Видове Golf GTI 16v/ABF/

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 09 сеп 2006 23:59


Ами моя е до 260км/ч а единствената разлика в моторите която съм забелязал е че след 95г. мъркуча за стъпковото моторче влиза във филтърната кутия а на другите е в големия мъркуч след филтърната кутия.Иначе до колкото знам само юбилейните са с червени емблеми а другите които са в червено ами просто навсякъде продават червен спрей :lol: А що се однася за това че са разграфени до 240км/ч след 95г нямам представа може би са осъзнали че малко са се поизхвърлили с това 260 и са си поправили грешката :lol:




Потребителски аватар
ABF95
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 13:29
Автомобил: Golf 3 GTI 16V
Двигател: ABF 1995
Местоположение: София

Мнениеот ABF95 » Нед 10 сеп 2006 0:06


може би си прав ама няма как да има червн спрей тъй като тя е съвсем различна емблема както написах в началото отзад на голфа има също разлиак в мястото на поставените емблеми незнам може да няма разлика ама тези 1000 оборота иама нещо което не знаем явно дано се намери някой който да е наясно с тя ABF и


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Нед 10 сеп 2006 0:36


бе едното да не е вместо абф-9а 2.0 16в???


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Нед 10 сеп 2006 0:41


май има разлики,,,намерих това:

KR: 44,5 cc (4-electrode sparkplug)
Early ABF/ACE: 45,5 cc (3 electrode spark plug)
Later ABF: 45,7 cc (4 electrode spark plug)

On the later ABF the exhaust valves sit 0,2-0,3 mm lower into the head.

сигурно има и други ,използвайте гооглето...


Потребителски аватар
ABF95
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 13:29
Автомобил: Golf 3 GTI 16V
Двигател: ABF 1995
Местоположение: София

Мнениеот ABF95 » Нед 10 сеп 2006 11:49


Мерси много за инфото сигурно има и други разлики,относно това да не е 9А не е понеже вин номера показва абф :D :D обаче все пак има ралика браво все е нещо благодаря още веднъж


Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milkinis » Нед 10 сеп 2006 22:20


9А не е ли 136 к.с. :?:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 10 сеп 2006 22:35


На 3ка мотор 9А няма :wink:


Потребителски аватар
inter
Мнения: 141
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 1:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот inter » Пон 11 сеп 2006 0:38


ABD написа:Едните бяха някаква юбилейна серия.
А ГТИ Едишън не се ли слагаше на 115 коньовите юбилейни мотори :gruebel

Точно така! Моя е такъв.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 11 сеп 2006 10:50


rudolf написа:май има разлики,,,намерих това:

KR: 44,5 cc (4-electrode sparkplug)
Early ABF/ACE: 45,5 cc (3 electrode spark plug)
Later ABF: 45,7 cc (4 electrode spark plug)

On the later ABF the exhaust valves sit 0,2-0,3 mm lower into the head.

сигурно има и други ,използвайте гооглето...

Хммм много странно ,тва значи че по късните АБФ-и изпускателните валове са им с по големи градуси :? Нещо не ми се връзва!


Ivo_
Мнения: 729
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Пон 11 сеп 2006 19:45


Както написа по-напред "driver" описанието отговаря на юбилейния модел на GTI. Ето тук намерих малко описание, но на аглийски:

"In 1996 Volkswagen produced a limited 1000 special-edition 3-door '20th Anniversary' GTI's. These had the usual GTI specification but a came with checkered GTI logo'd Recaro sport seats, red seat belts, half-chrome golf ball gear knob, red stitching on the steering wheel and on the handbrake gatter and silver dialed instruments. The red theme continued externally with a red striping on the bumpers and red brake calipers, the wheels were 16" split rim BBS alloys, visually similar to the 15" that were found on VR6 model. Brush stainless steel rear twin tailpipes on the exhaust and smoked front fog and indicator lamps to match the rear lamps. 3 optional extras were made available; electric sunroof, air conditioning and metallic black paintwork. Insurance was based on the standard GTI which made this version a very desirable model. The edition was sold in only 6 colour schemes and the 1000 number figures that were produced was as follows; 600 8 valve models, 150 16 valve models and 250 TDI models. The diesel model was only produced for the European market and wasn't sold in the UK. Together with the 'colour concept' version that was produced during the final months before the production of the Mk. IV version, the 20th Anniversary model will probably be seen as the one of the rarest Mk. III models."

Ако твоята количка отговаря на описанието по-горе, то ти са наистина един от тези 150тима щастливци! :applause:

Ако колата ти е оригинален GTI Edition 20th Anniversary, мое лично мнение е че трябва да се постараеш да я запазиш в оригиналния й вид. Това е изключително рядък и красив автомобил! Карай и се наслаждавай!


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 11 сеп 2006 20:17


Ivo___ написа:... and the 1000 number figures that were produced was as follows; 600 8 valve models, 150 16 valve models and 250 TDI models......


Адашче, тия цифри нещо ме съмняват. На ден в Немското мобиле излизат поне 50 такива коли. По груби сметки всички 600 бр от 8V модела за около 1 год.трябва да се превъртат през нов собственик. Да кажем, че има повтарящи се обяви, но пак нещо ме съмнява. Може и да си прав, но аз лично съм с резерви. :idea:


Потребителски аватар
ABF95
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 13:29
Автомобил: Golf 3 GTI 16V
Двигател: ABF 1995
Местоположение: София

Мнениеот ABF95 » Пон 11 сеп 2006 21:23


Всичко тръгна от там че ми направи впвчатление че има различни поне на външен вид АБФ -и пук по каталог ги дават само един двигател после гледам има следните видове 260 на скоростомера червения сектор на оборотите започва от 6800 2 вид 240 на скоростомера със същия оборотомер и 3 вид 260 на скоростомера и червен сектор започващ от точно 6000 селдва от това да има различни двигатели не вяеван на това да са си сменяли циферблатовете просто до момента не мога да намеря инфо гледам че много хора ми отговориха за което им благодаря особено на rudolf който изнесе единатвеното инфо до сега като някаква техническа разлика искам да добавя че юбилейните са само 3 врати а тук говорим за 5 врати имам снимки от събори на клубове от където тръгна всичко после и тук виждам че се намират такива разлики но явно същинският отговор остава скрит за сега :) :D ...жалко ........


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 11 сеп 2006 21:32


Така. Първо Юбилейките НЕ са само 3 врати. Това е някакъв мит.
За таблата не знам, но оборотомер, който да влиза в червена зона на 6000 оборота и това на 16 клапанов двигател нещо не ми е читаво. Почти 100% съм сигурен, че е сменяно таблото с такова от VR6, за да бъде и до 260 км/ч.


Потребителски аватар
ABF95
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 13:29
Автомобил: Golf 3 GTI 16V
Двигател: ABF 1995
Местоположение: София

Мнениеот ABF95 » Пон 11 сеп 2006 22:08


може и да си прав за сменяното табло ....уж все АБФ ги дават пък...относно това за юбилейния голф понейе индото дадено от Ivo____ пише така и аз имам един пдф с инфо за юбиляра и там също пише че са с по 3 врати иначе не знам ..притеснява ме това за свещите излиза че едните са с 3 другите с 4 елецтрода уй абф е един и незнам какви да взема от даденото инфо следва да са с 4 знам ли все пак са 90лв не съм виждал табло на вр6 но има логика в това което казваш..... 8) явно няма да се стигне до точен отговор по тая тема 8)


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 11 сеп 2006 22:37


Питай колегата Kozunak дали има юбилейки с 4 врати и попринцип той ще е по запознат с Юбилейните голгове предполагам защото неговият е такъв :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта