турбо от AFN на AAZ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

турбо от AFN на AAZ

Мнениеот Lazar2005 » Пон 24 окт 2011 22:59


Колеги интересува ме дали мога да взема турбо с променлива геометрия и да я сложа на моя ааз и необходимите неща за преработката

Последна промяна от Lazar2005 на Вто 01 ное 2011 23:50, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: турбо от з1 на ааз

Мнениеот garsona » Пон 24 окт 2011 23:12


1z не е с променлива геометрия и като цяло не си струва разправията !


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: турбо от з1 на ааз

Мнениеот ventotdi » Вто 25 окт 2011 9:48


На 1Z турбината е по малка и има вариант ,в който да се развърти по бързо но пак си е лагава.Ако сменяш ,защото нямаш избор ...слагай ,иначе слагай с геометрия :)


Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: турбо от 1Z на AAZ

Мнениеот Lazar2005 » Вто 25 окт 2011 21:09


Мерси колеги а каква бихте ми препоръчали (2-ра ръка ) от каква кола ....знам че е хубаво да е същия обем на мотора за да може да я развърта или по-малък по рано да тръгва и по рано да гасне


Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: турбо от 1Z на AAZ

Мнениеот Lazar2005 » Пон 31 окт 2011 22:14


Мерси колеги а каква бихте ми препоръчали (2-ра ръка ) от каква кола ....знам че е хубаво да е същия обем на мотора за да може да я развърта или по-малък по рано да тръгва и по рано да гасне

колеги а имате ли представа от кои коли ( модели ) пассват на ааз на колектора турбини с геометрия ???? и друг въпрос колегата ми има също ааз мотор на голфа и иска да вдигне малко надува на 0.5-0.6 тъй като неговата надува на 0.2 бар ....гледам има някакъв болт под входа на турбото но трябва да се навие или развие ???


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: турбо от 1Z на AAZ

Мнениеот ventotdi » Вто 01 ное 2011 20:19


Относно колектора не си играй да препасваш ,а директно вземаш турбината от АФН заедно с колектора (колектора струва 20 лева даже може да се уговорите за подарък) .За налягането на ККК К14 ...тя просто няма такова ...този голф е мъртвец! Няма да стане с натягане на гейта.Смъкваш и чистиш.Гейта е заял от многото сажди в отворено положение !


ПС: С турбината на АФН трябва да си купиш клапан за разтоварване ,защото нейния работи с вакум ,а твоя с налягане. Първия вариянт който се сещам от веднага е клапан от 2.4 JTD 136 коня ,защото той е без управление на турбината от компютъра !


Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: турбо от 1Z на AAZ

Мнениеот Lazar2005 » Вто 01 ное 2011 21:23


Колега за каппа ли става дума 2.4 гтд защото имам такава :)) да я разбрицам нея ... а кой клапан става дума този дето я оправлява ( пуска турбото) ???// а иначе сега да свалим викаш турбото на голфа и да го изчистим .... а после как се регулира завивам за да вдигне надува или отвивам , че и на двама ни не ни е ясно как точно този гейт оправлява турбото ?
пс. колега гледам че си от русе всяко лято ходя до там че приятелката ми е родом от русе трябва да те почерпя за информацията преди да тръгна дано се сетя да ти взема телефона да се видим


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: турбо от 1Z на AAZ

Мнениеот passat_rs » Вто 01 ное 2011 21:27


От всичко прочетено едно не разбрах. Какво ще управлява тази геометрия :roll:


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Re: турбо от 1Z на AAZ

Мнениеот alexx » Вто 01 ное 2011 21:30


passat_rs написа:От всичко прочетено едно не разбрах. Какво ще управлява тази геометрия :roll:

ще насочва саждите в нужната посока с препоръчителна скорост


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: турбо от 1Z на AAZ

Мнениеот passat_rs » Вто 01 ное 2011 21:34


alexx написа:
passat_rs написа:От всичко прочетено едно не разбрах. Какво ще управлява тази геометрия :roll:

ще насочва саждите в нужната посока с препоръчителна скорост


това го знам бя :Mr Green Fun а кат няма комп кой ще казва на геометрията или на клапана кога точно да насочи тез газове :roll:


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: турбо от 1Z на AAZ

Мнениеот ventotdi » Вто 01 ное 2011 21:36


Няма значение този 2.4 JTD от какво купе е дали от АЛФА или Ланчия но задължително трябва да е модел 136 коня ,защото той не е с компютърно управление на турбината, има и 2.4 JTD но 140 коня ...този мотор е малко по нов и вече там се следи налягането от компютъра и от него се разтоварва чрез вакум.Вземаш ласгейта от 2.4 136 JTD коня или от каквато й да е турбина с геометрия но с разтоварване чрез налягане и слагаш на тази от АФН-то! Просто много добре ще се получи на AAZ повярвай ми :) ...относно визитата ти до Русе ... ще се видим стига и двамата да имаме време :) Турбината на Голфа не виждам друга причина да не надува освен клапана да е заял отворен и то максимално да подчертая ! ... моя беше останал леко отворен и успяваше да разтоварва но не да затваря ...ефекта беше пълен буст на 3000 оборота (0.6) ...а сега след интервенция с почистване и надуване и т.н. ефекта е на 2200 има 1.1 бара ... само дето малко пропушва колата до тези обороти като теца ...ама какво да се прави като нямам дебитомер да ограничи пушаците и геометрия да се развърти турбото с малко милиграми така ще е :)


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: турбо от 1Z на AAZ

Мнениеот ventotdi » Вто 01 ное 2011 21:37


Passat_rs ....сега кой ти казва на турбината да разтоварва ...тогава ще е същото само дето гейта е с друга форма за да пасне на турбината !!!!!!!!!1


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: турбо от 1Z на AAZ

Мнениеот passat_rs » Вто 01 ное 2011 21:38


Аха разбрах мерси за отговора :oops:


Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: турбо от 1Z на AAZ

Мнениеот Lazar2005 » Вто 01 ное 2011 23:27


със една сиджимка от тоалетно казанче оправлявам гейта от купето :wink: ..... мерси колега сега на 3 000 оборота на голфчето надува 0.5 с мъки а на 2 400 е около 0.3 аз на вентото още не съм го мерил ама трябва да го закача да го видя и него как е ама желая да сменя турбината с такава с геометрия по-добре се чуства колата просто а и съм сложил интеркулер и лага вече се усеща на турбото, а с геометрия мисля че ще е по-малък лага


Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: турбо от AFN на AAZ

Мнениеот Lazar2005 » Вто 01 ное 2011 23:51


Koлеги ако някой има такъв клапан може да ми звънне на 0878423034 Лазар :D ще съм му благодарен



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Lupender, pe6o__ и 41 госта