Резонатора да е на мястото на катализатора мисля че е най-добре.. или поне при мен е там. Все пак трябва да има нещо което да позабави газовете, така че и сондата да може да се загрее по-бързо и т.н. така мисля де.
А относно колектора.. всеки казва че бил леш, куц и т.н. Може би защото не съм карал с правен такъв за това имам такова мнение, но да не забравяме че стоковия е 4-2-1 тръбен.. А и юбилейковия, не е мачкан като масовия така че и този недъг отпада. Естествено че не е като спортния.. колкото и да е тръбен, си остава заводски, но за лек тунинг не смятам че е необходима смяната му. Около 500 лева за китайски, който често се пука.. свидат ми се. Пиша това защото се поинтересувах доста преди да реша как да продължа с развитието на колата си.. и след опити да размишлявам логично (казвам опити защото все пак не съм инж.), и разговори с хора в бранша реших, че няма да има съществена разлика.
Искрено се надявам да съм прав, защото иначе ще ме е яд за пропусната възможност за вдигане на конете
