Голф 4 AHF трудно пали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот pacoboy » Сря 26 окт 2011 21:16


Моя така палеше трудно при студено.
При преглед на акумулатора се оказа празен, събра 1л дестилирана вода.Заредих го и вече седмица си пали от раз, е верно не е толкова студено сега, но сутрин в 7 си е бахър ;) а няма грижи с палене.




Потребителски аватар
ZvEr4O_MaN
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
Двигател: CBAB
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот ZvEr4O_MaN » Нед 30 окт 2011 21:28


Аз утре съм на ваг ком и ще ми кажят какъв е проблема.
Ще правя опит с чисто нов акумулатор дали ще има разлика.


Dido6210
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 02 юни 2011 15:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Dido6210 » Пон 31 окт 2011 13:41


ZvEr4O_MaN написа:Аз утре съм на ваг ком и ще ми кажят какъв е проблема.
Ще правя опит с чисто нов акумулатор дали ще има разлика.

Колега Ваг ком-а какво показа, имали решение на проблема.


Потребителски аватар
ZvEr4O_MaN
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
Двигател: CBAB
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот ZvEr4O_MaN » Пон 31 окт 2011 18:32


Аз се върнах от майстора и ми каза,че имам закъснение при центровката и затова немога да паля сутрин лесно.Явно като са сменяли ремъка се е разбутала центровката.Нямам достатъчно впръскано гориво за да запали лесно колата.
Тези дни ще оправя центровката и ще видим как е колата.


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Mitara6ki » Пон 31 окт 2011 23:36


ZvEr4O_MaN написа:Аз се върнах от майстора и ми каза,че имам закъснение при центровката и затова немога да паля сутрин лесно.Явно като са сменяли ремъка се е разбутала центровката.Нямам достатъчно впръскано гориво за да запали лесно колата.
Тези дни ще оправя центровката и ще видим как е колата.

Софтуера на колата впръсква гориво, когато стартера развърти до 250 оборота, в случая ако акумулатора е слаб и стартера заминал е нужно доста повече "въртене" докато развие 250 оборота и софтуера да позволи впръскване на нафта. При автоматиците този момент го няма, впръсква си още в самото начало, но пък така се зацапва турбината по-бързо. Това го знам, защото на моята софтуера е "излъган", че е с автоматични скорости(от там и замърсена турбина), защото върти 4-5 пъти докато запали и това при 20-25 градусови температури. Имай го предвид!


Потребителски аватар
ZvEr4O_MaN
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
Двигател: CBAB
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот ZvEr4O_MaN » Вто 01 ное 2011 7:06


Dido6210 написа:
ZvEr4O_MaN написа:Аз утре съм на ваг ком и ще ми кажят какъв е проблема.
Ще правя опит с чисто нов акумулатор дали ще има разлика.

Колега Ваг ком-а какво показа, имали решение на проблема.


Понеже майстора се опита да ми го обясни,ще пробвам да го обясня и аз.
Когато са ми сменяли ремъка се е разбутала центровката.Понеже стария ремък се е отпуснал във времето с работата си,а новия е постегнат и центровката се е разбутала.Отделно колата е малко мудна,сутрин трудно си пали,акумулатора си върти добре без признаци на слабо въртене.Всички датчици по колата си работят добре.Дюзите са в стойност,свещите подгряват.Майстора ми показа едни стойности за палене ли се водиха или незнам,може и да излъжа.Там имаше едни отчитания като градуси които трябва да бъдат в диапазона между 2-3 градуса,а мойто на колата са 1.3 на 1.5 и от там трудно палене и т.н.
Тези дни съм за настройка и ще видим проблема.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Zinoto » Вто 01 ное 2011 9:03


Ако е това 1.3 - 1.5 което изглежда, че е, а именно предварение, толкова иска компютъра на топъл мотор и трябва да пали перфектно студена. Над 2 вече идва много и освен шумен мотор на празен ход нищо не се печели. Най-вероятно проблема не ти е в центровката, а в регулировката на помпата. :wink:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Stivi » Вто 01 ное 2011 9:55


ZvEr4O_MaN написа:Понеже стария ремък се е отпуснал във времето с работата си,а новия е постегнат и центровката се е разбутала.


Я някой по-навътре в нещата да каже това е ли е възможно понеже на мен ми звучи малко странно ! Като се е "отпуснал" да не би да са му пораснали нови зъбци че да избяга центровката mhihi


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Zinoto » Вто 01 ное 2011 10:00


Възможно е като се оптегне новия с обтяжната ролка. Друга причина за избягал от белезите назад разпределителен вал? Почти всяка кола има такова ако при предишната смяна на ремъци не е проверена по белези.


Потребителски аватар
ZvEr4O_MaN
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
Двигател: CBAB
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот ZvEr4O_MaN » Вто 01 ное 2011 11:37


Zinoto написа:Ако е това 1.3 - 1.5 което изглежда, че е, а именно предварение, толкова иска компютъра на топъл мотор и трябва да пали перфектно студена. Над 2 вече идва много и освен шумен мотор на празен ход нищо не се печели. Най-вероятно проблема не ти е в центровката, а в регулировката на помпата. :wink:

Колко трябва да показва като е студена.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Zinoto » Вто 01 ное 2011 15:34


Това не се гледа като е студена, защото компютъра променя исканото предварение постоянно докато позагрее. На старта е към 13 градуса и веднага започва да спада заедно със стойностите на горивото.


Потребителски аватар
ZvEr4O_MaN
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
Двигател: CBAB
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот ZvEr4O_MaN » Вто 01 ное 2011 15:43


Zinoto написа:Това не се гледа като е студена, защото компютъра променя исканото предварение постоянно докато позагрее. На старта е към 13 градуса и веднага започва да спада заедно със стойностите на горивото.

Майстора ми е познат и ми каза,че са правили същото на едно толедо.Стойностите са били близки на моите и колата е била мудна,но след промяната всичко е било добре.Колата е станала по пъргава и палела от раз и разходът е бил същия.Какво губя като цяло в това колега,ако процедирам така.
Къде мога да направя центровка на ГНП-то в Русе и колко ще е процедурата.Сигорно ли е,че проблемът ще се оправи и е от там.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Zinoto » Вто 01 ное 2011 17:49


Ако се свърши както трябва работата нищо не губиш, явно ще ти "пипне" главата на помпата за да намали показанията на ВАГ-КОМ на горивото под 2.8 мг. и центровката ако има нужда малко към предварение. Обикновено става добре след такава интервенция, но има и случаи с гориво 2 мг. и по-малко дори и пак да пали много трудно студена, в такива случаи не знам кой може да я направи да пали добре освен мен :D


Потребителски аватар
ZvEr4O_MaN
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
Двигател: CBAB
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот ZvEr4O_MaN » Вто 01 ное 2011 21:31


Zinoto написа:Ако се свърши както трябва работата нищо не губиш, явно ще ти "пипне" главата на помпата за да намали показанията на ВАГ-КОМ на горивото под 2.8 мг. и центровката ако има нужда малко към предварение. Обикновено става добре след такава интервенция, но има и случаи с гориво 2 мг. и по-малко дори и пак да пали много трудно студена, в такива случаи не знам кой може да я направи да пали добре освен мен :D

Ще видим моя познат какво ще направят и ако няма промяна едно регулиране на ГНП ще направя.


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Mitara6ki » Сря 02 ное 2011 20:26


Кажи като я оправиш, че ми е интересно какъв ще е резултата :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта