не говоря за стенд на помпа а за центровка на дизелов двигател при бензиновия е с ъштата работа с делкотоdobrinb написа:Я най - добре си се обърни към човек, дето се занимава с нафтови помпи! Това с въртенето не е много препоръчително, защото не е начина за центровка. Центровката става на стнд със сваляне на помпата и е доста прецизна работа, дето задължително трябва да я свърши специалист. В София има такъв при когот ходя за всичко по двигателите, ама в Карлово не знам
1З-проблем с клапаните на турбото
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Точно при твоя човек в СФ ходя 2 пъти
Пича наистина разбира ама просото проблема е завартян а и в надежда няма каде да дигнем 140-170 да му покажа.Надеждата ми е в един карловски маистор(про мое мнение човека е бог на дизелите и оправи един неизлечим познат с БМВ) ама лошото е че аз само се вода от К-во
,а тои бачка само делници.Днес пробвах клапана-сичко е наред-волтаж+съпротивление за механично не знам как да проверя.Почвам да се чуда да прекарам маркуч да мера налягане на турбото.А помпата не е проблем поставянето а намирането на помпа.Дали в Юнитрейд могат да ми направят нужната проверка?Почвам да се самнявам и аз за помпата-същите симптоми-пали,гори нормално,бяга,не тресе,спокоен празен ход ,не пуши и след 3000+ умира.А това което разбирам според твоите думи не би трябвало да е центровка защото механичната може да се провери а и тя е първична след това бачка датчика на 3-а+този на оборотите.Иначе ще проверя как стои на белезите ако може да се види.Мерси все пак за насочването.
P.S.И още един въпрос кога и кой може да обърка вапросната центровка?


P.S.И още един въпрос кога и кой може да обърка вапросната центровка?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
towa e za centrowka na pompata (под какъв ъгъл да се впръсква горивото)а за смяна ;проба това е да видиш 4Е с друга помпа съштата кола ште си промени вървежа ДЕБИТА е важен и дали твоята помпа нагнетява достатъ4но горивото;про4ети оште един път цялата тема !Rabbit_TDI написа:А тогава защо трябва да слагам друга помпа да пробвам.Не може ли просто да се центрова на ново спрямо ангренажа?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Да бе това го разбрах.Но мисалта ми е при моите проблеми нова центровка на помпата ще помогне ли?Защото освен че трудно ще намеря помпа за проба дори и да трябва да я сменя цената си е непосилна и ще ми е по изгодно да си карам така или да продам колата.Иначе сега сам свалил .pdf как се центрова колата(нямам предвид че аз ще слагам ремака наново)ако можеш да ме насочиш за кои белег да гледам на помпата за да проверя?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Не пипай ГНП-то проблема не е в него!!!
Не знам защо , обаче винаги когато чуя някаква констатация ей така, без никаква обосновка, много се дразня




- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Е не се ядосваи де.Човека пита защо смяташ че проблема не е в ГНП.Най-малкото изказването ти ме хвърля в неизяснен смут защото е от типа на "Абе вие знаете ли че Пена......абе то не трябва да казвам та ша си малча.".Бъди така добър да кажеш защо смяташ че не е ГНП защото вече май-няма човек дето да не е влизал в темата и да не му е интересно.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Иначе малко допълнително инфо по разнищването на проблема с мотора.Както писах качвах на ВАГ-ком,проверих датчиците и клапаните дали са правилно свързани ,на съпротивление и прекъсната верига на кабела и сичко си е в норма.Компресия и турбото в натоварен режим не сам пробвал но мисля че няма смисъл щото колата при тези два случея нямаше изобщо да върви.nix76 ме насочи към помпата за което има хиляди благодарности и голяма почерпка като доиде в БГ.Та отидох при Никси в Герман(и тука идват още доста благодарности) свалихме капака на ремака нагласихме го на белега на разпределителния от там савпадна и коляновия ,но белега на помпата не сочеше нагоре ,а един зъб към купето.Оставихме го така и вечерта направих справка с никс76 и ме светна че освен ремака помпата може още да се доцентрова с един болт затова реших като се прибера в к-во да ида дизелджията да ми я центрова наново и ще пиша резултати по подробно.Стискаите палци 

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Щом те дразня пич(понеже съм много миролюбив човечец)
виж сега колега, ние тука не сме се събрали за да се заяждаме. Не съм аз този , дето може да ти каже ще пишеш ли или няма да пишеш.... обаче ти можеше да кажеш : не барай помпата ,защото по вероятно е да е от...... и да кажеш поне едно, не 10 неща ама да обясниш защо, виждаш ли, си го споменал..... ти не предложи никаква алтернатива... а излиза , че си знаел поне 10 .... Така че не го давай сърдит.....нека бъде мир.... помисли и ще видиш, че моето е малко груба , но градивна критика....

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
И така доиде време да разкажа за причината на проблемите в моя мотор.Дебитомер-на печелившите честито
След упорито ходене по сервизи ,четене на инструкции и мерене с мултицета намерих време да дойда при карловския дизелджия и открихме проблема-неточно мерене на дабитомера подчертавам неточно защото компа не го хваща като грешка.Проблема го установихме със 3-4 пробни карания и включен комп в колата(ялостна система на БОШ а не пригоден лаптоп)и проби с други клапани и дебитомери.Разлеката е че при максимален напън дебитомера отчита 620 единици при заводска стоиност на нов около 840 оттук 20-25 процента разлика в мощноста при високите обороти.Иначе центровката на предварението беше 3.2 градуса което е на долната граница но все пак е между 3-5 градуса.Мнението на маистора ,а и моето е че няма смисал да ръся 300 лв.,а по-добре да си карам така.Естествено ще търся нещо на старо ,или рециклирано до така ,че ако някои има или знае да се обажда.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 47 госта