

maxpower16v написа:само да ви кажа колеги ...не знам кой какво изчислява -аз 1000 пъти съм правил генерации правени,не съм пробвал оригинална но не вярвам разликата да е голяма,.:последната правена генерация е на моя голф (г3 абф).Понеже нещо ми беше позапушена и не се стряскаше много аз минах на ф 63(перфектна за 2000к.см.-гледайте кубиците и оборотите) едно средно правено гърне и едно задно правено гърне (как е правено аз си знам)колата е съвсем друга,не съм я засичал на дино за един ауспух,- но разлика се усеща стана малко шумна,има плътен глас и бяга доста ефектно (малко след поставената генерация имаше инцидент в гората по завоите) във вървенето се усеща - като сменям скоростите набира малко по бързо и като смъкнеш от голяма на малка предавка не се замисля изобщо,...единственото което не ми харесва на мен (всеки го кефи ама мен не)е че се изрязва малко като мотор или има някакъв резонанс във високите обороти след 4000об.мин ...фолксвагените имат резонанс под задната седалка там има малко една схема ама по нататък ще я доуформя и ще изчезне резливия глас...правих подобна и на рено клио 1.7 карбуратор усети се разлика във вървежа и звука...ще ви споделя какво представлява ауспуха ми: оригинална тръба ф63, кривки ф60(не можах да намеря ф63), средно гърне ф63 с камера задължително,задно гърне с 2 изхода и пак с камера ,маркови накрайници BOSSE, тампони оригинални издържат на спорното окачване и това е с нормалния колектор защото щях да слагам турбо ама след инцидента се размина турбината ,....никаде в системата няма спънки или завъртания и т.н. има си заглушители не реве като ГАЗка това е...и аз общо взето съм доволен
sportline написа:Ще направя 1 клип на голфа и ще го кача
Ivan_GT написа:Колеги днес сложих генерация на ф60/външно/ и само крайно гърне(незнам какво е,но майстора каза че е хубаво.не е проходно доста опушено е/ и звукът е![]()
,но трябва малко да му намалим волумето с един резонатор че
....
Разликата е минимална колега, почти не се усещаGTI 16V ABF написа:Ivan_GT написа:Колеги днес сложих генерация на ф60/външно/ и само крайно гърне(незнам какво е,но майстора каза че е хубаво.не е проходно доста опушено е/ и звукът е![]()
,но трябва малко да му намалим волумето с един резонатор че
....
Как е сега има ли разлика вървежа!?Би трябвало да се набира повече
Ivan_GT написа:Разлика във вървежа не намирам кой знае каква,струва ми се само че като натисна газта от ниски обороти не се замисля като преди...малко по-добре поема в ниските обороти, е и звука е друг
Съмнявам се..GTI 16V ABF написа:Ivan_GT написа:Разлика във вървежа не намирам кой знае каква,струва ми се само че като натисна газта от ниски обороти не се замисля като преди...малко по-добре поема в ниските обороти, е и звука е друг
Еми тава се очаквашесега вземи му сложи и едно колекторче 4-2-1 и ще усетиш малко по-осезаема разлика
GTI 16V ABF написа:Еми тава се очаквашесега вземи му сложи и едно колекторче 4-2-1 и ще усетиш малко по-осезаема разлика
Ivan_GT написа:GTI 16V ABF написа:Еми тава се очаквашесега вземи му сложи и едно колекторче 4-2-1 и ще усетиш малко по-осезаема разлика
Цените им саколега,колкото един двигател
.
Понеже съм много бос по тая тема да си питам - има ли значение къде ще се постави резонатора(по-напред или по-назад) и какъв да е(предполагам че също като гарнетата са проходни и камерни) ?
Целта е звукът да остане същият,само малко да се намали volume-то
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта