След палене угасва при студен двигател.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Brinimir
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

След палене угасва при студен двигател.

Мнениеот Brinimir » Пон 31 окт 2011 20:29


Колата е WV polo 1.9D AEF двигател, с помпа Lucas. Когато запаля сутрин на студен двигател колата пали и след 2-3 секунди угасва. След повторен опит за старт пали трудно и пак угасва. Така след третия път проработва, малко неравномерно но след време се оправя. От какво може да се дължи. Благодаря предварително.




dalgi4kia
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 27 апр 2010 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: След палене угасва при студен двигател.

Мнениеот dalgi4kia » Пон 31 окт 2011 23:22


Аз мисля че имаш изгоряла свещ или свещи.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: След палене угасва при студен двигател.

Мнениеот ventotdi » Вто 01 ное 2011 20:11


Да точно така ...това води до изгоряла свещ по трудното палене на предкамерен дизел на студено + притрисане.Все пак си огледай маркучите на нафтата преди да запалиш изобщо има ли нафта или само въздух :)


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: След палене угасва при студен двигател.

Мнениеот Zinoto » Вто 01 ное 2011 20:43


ventotdi написа:Да точно така ...това води до изгоряла свещ по трудното палене на предкамерен дизел на студено + притрисане.Все пак си огледай маркучите на нафтата преди да запалиш изобщо има ли нафта или само въздух :)

По принцип е така, но има вероятност да не е от това като става дума за помпа Лукас...


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: След палене угасва при студен двигател.

Мнениеот stivenj » Вто 01 ное 2011 21:55


Колега ,аз мисля,че е въздух в системата.Виж филтъра,може да сложиш възвратен клапан на входа преди филтъра.Ако имаш свещ изгоряла няма палене,с много въртене ако запали няма да угасва.Но ако имаш въздух в системата докато напълни филтъра ще ти гасне.Пиши после какво е било,за да знаем,че големи мъки са тези котурници.Аз го имах същия проблем,но като сложих обикновен филтър без клапан и се оправи,вече нямам проблеми с паленето,но имам и възвратен клапан преди филтъра.


Brinimir
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: След палене угасва при студен двигател.

Мнениеот Brinimir » Сря 02 ное 2011 17:38


Моето мнение че найстина има наличие на в-х в системата. Но си мисля че може да е от самия клапан който е на филтъра, който връщa неизгорялата нафта. Но е интересно предложение с този невъзвратен клапан преди филтъра. Какво представлява този клапан?


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: След палене угасва при студен двигател.

Мнениеот stivenj » Чет 03 ное 2011 9:54


сигурен съм че е това колега,този клапан с течение на времето се скапва и почва да не държи налягане и от там филтъра диша, а не трябва,затова аз го изхвърлих и с тръбичка съединих маркучите,взех си обикновен филтър от голф 3 и там няма такова чудо.Клапана е алуминиев пуска само в едната посока нафта а затваря обратната .т.е. да не връща гориво обратно и да ти изпразни филтъра,което пък те тормози с паленето защото остана празен отгоре и докато напълни нафта колата гасни.направи го това и няма да имаш грижи.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: След палене угасва при студен двигател.

Мнениеот ventotdi » Чет 03 ное 2011 11:24


по добрия вариант е да си купи нов клапан като този защото той играе роля да топли филтъра при студен старт.Ако сте забелязали е троиник. Когато запалите колата студена той прави така ,че топлата нафта от помпата която се връща да не се връща в резервоара ,а първо във фитъра да го топли,а след това се задейства клапата да връща да топли нафтата в резервоара :). Не случайно е поставен там по този начин :)


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: След палене угасва при студен двигател.

Мнениеот stivenj » Чет 03 ное 2011 12:06


Нов клапан е около 20 лв и след няколко седмици пак същата работа.Аз минах по този път и от многото коментари тук по темата разбрах че повечето колеги така правят-изхвърлят го, слагат филтър без клапан и си свирукат,няма въздух и колата си работи нормално ,аз вече втора година така карам и без проблеми.


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: След палене угасва при студен двигател.

Мнениеот bobi_diesel » Чет 03 ное 2011 20:06


Аз го смених 16 лева.Стария се беше напукал и гълташе въздух и палеше трудно.Карах месец и отново започна да пали трудно и да претриса на завой+ повишен разход.Помислих,че е отново той,докато не забелязах локва нафта по десния калник,точно под филтъра.Оказа се,че щуцера на пробката е опирала в калника от вибрациите и тя се е напукала.Сложих болт на филтъра и работата заспа.Това стана Август и от тогава нямам проблеми.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: След палене угасва при студен двигател.

Мнениеот ventotdi » Пет 04 ное 2011 0:38


и какво се оказа сега ...пак немските инженери са боклуци така ли.Хората направили нещо ние пак ще го променяме :applause: .Да вземете да си купувате малко оригинални части колеги :) Аз защо нямам този проблем с клапана ,а не съм го сменял до сега нито веднъж ! Колата е на 18 години да подчертая


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: След палене угасва при студен двигател.

Мнениеот red.devilll » Съб 05 ное 2011 3:46


stivenj написа:Нов клапан е около 20 лв и след няколко седмици пак същата работа.Аз минах по този път и от многото коментари тук по темата разбрах че повечето колеги така правят-изхвърлят го, слагат филтър без клапан и си свирукат,няма въздух и колата си работи нормално ,аз вече втора година така карам и без проблеми.

Цената е такава докато има головодници като нас,които да им дават толкова пари за клапанчетата.Като си куих колата преди около 60 000км и сменях първия път горивен филтър го взимах с клапа-разликата от този с клапан и този без клапан беше около 5-6 лв а само клапана 18 лв ,а сега вие си правете сметка как да си вземете по един горивен филтър и какъв дали с клапан или не.Моя клапан седи в гаража,но по добре там за 5 лв а и не се знае кога ще ми потрябва,отколкото 20 лв :beer


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: След палене угасва при студен двигател.

Мнениеот stivenj » Съб 05 ное 2011 16:38


Превърнахме питането на колегата в говорилня и не разбрахме дали си е решил проблема.Аз все пак му предлагам да опита този вариант с филтър без клапан,у нас не са сибирски студове,досега не ми е замръзвала нафта поради това ,че съм с обикновен филтър а не с подгряване,но нямам грижи за въздух в системата.Нека колегата да пише все пак как е решил проблема,нали затова е форума да си помагаме а не да се караме.Лошото е ,че сме бедни,то с пари е най- лесно ,отиваш и не мислиш купуваш марката и готово.А още по лошо е ,че частите са ментаци и после си скубим косите.


Brinimir
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: След палене угасва при студен двигател.

Мнениеот Brinimir » Сря 09 ное 2011 18:16


Смених го днес тоя прословут клапан на филтъра. И очаквам да не ми прави повече тоя проблем, защото както съм му набрал на тоя таралясник направо ще го шиткам на някъде. Ама не ми се разделя с него малко харчи, иии май май няма друго. Та клапана струва 16 български пари и утре сутри ще видя има ли резултат и ще пиша.


Brinimir
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: След палене угасва при студен двигател.

Мнениеот Brinimir » Пет 11 ное 2011 17:14


Днес сутринта неможах изобщо да запаля. Утре трябва да обезвъздуша помпата защото ми се струва че иначе няма да мога да запаля. Смятам и да сложа една ръчна помпичка преди филтъра. Дайте съвет откъде може да влиза въздух.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта