При преглед на акумулатора се оказа празен, събра 1л дестилирана вода.Заредих го и вече седмица си пали от раз, е верно не е толкова студено сега, но сутрин в 7 си е бахър
Голф 4 AHF трудно пали
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Моя така палеше трудно при студено.
При преглед на акумулатора се оказа празен, събра 1л дестилирана вода.Заредих го и вече седмица си пали от раз, е верно не е толкова студено сега, но сутрин в 7 си е бахър
а няма грижи с палене.
При преглед на акумулатора се оказа празен, събра 1л дестилирана вода.Заредих го и вече седмица си пали от раз, е верно не е толкова студено сега, но сутрин в 7 си е бахър
- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Аз утре съм на ваг ком и ще ми кажят какъв е проблема.
Ще правя опит с чисто нов акумулатор дали ще има разлика.
Ще правя опит с чисто нов акумулатор дали ще има разлика.
-
Dido6210
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 02 юни 2011 15:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Голф 4 AHF трудно пали
ZvEr4O_MaN написа:Аз утре съм на ваг ком и ще ми кажят какъв е проблема.
Ще правя опит с чисто нов акумулатор дали ще има разлика.
Колега Ваг ком-а какво показа, имали решение на проблема.
- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Аз се върнах от майстора и ми каза,че имам закъснение при центровката и затова немога да паля сутрин лесно.Явно като са сменяли ремъка се е разбутала центровката.Нямам достатъчно впръскано гориво за да запали лесно колата.
Тези дни ще оправя центровката и ще видим как е колата.
Тези дни ще оправя центровката и ще видим как е колата.
Re: Голф 4 AHF трудно пали
ZvEr4O_MaN написа:Аз се върнах от майстора и ми каза,че имам закъснение при центровката и затова немога да паля сутрин лесно.Явно като са сменяли ремъка се е разбутала центровката.Нямам достатъчно впръскано гориво за да запали лесно колата.
Тези дни ще оправя центровката и ще видим как е колата.
Софтуера на колата впръсква гориво, когато стартера развърти до 250 оборота, в случая ако акумулатора е слаб и стартера заминал е нужно доста повече "въртене" докато развие 250 оборота и софтуера да позволи впръскване на нафта. При автоматиците този момент го няма, впръсква си още в самото начало, но пък така се зацапва турбината по-бързо. Това го знам, защото на моята софтуера е "излъган", че е с автоматични скорости(от там и замърсена турбина), защото върти 4-5 пъти докато запали и това при 20-25 градусови температури. Имай го предвид!
- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Dido6210 написа:ZvEr4O_MaN написа:Аз утре съм на ваг ком и ще ми кажят какъв е проблема.
Ще правя опит с чисто нов акумулатор дали ще има разлика.
Колега Ваг ком-а какво показа, имали решение на проблема.
Понеже майстора се опита да ми го обясни,ще пробвам да го обясня и аз.
Когато са ми сменяли ремъка се е разбутала центровката.Понеже стария ремък се е отпуснал във времето с работата си,а новия е постегнат и центровката се е разбутала.Отделно колата е малко мудна,сутрин трудно си пали,акумулатора си върти добре без признаци на слабо въртене.Всички датчици по колата си работят добре.Дюзите са в стойност,свещите подгряват.Майстора ми показа едни стойности за палене ли се водиха или незнам,може и да излъжа.Там имаше едни отчитания като градуси които трябва да бъдат в диапазона между 2-3 градуса,а мойто на колата са 1.3 на 1.5 и от там трудно палене и т.н.
Тези дни съм за настройка и ще видим проблема.
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Ако е това 1.3 - 1.5 което изглежда, че е, а именно предварение, толкова иска компютъра на топъл мотор и трябва да пали перфектно студена. Над 2 вече идва много и освен шумен мотор на празен ход нищо не се печели. Най-вероятно проблема не ти е в центровката, а в регулировката на помпата. 
- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф 4 AHF трудно пали
ZvEr4O_MaN написа:Понеже стария ремък се е отпуснал във времето с работата си,а новия е постегнат и центровката се е разбутала.
Я някой по-навътре в нещата да каже това е ли е възможно понеже на мен ми звучи малко странно ! Като се е "отпуснал" да не би да са му пораснали нови зъбци че да избяга центровката

-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Възможно е като се оптегне новия с обтяжната ролка. Друга причина за избягал от белезите назад разпределителен вал? Почти всяка кола има такова ако при предишната смяна на ремъци не е проверена по белези.
- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Zinoto написа:Ако е това 1.3 - 1.5 което изглежда, че е, а именно предварение, толкова иска компютъра на топъл мотор и трябва да пали перфектно студена. Над 2 вече идва много и освен шумен мотор на празен ход нищо не се печели. Най-вероятно проблема не ти е в центровката, а в регулировката на помпата.
Колко трябва да показва като е студена.
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Това не се гледа като е студена, защото компютъра променя исканото предварение постоянно докато позагрее. На старта е към 13 градуса и веднага започва да спада заедно със стойностите на горивото.
- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Zinoto написа:Това не се гледа като е студена, защото компютъра променя исканото предварение постоянно докато позагрее. На старта е към 13 градуса и веднага започва да спада заедно със стойностите на горивото.
Майстора ми е познат и ми каза,че са правили същото на едно толедо.Стойностите са били близки на моите и колата е била мудна,но след промяната всичко е било добре.Колата е станала по пъргава и палела от раз и разходът е бил същия.Какво губя като цяло в това колега,ако процедирам така.
Къде мога да направя центровка на ГНП-то в Русе и колко ще е процедурата.Сигорно ли е,че проблемът ще се оправи и е от там.
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Ако се свърши както трябва работата нищо не губиш, явно ще ти "пипне" главата на помпата за да намали показанията на ВАГ-КОМ на горивото под 2.8 мг. и центровката ако има нужда малко към предварение. Обикновено става добре след такава интервенция, но има и случаи с гориво 2 мг. и по-малко дори и пак да пали много трудно студена, в такива случаи не знам кой може да я направи да пали добре освен мен 
- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Zinoto написа:Ако се свърши както трябва работата нищо не губиш, явно ще ти "пипне" главата на помпата за да намали показанията на ВАГ-КОМ на горивото под 2.8 мг. и центровката ако има нужда малко към предварение. Обикновено става добре след такава интервенция, но има и случаи с гориво 2 мг. и по-малко дори и пак да пали много трудно студена, в такива случаи не знам кой може да я направи да пали добре освен мен
Ще видим моя познат какво ще направят и ако няма промяна едно регулиране на ГНП ще направя.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта