Турбо на VW Голф 2

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Сря 07 сеп 2011 21:22


120-130 коня, това е доста, стига да се усещат по баирите и да набира на баира бързо, иначе на равното все ще набира.
Всъщност аз не искам да става много мощен двигатела, защото малко или много му се ограничава живота. А и аз по принцип не съм някой състезател, на седмицата 1 път ако опитам турбото как е.
Май намирането на заводския кулер ще е трудно, а и трябва да го има в комплект всичко. В тази връзка, ще ми обясните ли къде се закрепва задната стойка на кулера, на снимките не се вижда нищо?




vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Вто 13 сеп 2011 21:32


Някой знае ли къде се закрепва задната стойка за кулера, защото на всички снимки се вижда предната само. А и жилото на съединитела заобикаля кулера отстрани.
Някой знае ли колко струва долу горе кулер с всички пластмаси около него, стойките му и двата въздуховода?


Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот WOB » Вто 13 сеп 2011 21:40


~100лв.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Чет 29 сеп 2011 19:12


Някой знае ли къде се закрепва задната стойка на кулера?
Ако някой има някаква снимка на задната стойка на кулера ще бъде добре са се види къде е закрепена за купето.
Разгледах сигурно всички снимки на двигатели SB и RA в интернет, ама не се вижда на никоя снимка задната стойка, а само предната.
Даже намерих схема за поставяне на кулер със схеми и упътване на английски език, обаче и там не става много ясно.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Чет 03 ное 2011 22:43


Здравейте отново!
За сега оставям поставянето на кулер за следващата година за лятото, живот и здраве.
Имам друг въпрос: на втора скорост като се развърти турбото колата започва да набира по-бързо, обаче след развъртането изпушва една кола назад тъмно сив пушек, после на по-високи обороти, като че ли не пуши вече. Сякаш, че изпушва при определени обороти и после при повишаването им няма вече пушек.
Нормално ли е на втора скорост турбото да се развърта при движение с около 40 км/ч.
Струва ми се, че доста време се развърта турбото. Някой ще може ли да обясни как е въпроса с турбо ККК К14 при него?
И още нещо: на големи баири на втора скорост нагоре започва да пуши тъмно сиво след развъртане на турбото и не иска да набере рязко, имам чувството, че не и достига гориво.
Не знам вече дали си пасва двигатела (JR) с това турбо ККК К14.


Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот WOB » Пет 04 ное 2011 14:59


При мен се развърта на 40, обаче прави макс налягане на 50 на втора.
Турбинката си е точно за твоя мотор не се притеснявай :wink:


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Пет 04 ное 2011 15:29


Предполагам ти си с турбо GARRETT Т3 или ККК К24. И аз мисля, че няма проблем JR да е с ККК К14. Иначе на втора вдига около 80 км/ч, обаче след 50-60 км/ч се усеща малко намаляване на мощността и като глъхнене. Някой ще каже ли как е при него?


Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот WOB » Съб 05 ное 2011 1:13


Да определено за мен няма смисъл повече от 70 на втора


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Пет 18 ное 2011 22:23


Никой ли не знае какво се получава? На равен път на втора набира до 40 км/ч добре, после турбото се развърта (скоростта си стои на 40км/ч), после като направи налягане турбото колата ускорява до 80км/ч, ама изпушва тъмно сиво син пушек и спира пушека.
Обаче на голям баир нагоре на втора скорост започва да пуши тъмно сиво син пушек след 40 км/ч и да набира трудно до около 50 км/ч, и като че ли двигатела се сковава и остава на тази скорост, а отзад пуши на метър два. Освен това се чува нещо като изпускащ въздух, а около турбото са добре маркучите, то само едно гумено коляно има. Ама то може да е от гърнетата, защото днес гледах има на две места по тръбите след турбото опушено.


Потребителски аватар
osti
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 17:49
Автомобил:
Двигател: BLE
Местоположение: Razgrad/Sofia

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот osti » Нед 20 ное 2011 1:08


Това лято се заиграх малко с моето JP и му сложих К24. Тръгваще от 3000 оборота и до 6000 теглеше като локомотив, като това беше само с права тръба от турбото директно надолу. Като до 3000 пушеше черно и след като надуеше тубината пушека спираше(защото до преди това сместа е доста богата). След това като закачихме всичко тръгваше от 2500. Ако гониш сериозна мощност според мен К24 е изборът но ти трябва и гориво от помпата и е хубаво да се махне и ограничителя на горивото(оборотите). И ако го надуваш по-сериозно е хубаво да си следиш температурата на изгорелите газове, да не надвишава 850~900 градуса. Също така съм чувал, че дюзи от Мерцедес 300Д се водят като директен ъпгрейд спрямо Фолксвагеновите, но не знам дали е така наистина. Относно проблема със сивия пушек може би дюзите пикаят. Закарай ги на някой да ги стендира. Така като гледам си градски и се сещам, че в Ловско (точно на входа на Лозница) имаше един човек много точен и си разбира от работата мисля, че се казваше Фаик.

Успех с дизела тези мотори имат добър потенциал. :да:


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот ventotdi » Нед 20 ное 2011 4:23


Моят съвет е просто не ги карайте до 6000 оборота ... не мъчете тези машини !


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Нед 20 ное 2011 11:46


При мене няма обортомер, не знам кога колко са оборотите, ама не ми се вярва да стигне 6000 об/м. В талона пише максимални обороти 5000, преди 4-5 години в Русе сменяха втулки и уплътнения на нафтовата помпа, така че вече на стенда каквито са направени настройките са си такива.
До сега зимата е палила винаги, обаче и винаги при студен двигател някой разпръсквач не работи и чука, това с авансатор. Ако върна авансатора минута след запалването, започва да чука още по-силно и да пуши светло синьо. После като на 1/3-1/2 връщам авансатора и няма чукане и вибрации и работи равномерно. Така, че дюзите, че са за стенд и най-вероятно смяна на разпръсквач/и е така.
Искам да измеря налягането на турбото, да не би да е ниско и имам няколко въпроса.
С течение на времето налягането на турбото пада ли при работата му?
Какъв манометър да купя и ще покаже ли реално налягането ако свържа манометъра с тройник на маркучето от колектора до нафтовата помпа?
Когато турбото се развърти и колата ускори, това ли е максималното налягане на турбото или после се вдига още налягането.


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот milenski_77 » Нед 20 ное 2011 14:40


Колега купи си обикновен манометър от 0 до 2,5 бара. Струва около 10-12 лева.
С маркуч и тройник(аз ползвам от резервоар на Трабант) го закачаш към маркучето което отива в ГНП-то и гледаш какво се случва.
Според Аутодата теста се прави на 2 предавка с пълна газ и скорост от 60 км/час, като последната я държиш с помощта на спирачката.
Турбото трябва да направи налягане между 0,64 и 0,72 бара.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Нед 20 ное 2011 16:16


Благодаря за отговорите! Ами това за спирачката и 60 км/ч за да се натовари двигатела и от там и турбината ли се прави?
По принцип щом турбото се развърти и колата ускори това ли е максималното налягане на турбото? Май не е, защото после продължава да набира.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот don hose » Пон 21 ное 2011 9:22


Колега намираш едно баирче и на втора предавка с пълна газ го изкачваш.Гледаш какво налягане прави, турбината пишеш тук и получаваш отговор.
Успех!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта