генерация на АБФ-въпрос????

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
maxpower16v
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 24 фев 2011 1:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: генерация на АБФ-въпрос????

Мнениеот maxpower16v » Пон 31 окт 2011 0:40


само да ви кажа колеги ...не знам кой какво изчислява -аз 1000 пъти съм правил генерации правени,не съм пробвал оригинална но не вярвам разликата да е голяма,.:последната правена генерация е на моя голф (г3 абф).Понеже нещо ми беше позапушена и не се стряскаше много аз минах на ф 63(перфектна за 2000к.см.-гледайте кубиците и оборотите) едно средно правено гърне и едно задно правено гърне (как е правено аз си знам)колата е съвсем друга,не съм я засичал на дино за един ауспух,- но разлика се усеща стана малко шумна,има плътен глас и бяга доста ефектно (малко след поставената генерация имаше инцидент в гората по завоите mhihi ) във вървенето се усеща - като сменям скоростите набира малко по бързо и като смъкнеш от голяма на малка предавка не се замисля изобщо,...единственото което не ми харесва на мен (всеки го кефи ама мен не)е че се изрязва малко като мотор или има някакъв резонанс във високите обороти след 4000об.мин ...фолксвагените имат резонанс под задната седалка там има малко една схема ама по нататък ще я доуформя и ще изчезне резливия глас...правих подобна и на рено клио 1.7 карбуратор усети се разлика във вървежа и звука...ще ви споделя какво представлява ауспуха ми: оригинална тръба ф63, кривки ф60(не можах да намеря ф63), средно гърне ф63 с камера задължително,задно гърне с 2 изхода и пак с камера ,маркови накрайници BOSSE, тампони оригинални издържат на спорното окачване и това е с нормалния колектор защото щях да слагам турбо ама след инцидента се размина турбината ,....никаде в системата няма спънки или завъртания и т.н. има си заглушители не реве като ГАЗка това е...и аз общо взето съм доволен :олелеее




Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: генерация на АБФ-въпрос????

Мнениеот GTI 16V ABF » Пон 31 окт 2011 1:09


maxpower16v написа:само да ви кажа колеги ...не знам кой какво изчислява -аз 1000 пъти съм правил генерации правени,не съм пробвал оригинална но не вярвам разликата да е голяма,.:последната правена генерация е на моя голф (г3 абф).Понеже нещо ми беше позапушена и не се стряскаше много аз минах на ф 63(перфектна за 2000к.см.-гледайте кубиците и оборотите) едно средно правено гърне и едно задно правено гърне (как е правено аз си знам)колата е съвсем друга,не съм я засичал на дино за един ауспух,- но разлика се усеща стана малко шумна,има плътен глас и бяга доста ефектно (малко след поставената генерация имаше инцидент в гората по завоите mhihi ) във вървенето се усеща - като сменям скоростите набира малко по бързо и като смъкнеш от голяма на малка предавка не се замисля изобщо,...единственото което не ми харесва на мен (всеки го кефи ама мен не)е че се изрязва малко като мотор или има някакъв резонанс във високите обороти след 4000об.мин ...фолксвагените имат резонанс под задната седалка там има малко една схема ама по нататък ще я доуформя и ще изчезне резливия глас...правих подобна и на рено клио 1.7 карбуратор усети се разлика във вървежа и звука...ще ви споделя какво представлява ауспуха ми: оригинална тръба ф63, кривки ф60(не можах да намеря ф63), средно гърне ф63 с камера задължително,задно гърне с 2 изхода и пак с камера ,маркови накрайници BOSSE, тампони оригинални издържат на спорното окачване и това е с нормалния колектор защото щях да слагам турбо ама след инцидента се размина турбината ,....никаде в системата няма спънки или завъртания и т.н. има си заглушители не реве като ГАЗка това е...и аз общо взето съм доволен :олелеее


Колега браво за постигнатия ефект :applause: от това дето си написал много ми стана интересно и ако ти се занимава направи едно клипче да чуем как реве АБФ със ф63 траби :bowdown :drunk


sportline
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 17 апр 2011 22:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: генерация на АБФ-въпрос????

Мнениеот sportline » Пон 31 окт 2011 22:05


Повярвайте ми няма такъв звук от АБФ аз лично съм го чувал много и адски много се цепи.А клиото 1.7 карбуратор е мое и много се очудих как от една генерация дава такава разлика.


Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: генерация на АБФ-въпрос????

Мнениеот GTI 16V ABF » Пон 31 окт 2011 22:43


Лелел това си трябва клипче да се чуе :012:


sportline
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 17 апр 2011 22:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: генерация на АБФ-въпрос????

Мнениеот sportline » Пон 31 окт 2011 23:19


Ще направя 1 клип на голфа и ще го кача :)


Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: генерация на АБФ-въпрос????

Мнениеот GTI 16V ABF » Вто 01 ное 2011 0:15


sportline написа:Ще направя 1 клип на голфа и ще го кача :)

:bowdown :bowdown :bowdown :applause:


Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: генерация на АБФ-въпрос????

Мнениеот Ivan_GT » Чет 03 ное 2011 17:20


Колеги днес сложих генерация на ф60/външно/ и само крайно гърне(незнам какво е,но майстора каза че е хубаво.не е проходно доста опушено е/ и звукът е :horror: :twisted: ,но трябва малко да му намалим волумето с един резонатор че :cop ....


Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: генерация на АБФ-въпрос????

Мнениеот GTI 16V ABF » Чет 03 ное 2011 17:24


Ivan_GT написа:Колеги днес сложих генерация на ф60/външно/ и само крайно гърне(незнам какво е,но майстора каза че е хубаво.не е проходно доста опушено е/ и звукът е :horror: :twisted: ,но трябва малко да му намалим волумето с един резонатор че :cop ....


Как е сега има ли разлика вървежа!?Би трябвало да се набира повече :drunk


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: генерация на АБФ-въпрос????

Мнениеот Iago » Чет 03 ное 2011 17:48


GTI 16V ABF написа:
Ivan_GT написа:Колеги днес сложих генерация на ф60/външно/ и само крайно гърне(незнам какво е,но майстора каза че е хубаво.не е проходно доста опушено е/ и звукът е :horror: :twisted: ,но трябва малко да му намалим волумето с един резонатор че :cop ....


Как е сега има ли разлика вървежа!?Би трябвало да се набира повече :drunk
Разликата е минимална колега, почти не се усеща :wink:


Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: генерация на АБФ-въпрос????

Мнениеот Ivan_GT » Чет 03 ное 2011 18:41


Разлика във вървежа не намирам кой знае каква,струва ми се само че като натисна газта от ниски обороти не се замисля като преди...малко по-добре поема в ниските обороти, е и звука е друг :twisted:


Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: генерация на АБФ-въпрос????

Мнениеот GTI 16V ABF » Чет 03 ное 2011 18:59


Ivan_GT написа:Разлика във вървежа не намирам кой знае каква,струва ми се само че като натисна газта от ниски обороти не се замисля като преди...малко по-добре поема в ниските обороти, е и звука е друг :twisted:

Еми тава се очакваше :lol: сега вземи му сложи и едно колекторче 4-2-1 и ще усетиш малко по-осезаема разлика :drunk


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: генерация на АБФ-въпрос????

Мнениеот Iago » Чет 03 ное 2011 23:29


GTI 16V ABF написа:
Ivan_GT написа:Разлика във вървежа не намирам кой знае каква,струва ми се само че като натисна газта от ниски обороти не се замисля като преди...малко по-добре поема в ниските обороти, е и звука е друг :twisted:

Еми тава се очакваше :lol: сега вземи му сложи и едно колекторче 4-2-1 и ще усетиш малко по-осезаема разлика :drunk
Съмнявам се..


Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: генерация на АБФ-въпрос????

Мнениеот Ivan_GT » Пет 04 ное 2011 12:18


GTI 16V ABF написа:Еми тава се очакваше :lol: сега вземи му сложи и едно колекторче 4-2-1 и ще усетиш малко по-осезаема разлика :drunk

Цените им са :horror: колега,колкото един двигател mhihi .
Понеже съм много бос по тая тема да си питам - има ли значение къде ще се постави резонатора(по-напред или по-назад) и какъв да е(предполагам че също като гарнетата са проходни и камерни) ?
Целта е звукът да остане същият,само малко да се намали volume-то :wink:


Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: генерация на АБФ-въпрос????

Мнениеот GTI 16V ABF » Пет 04 ное 2011 22:24


Ivan_GT написа:
GTI 16V ABF написа:Еми тава се очакваше :lol: сега вземи му сложи и едно колекторче 4-2-1 и ще усетиш малко по-осезаема разлика :drunk

Цените им са :horror: колега,колкото един двигател mhihi .
Понеже съм много бос по тая тема да си питам - има ли значение къде ще се постави резонатора(по-напред или по-назад) и какъв да е(предполагам че също като гарнетата са проходни и камерни) ?
Целта е звукът да остане същият,само малко да се намали volume-то :wink:


Еми така е колега скъп е колектора но спорет мен си заслужава въпреки че и със неко няма да е разликата огромна но пак си е па-добе щото на АБФ-те точно испускателния колектор е куц и си е по-дбре да се замени :beer

Резонатора аз ако съм няма да го слагам до си гръцка стабилно :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: генерация на АБФ-въпрос????

Мнениеот Iago » Пет 04 ное 2011 23:39


Резонатора да е на мястото на катализатора мисля че е най-добре.. или поне при мен е там. Все пак трябва да има нещо което да позабави газовете, така че и сондата да може да се загрее по-бързо и т.н. така мисля де.

А относно колектора.. всеки казва че бил леш, куц и т.н. Може би защото не съм карал с правен такъв за това имам такова мнение, но да не забравяме че стоковия е 4-2-1 тръбен.. А и юбилейковия, не е мачкан като масовия така че и този недъг отпада. Естествено че не е като спортния.. колкото и да е тръбен, си остава заводски, но за лек тунинг не смятам че е необходима смяната му. Около 500 лева за китайски, който често се пука.. свидат ми се. Пиша това защото се поинтересувах доста преди да реша как да продължа с развитието на колата си.. и след опити да размишлявам логично (казвам опити защото все пак не съм инж.), и разговори с хора в бранша реших, че няма да има съществена разлика.

Искрено се надявам да съм прав, защото иначе ще ме е яд за пропусната възможност за вдигане на конете :Mr Green Fun



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта