Видове Golf GTI 16v/ABF/
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ами моя е до 260км/ч а единствената разлика в моторите която съм забелязал е че след 95г. мъркуча за стъпковото моторче влиза във филтърната кутия а на другите е в големия мъркуч след филтърната кутия.Иначе до колкото знам само юбилейните са с червени емблеми а другите които са в червено ами просто навсякъде продават червен спрей
А що се однася за това че са разграфени до 240км/ч след 95г нямам представа може би са осъзнали че малко са се поизхвърлили с това 260 и са си поправили грешката 
- ABF95
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 13:29
- Автомобил: Golf 3 GTI 16V
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: София
може би си прав ама няма как да има червн спрей тъй като тя е съвсем различна емблема както написах в началото отзад на голфа има също разлиак в мястото на поставените емблеми незнам може да няма разлика ама тези 1000 оборота иама нещо което не знаем явно дано се намери някой който да е наясно с тя ABF и
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
rudolf написа:май има разлики,,,намерих това:
KR: 44,5 cc (4-electrode sparkplug)
Early ABF/ACE: 45,5 cc (3 electrode spark plug)
Later ABF: 45,7 cc (4 electrode spark plug)
On the later ABF the exhaust valves sit 0,2-0,3 mm lower into the head.
сигурно има и други ,използвайте гооглето...
Хммм много странно ,тва значи че по късните АБФ-и изпускателните валове са им с по големи градуси
-
Ivo_
- Мнения: 739
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Както написа по-напред "driver" описанието отговаря на юбилейния модел на GTI. Ето тук намерих малко описание, но на аглийски:
"In 1996 Volkswagen produced a limited 1000 special-edition 3-door '20th Anniversary' GTI's. These had the usual GTI specification but a came with checkered GTI logo'd Recaro sport seats, red seat belts, half-chrome golf ball gear knob, red stitching on the steering wheel and on the handbrake gatter and silver dialed instruments. The red theme continued externally with a red striping on the bumpers and red brake calipers, the wheels were 16" split rim BBS alloys, visually similar to the 15" that were found on VR6 model. Brush stainless steel rear twin tailpipes on the exhaust and smoked front fog and indicator lamps to match the rear lamps. 3 optional extras were made available; electric sunroof, air conditioning and metallic black paintwork. Insurance was based on the standard GTI which made this version a very desirable model. The edition was sold in only 6 colour schemes and the 1000 number figures that were produced was as follows; 600 8 valve models, 150 16 valve models and 250 TDI models. The diesel model was only produced for the European market and wasn't sold in the UK. Together with the 'colour concept' version that was produced during the final months before the production of the Mk. IV version, the 20th Anniversary model will probably be seen as the one of the rarest Mk. III models."
Ако твоята количка отговаря на описанието по-горе, то ти са наистина един от тези 150тима щастливци!
Ако колата ти е оригинален GTI Edition 20th Anniversary, мое лично мнение е че трябва да се постараеш да я запазиш в оригиналния й вид. Това е изключително рядък и красив автомобил! Карай и се наслаждавай!
"In 1996 Volkswagen produced a limited 1000 special-edition 3-door '20th Anniversary' GTI's. These had the usual GTI specification but a came with checkered GTI logo'd Recaro sport seats, red seat belts, half-chrome golf ball gear knob, red stitching on the steering wheel and on the handbrake gatter and silver dialed instruments. The red theme continued externally with a red striping on the bumpers and red brake calipers, the wheels were 16" split rim BBS alloys, visually similar to the 15" that were found on VR6 model. Brush stainless steel rear twin tailpipes on the exhaust and smoked front fog and indicator lamps to match the rear lamps. 3 optional extras were made available; electric sunroof, air conditioning and metallic black paintwork. Insurance was based on the standard GTI which made this version a very desirable model. The edition was sold in only 6 colour schemes and the 1000 number figures that were produced was as follows; 600 8 valve models, 150 16 valve models and 250 TDI models. The diesel model was only produced for the European market and wasn't sold in the UK. Together with the 'colour concept' version that was produced during the final months before the production of the Mk. IV version, the 20th Anniversary model will probably be seen as the one of the rarest Mk. III models."
Ако твоята количка отговаря на описанието по-горе, то ти са наистина един от тези 150тима щастливци!
Ако колата ти е оригинален GTI Edition 20th Anniversary, мое лично мнение е че трябва да се постараеш да я запазиш в оригиналния й вид. Това е изключително рядък и красив автомобил! Карай и се наслаждавай!
- brabus
- R-циклопедист на VW

- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Ivo___ написа:... and the 1000 number figures that were produced was as follows; 600 8 valve models, 150 16 valve models and 250 TDI models......
Адашче, тия цифри нещо ме съмняват. На ден в Немското мобиле излизат поне 50 такива коли. По груби сметки всички 600 бр от 8V модела за около 1 год.трябва да се превъртат през нов собственик. Да кажем, че има повтарящи се обяви, но пак нещо ме съмнява. Може и да си прав, но аз лично съм с резерви.
- ABF95
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 13:29
- Автомобил: Golf 3 GTI 16V
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: София
Всичко тръгна от там че ми направи впвчатление че има различни поне на външен вид АБФ -и пук по каталог ги дават само един двигател после гледам има следните видове 260 на скоростомера червения сектор на оборотите започва от 6800 2 вид 240 на скоростомера със същия оборотомер и 3 вид 260 на скоростомера и червен сектор започващ от точно 6000 селдва от това да има различни двигатели не вяеван на това да са си сменяли циферблатовете просто до момента не мога да намеря инфо гледам че много хора ми отговориха за което им благодаря особено на rudolf който изнесе единатвеното инфо до сега като някаква техническа разлика искам да добавя че юбилейните са само 3 врати а тук говорим за 5 врати имам снимки от събори на клубове от където тръгна всичко после и тук виждам че се намират такива разлики но явно същинският отговор остава скрит за сега
...жалко ........
- ABF95
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 13:29
- Автомобил: Golf 3 GTI 16V
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: София
може и да си прав за сменяното табло ....уж все АБФ ги дават пък...относно това за юбилейния голф понейе индото дадено от Ivo____ пише така и аз имам един пдф с инфо за юбиляра и там също пише че са с по 3 врати иначе не знам ..притеснява ме това за свещите излиза че едните са с 3 другите с 4 елецтрода уй абф е един и незнам какви да взема от даденото инфо следва да са с 4 знам ли все пак са 90лв не съм виждал табло на вр6 но има логика в това което казваш.....
явно няма да се стигне до точен отговор по тая тема 
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 109 госта
