябва да забранят официално рязането на пружини!!! :dummy:
П.П. Това с твърдата возия на ниските пружини е ня'къв мит, който се носи сред лаиците. Ако пружините са конкретно за колата, на която се поставят има вероятност дори возията да стане по-мека. :012:


Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот donotdisturb » Съб 29 окт 2011 22:43


Колега , хубаво така ме наричаш "лаик" ама аз до сега в колкото коли съм се возил и карал и са били с спортно окачване 1 не е возила меко ? Всичките са като лагерни колички и таблото имам чуството че ще ми изпадне в краката така че би ли ми обяснил къде са тия "меки" спортни пружини да зема да си купа и аз :D


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот bbboiko2004 » Нед 30 окт 2011 14:05


Защото всички са с окачване от 500 лв предполагам. Ако е на някое bilstein Б16 друго ще ти е мнението :P и KW v1,2,3 които са street performance :)


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот Vankata_84 » Нед 30 окт 2011 15:40


Защо на всяко ниско окачване в БГ му се вика "спортно"? Моята кола е с фабрично ниско, вози прилично(определено не меко). Карал съм същата с високо, и по-твърдо окачване :shock


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот bbboiko2004 » Нед 30 окт 2011 17:19


Vankata_84 написа:Защо на всяко ниско окачване в БГ му се вика "спортно"? Моята кола е с фабрично ниско, вози прилично(определено не меко). Карал съм същата с високо, и по-твърдо окачване :shock

Добър въпрос. Би трябвало да е "ниско окачване".


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот neon » Пон 31 окт 2011 16:00


donotdisturb написа:Колега , хубаво така ме наричаш "лаик" ама аз до сега в колкото коли съм се возил и карал и са били с спортно окачване 1 не е возила меко ? Всичките са като лагерни колички и таблото имам чуството че ще ми изпадне в краката така че би ли ми обяснил къде са тия "меки" спортни пружини да зема да си купа и аз :D

Ами "меките" пружини бяха на моята кола. Купих ги чисто нови специално за Г2 - Weitec -30/30. Амортесьорите бяха Boge Turbo - стандартни. В сравнение със стандартните пружини ниските возеха по-меко. Убеден съм също, че ако в момента сменя стандартното окачване на колата на жена ми със "спортно" то и тя ще започне да вози по-меко.
Поиграл съм си бая с окачвания и имам някакви наблюдения в/у тях - не ги говоря наизуст нещата!


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот pe6kata » Пон 31 окт 2011 18:58


карал съм с пружини на H&R, ниския и високия клас койлове на вайтек. в момента съм с ТХ+ с реглажа на твърдост на едната кола. на другата съм с фиксирано lowtec... Возил съм се и бая други, меко не съм видял никога, всичко друса здраво(като се има в предвид че на стоково окачване винаги карам с sachs advantage-газовите, които са доста стегнати).

Ако пътя има неравности като вълни, колата стои много стегнато и не се клати толкова както със стоковото. Държи с доста по-добре. С койловете, ако съм намалил твърдостта им, леки пукнатини пак ги поема по-добре. Натегна ли ги, колата колкото и да се опитвам да я заклатя не помръдва, брутално твърда става. На неравности, дупки... е отвратително за каране. Щом заради един определен лош участък се наложи да си купя друга кола, даже охлабването на твърдостта не помогна, никаква база със стоковото по отношение на возия...


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот Iago » Сря 02 ное 2011 7:43


neon написа:
donotdisturb написа:Колега , хубаво така ме наричаш "лаик" ама аз до сега в колкото коли съм се возил и карал и са били с спортно окачване 1 не е возила меко ? Всичките са като лагерни колички и таблото имам чуството че ще ми изпадне в краката така че би ли ми обяснил къде са тия "меки" спортни пружини да зема да си купа и аз :D

Ами "меките" пружини бяха на моята кола. Купих ги чисто нови специално за Г2 - Weitec -30/30. Амортесьорите бяха Boge Turbo - стандартни. В сравнение със стандартните пружини ниските возеха по-меко. Убеден съм също, че ако в момента сменя стандартното окачване на колата на жена ми със "спортно" то и тя ще започне да вози по-меко.
Поиграл съм си бая с окачвания и имам някакви наблюдения в/у тях - не ги говоря наизуст нещата!
Мисля че част от причината се крие в стандартните амортисьори Boge Turbo.. сложи едни такива предвидени за пружините и ще си смениш мнението..

Колегата по-горе каза че Билщайните, KW-тата и т.н. возят меко. Карам с KW var.1 .. да дойде да го повозя да ми каже кое точно е мекото.. меко е ако пътя е с чисто нов асфалт от-до.. първата фуга и таблото ми е в краката..

И по темата.. по-добре евтино окачване за 400-500 лева, отколкото рязани пружини.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 02 ное 2011 10:42


колега моя грешка вар 1 няма реглаж по твърдост нали ? Той е при вариант 2...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта