Здрасти на всички ?
преди няколко дни акумулатора(55ач) ми беше капнал / Аз съм с Голф 2-1,6,бензин / заредих го и след 4-5 дни реших да проверя състоянието му , значи измерено напрежение на акумулатора - 11,85В ; зарядно напрежение от алтернатора - 13,25В. Интересуваме в какви граници трябва да е зарядното напежение ? и евентуално ако проблема е в алтернатора , къде да го търся ?
какво е нормалното зарядно напрежение ?
dove1
благодаря за отговорите !
а до колкото знам на голфчетата се монтират алтернатори на БОШ или МОТОРОЛА . та целия блок ли се сваля или може да се разгоби на място?
а до колкото знам на голфчетата се монтират алтернатори на БОШ или МОТОРОЛА . та целия блок ли се сваля или може да се разгоби на място?
- B_O_S_S_S
- Мнения: 741
- Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
начи на скоро и аз имах същия проблем само че при мен презареждаше ходих на някъв (уж) майстор и той ми каза че релето - 25 лева реле и 20 лева работа обаче аз имах един стар генератор и смених само четкодържателя ( в него е това реле ) и сега нямам грижи. Ако можеш вземи си от някои морга четкодържател само те дават 2-3 дни гаранция и го пробвай то или бачка както трябва или тц 

-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
За по сигурно си провери уреда с който мериш, че съм срещал уреди и то не от най лошите които дават отклонение 0.5-1волт при мерене на напрежение да 20волта.Не за друго ама да не ти смъкнат кожата в някой сервиз за няма нищо!!!!
А може и от акумулатора да ти идват проблемите за да си сигурен че не е от самия акумулатор замери плътноста на електролита във всички клетки, да не е умряла някоя!!!

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: какво е нормалното зарядно напрежение ?
dove1 написа:...заредих го и след 4-5 дни реших да проверя състоянието му , значи измерено напрежение на акумулатора - 11,85В ; зарядно напрежение от алтернатора - 13,25В....
Напрежението на генератора ти е в норми. Ако през тези 4-5 дни акумулатора просто е стоял във вас, значи много спешно ти трябва нов. Ако напреженията, дето ги цитираш са в момент, в който колата ти е работила и получаваш такава разлика в напреженията, значи ти е скапан кабела на '+'. Този, който идва от акумулатора и този, кото идва от генератора ти се свързват на шпилката на стартера. Откачи ги, почисти клемите и ги стегни добре. Но ако е при работеш двигател това, което го пишеш, значи ти се е измъкнала обувката на един от двата кабела най-вероятно!
Успех!
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Kaкто писаха по-горе, зарядното напрежение трябва да ти е към 13.8-14.5V, нормално е също така да е малко по-ниско, ако акумулаторът се зарежда. Проблемните места са реле-регулатора с четките (струва никакви пари и се сменя за 1 минута), диодната плочка (пробил или прекъснал диод, но не мисля, че имаш такъв проблем) или кабела и захващането му за стартера (аз съм го сменял целия). Направи си профилактика на всичко, за да не има теми 'Днес не иска да запали' през зимата. 

- B_O_S_S_S
- Мнения: 741
- Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
zmej написа:Kaкто писаха по-горе, зарядното напрежение трябва да ти е към 13.8-14.5V, нормално е също така да е малко по-ниско, ако акумулаторът се зарежда. Проблемните места са реле-регулатора с четките (струва никакви пари и се сменя за 1 минута), диодната плочка (пробил или прекъснал диод, но не мисля, че имаш такъв проблем) или кабела и захващането му за стартера (аз съм го сменял целия). Направи си профилактика на всичко, за да не има теми 'Днес не иска да запали' през зимата.
колега колко горе долу казваш че струва реле-регулатора с четките защото докато му дам съвет на него и ... моя се омота неска ми огасна в движение и познай меря на акумолатора в запалено положение - 11.57V направо лудница и ми мъждика леко лампичката на таблото на акумолатора (дето показва че не зарежда)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта