120-130 коня, това е доста, стига да се усещат по баирите и да набира на баира бързо, иначе на равното все ще набира.
Всъщност аз не искам да става много мощен двигатела, защото малко или много му се ограничава живота. А и аз по принцип не съм някой състезател, на седмицата 1 път ако опитам турбото как е.
Май намирането на заводския кулер ще е трудно, а и трябва да го има в комплект всичко. В тази връзка, ще ми обясните ли къде се закрепва задната стойка на кулера, на снимките не се вижда нищо?



Турбо на VW Голф 2
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Някой знае ли къде се закрепва задната стойка за кулера, защото на всички снимки се вижда предната само. А и жилото на съединитела заобикаля кулера отстрани.
Някой знае ли колко струва долу горе кулер с всички пластмаси около него, стойките му и двата въздуховода?
Някой знае ли колко струва долу горе кулер с всички пластмаси около него, стойките му и двата въздуховода?
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
~100лв.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Някой знае ли къде се закрепва задната стойка на кулера?
Ако някой има някаква снимка на задната стойка на кулера ще бъде добре са се види къде е закрепена за купето.
Разгледах сигурно всички снимки на двигатели SB и RA в интернет, ама не се вижда на никоя снимка задната стойка, а само предната.
Даже намерих схема за поставяне на кулер със схеми и упътване на английски език, обаче и там не става много ясно.
Ако някой има някаква снимка на задната стойка на кулера ще бъде добре са се види къде е закрепена за купето.
Разгледах сигурно всички снимки на двигатели SB и RA в интернет, ама не се вижда на никоя снимка задната стойка, а само предната.
Даже намерих схема за поставяне на кулер със схеми и упътване на английски език, обаче и там не става много ясно.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Здравейте отново!
За сега оставям поставянето на кулер за следващата година за лятото, живот и здраве.
Имам друг въпрос: на втора скорост като се развърти турбото колата започва да набира по-бързо, обаче след развъртането изпушва една кола назад тъмно сив пушек, после на по-високи обороти, като че ли не пуши вече. Сякаш, че изпушва при определени обороти и после при повишаването им няма вече пушек.
Нормално ли е на втора скорост турбото да се развърта при движение с около 40 км/ч.
Струва ми се, че доста време се развърта турбото. Някой ще може ли да обясни как е въпроса с турбо ККК К14 при него?
И още нещо: на големи баири на втора скорост нагоре започва да пуши тъмно сиво след развъртане на турбото и не иска да набере рязко, имам чувството, че не и достига гориво.
Не знам вече дали си пасва двигатела (JR) с това турбо ККК К14.
За сега оставям поставянето на кулер за следващата година за лятото, живот и здраве.
Имам друг въпрос: на втора скорост като се развърти турбото колата започва да набира по-бързо, обаче след развъртането изпушва една кола назад тъмно сив пушек, после на по-високи обороти, като че ли не пуши вече. Сякаш, че изпушва при определени обороти и после при повишаването им няма вече пушек.
Нормално ли е на втора скорост турбото да се развърта при движение с около 40 км/ч.
Струва ми се, че доста време се развърта турбото. Някой ще може ли да обясни как е въпроса с турбо ККК К14 при него?
И още нещо: на големи баири на втора скорост нагоре започва да пуши тъмно сиво след развъртане на турбото и не иска да набере рязко, имам чувството, че не и достига гориво.
Не знам вече дали си пасва двигатела (JR) с това турбо ККК К14.
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
При мен се развърта на 40, обаче прави макс налягане на 50 на втора.
Турбинката си е точно за твоя мотор не се притеснявай
Турбинката си е точно за твоя мотор не се притеснявай

-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Предполагам ти си с турбо GARRETT Т3 или ККК К24. И аз мисля, че няма проблем JR да е с ККК К14. Иначе на втора вдига около 80 км/ч, обаче след 50-60 км/ч се усеща малко намаляване на мощността и като глъхнене. Някой ще каже ли как е при него?
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
Да определено за мен няма смисъл повече от 70 на втора
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Никой ли не знае какво се получава? На равен път на втора набира до 40 км/ч добре, после турбото се развърта (скоростта си стои на 40км/ч), после като направи налягане турбото колата ускорява до 80км/ч, ама изпушва тъмно сиво син пушек и спира пушека.
Обаче на голям баир нагоре на втора скорост започва да пуши тъмно сиво син пушек след 40 км/ч и да набира трудно до около 50 км/ч, и като че ли двигатела се сковава и остава на тази скорост, а отзад пуши на метър два. Освен това се чува нещо като изпускащ въздух, а около турбото са добре маркучите, то само едно гумено коляно има. Ама то може да е от гърнетата, защото днес гледах има на две места по тръбите след турбото опушено.
Обаче на голям баир нагоре на втора скорост започва да пуши тъмно сиво син пушек след 40 км/ч и да набира трудно до около 50 км/ч, и като че ли двигатела се сковава и остава на тази скорост, а отзад пуши на метър два. Освен това се чува нещо като изпускащ въздух, а около турбото са добре маркучите, то само едно гумено коляно има. Ама то може да е от гърнетата, защото днес гледах има на две места по тръбите след турбото опушено.
- osti
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 17:49
- Автомобил:
- Двигател: BLE
- Местоположение: Razgrad/Sofia
Re: Турбо на VW Голф 2
Това лято се заиграх малко с моето JP и му сложих К24. Тръгваще от 3000 оборота и до 6000 теглеше като локомотив, като това беше само с права тръба от турбото директно надолу. Като до 3000 пушеше черно и след като надуеше тубината пушека спираше(защото до преди това сместа е доста богата). След това като закачихме всичко тръгваше от 2500. Ако гониш сериозна мощност според мен К24 е изборът но ти трябва и гориво от помпата и е хубаво да се махне и ограничителя на горивото(оборотите). И ако го надуваш по-сериозно е хубаво да си следиш температурата на изгорелите газове, да не надвишава 850~900 градуса. Също така съм чувал, че дюзи от Мерцедес 300Д се водят като директен ъпгрейд спрямо Фолксвагеновите, но не знам дали е така наистина. Относно проблема със сивия пушек може би дюзите пикаят. Закарай ги на някой да ги стендира. Така като гледам си градски и се сещам, че в Ловско (точно на входа на Лозница) имаше един човек много точен и си разбира от работата мисля, че се казваше Фаик.
Успех с дизела тези мотори имат добър потенциал.
Успех с дизела тези мотори имат добър потенциал.

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
Моят съвет е просто не ги карайте до 6000 оборота ... не мъчете тези машини !
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
При мене няма обортомер, не знам кога колко са оборотите, ама не ми се вярва да стигне 6000 об/м. В талона пише максимални обороти 5000, преди 4-5 години в Русе сменяха втулки и уплътнения на нафтовата помпа, така че вече на стенда каквито са направени настройките са си такива.
До сега зимата е палила винаги, обаче и винаги при студен двигател някой разпръсквач не работи и чука, това с авансатор. Ако върна авансатора минута след запалването, започва да чука още по-силно и да пуши светло синьо. После като на 1/3-1/2 връщам авансатора и няма чукане и вибрации и работи равномерно. Така, че дюзите, че са за стенд и най-вероятно смяна на разпръсквач/и е така.
Искам да измеря налягането на турбото, да не би да е ниско и имам няколко въпроса.
С течение на времето налягането на турбото пада ли при работата му?
Какъв манометър да купя и ще покаже ли реално налягането ако свържа манометъра с тройник на маркучето от колектора до нафтовата помпа?
Когато турбото се развърти и колата ускори, това ли е максималното налягане на турбото или после се вдига още налягането.
До сега зимата е палила винаги, обаче и винаги при студен двигател някой разпръсквач не работи и чука, това с авансатор. Ако върна авансатора минута след запалването, започва да чука още по-силно и да пуши светло синьо. После като на 1/3-1/2 връщам авансатора и няма чукане и вибрации и работи равномерно. Така, че дюзите, че са за стенд и най-вероятно смяна на разпръсквач/и е така.
Искам да измеря налягането на турбото, да не би да е ниско и имам няколко въпроса.
С течение на времето налягането на турбото пада ли при работата му?
Какъв манометър да купя и ще покаже ли реално налягането ако свържа манометъра с тройник на маркучето от колектора до нафтовата помпа?
Когато турбото се развърти и колата ускори, това ли е максималното налягане на турбото или после се вдига още налягането.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Турбо на VW Голф 2
Колега купи си обикновен манометър от 0 до 2,5 бара. Струва около 10-12 лева.
С маркуч и тройник(аз ползвам от резервоар на Трабант) го закачаш към маркучето което отива в ГНП-то и гледаш какво се случва.
Според Аутодата теста се прави на 2 предавка с пълна газ и скорост от 60 км/час, като последната я държиш с помощта на спирачката.
Турбото трябва да направи налягане между 0,64 и 0,72 бара.
С маркуч и тройник(аз ползвам от резервоар на Трабант) го закачаш към маркучето което отива в ГНП-то и гледаш какво се случва.
Според Аутодата теста се прави на 2 предавка с пълна газ и скорост от 60 км/час, като последната я държиш с помощта на спирачката.
Турбото трябва да направи налягане между 0,64 и 0,72 бара.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Благодаря за отговорите! Ами това за спирачката и 60 км/ч за да се натовари двигатела и от там и турбината ли се прави?
По принцип щом турбото се развърти и колата ускори това ли е максималното налягане на турбото? Май не е, защото после продължава да набира.
По принцип щом турбото се развърти и колата ускори това ли е максималното налягане на турбото? Май не е, защото после продължава да набира.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Турбо на VW Голф 2
Колега намираш едно баирче и на втора предавка с пълна газ го изкачваш.Гледаш какво налягане прави, турбината пишеш тук и получаваш отговор.
Успех!
Успех!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 65 госта