


След палене угасва при студен двигател.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
След палене угасва при студен двигател.
Колата е WV polo 1.9D AEF двигател, с помпа Lucas. Когато запаля сутрин на студен двигател колата пали и след 2-3 секунди угасва. След повторен опит за старт пали трудно и пак угасва. Така след третия път проработва, малко неравномерно но след време се оправя. От какво може да се дължи. Благодаря предварително.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 27 апр 2010 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: След палене угасва при студен двигател.
Аз мисля че имаш изгоряла свещ или свещи.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: След палене угасва при студен двигател.
Да точно така ...това води до изгоряла свещ по трудното палене на предкамерен дизел на студено + притрисане.Все пак си огледай маркучите на нафтата преди да запалиш изобщо има ли нафта или само въздух 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: След палене угасва при студен двигател.
ventotdi написа:Да точно така ...това води до изгоряла свещ по трудното палене на предкамерен дизел на студено + притрисане.Все пак си огледай маркучите на нафтата преди да запалиш изобщо има ли нафта или само въздух
По принцип е така, но има вероятност да не е от това като става дума за помпа Лукас...
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: След палене угасва при студен двигател.
Колега ,аз мисля,че е въздух в системата.Виж филтъра,може да сложиш възвратен клапан на входа преди филтъра.Ако имаш свещ изгоряла няма палене,с много въртене ако запали няма да угасва.Но ако имаш въздух в системата докато напълни филтъра ще ти гасне.Пиши после какво е било,за да знаем,че големи мъки са тези котурници.Аз го имах същия проблем,но като сложих обикновен филтър без клапан и се оправи,вече нямам проблеми с паленето,но имам и възвратен клапан преди филтъра.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: След палене угасва при студен двигател.
Моето мнение че найстина има наличие на в-х в системата. Но си мисля че може да е от самия клапан който е на филтъра, който връщa неизгорялата нафта. Но е интересно предложение с този невъзвратен клапан преди филтъра. Какво представлява този клапан?
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: След палене угасва при студен двигател.
сигурен съм че е това колега,този клапан с течение на времето се скапва и почва да не държи налягане и от там филтъра диша, а не трябва,затова аз го изхвърлих и с тръбичка съединих маркучите,взех си обикновен филтър от голф 3 и там няма такова чудо.Клапана е алуминиев пуска само в едната посока нафта а затваря обратната .т.е. да не връща гориво обратно и да ти изпразни филтъра,което пък те тормози с паленето защото остана празен отгоре и докато напълни нафта колата гасни.направи го това и няма да имаш грижи.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: След палене угасва при студен двигател.
по добрия вариант е да си купи нов клапан като този защото той играе роля да топли филтъра при студен старт.Ако сте забелязали е троиник. Когато запалите колата студена той прави така ,че топлата нафта от помпата която се връща да не се връща в резервоара ,а първо във фитъра да го топли,а след това се задейства клапата да връща да топли нафтата в резервоара
. Не случайно е поставен там по този начин 


-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: След палене угасва при студен двигател.
Нов клапан е около 20 лв и след няколко седмици пак същата работа.Аз минах по този път и от многото коментари тук по темата разбрах че повечето колеги така правят-изхвърлят го, слагат филтър без клапан и си свирукат,няма въздух и колата си работи нормално ,аз вече втора година така карам и без проблеми.
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: След палене угасва при студен двигател.
Аз го смених 16 лева.Стария се беше напукал и гълташе въздух и палеше трудно.Карах месец и отново започна да пали трудно и да претриса на завой+ повишен разход.Помислих,че е отново той,докато не забелязах локва нафта по десния калник,точно под филтъра.Оказа се,че щуцера на пробката е опирала в калника от вибрациите и тя се е напукала.Сложих болт на филтъра и работата заспа.Това стана Август и от тогава нямам проблеми.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: След палене угасва при студен двигател.
и какво се оказа сега ...пак немските инженери са боклуци така ли.Хората направили нещо ние пак ще го променяме
.Да вземете да си купувате малко оригинални части колеги
Аз защо нямам този проблем с клапана ,а не съм го сменял до сега нито веднъж ! Колата е на 18 години да подчертая


-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: След палене угасва при студен двигател.
stivenj написа:Нов клапан е около 20 лв и след няколко седмици пак същата работа.Аз минах по този път и от многото коментари тук по темата разбрах че повечето колеги така правят-изхвърлят го, слагат филтър без клапан и си свирукат,няма въздух и колата си работи нормално ,аз вече втора година така карам и без проблеми.
Цената е такава докато има головодници като нас,които да им дават толкова пари за клапанчетата.Като си куих колата преди около 60 000км и сменях първия път горивен филтър го взимах с клапа-разликата от този с клапан и този без клапан беше около 5-6 лв а само клапана 18 лв ,а сега вие си правете сметка как да си вземете по един горивен филтър и какъв дали с клапан или не.Моя клапан седи в гаража,но по добре там за 5 лв а и не се знае кога ще ми потрябва,отколкото 20 лв

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: След палене угасва при студен двигател.
Превърнахме питането на колегата в говорилня и не разбрахме дали си е решил проблема.Аз все пак му предлагам да опита този вариант с филтър без клапан,у нас не са сибирски студове,досега не ми е замръзвала нафта поради това ,че съм с обикновен филтър а не с подгряване,но нямам грижи за въздух в системата.Нека колегата да пише все пак как е решил проблема,нали затова е форума да си помагаме а не да се караме.Лошото е ,че сме бедни,то с пари е най- лесно ,отиваш и не мислиш купуваш марката и готово.А още по лошо е ,че частите са ментаци и после си скубим косите.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: След палене угасва при студен двигател.
Смених го днес тоя прословут клапан на филтъра. И очаквам да не ми прави повече тоя проблем, защото както съм му набрал на тоя таралясник направо ще го шиткам на някъде. Ама не ми се разделя с него малко харчи, иии май май няма друго. Та клапана струва 16 български пари и утре сутри ще видя има ли резултат и ще пиша.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: След палене угасва при студен двигател.
Днес сутринта неможах изобщо да запаля. Утре трябва да обезвъздуша помпата защото ми се струва че иначе няма да мога да запаля. Смятам и да сложа една ръчна помпичка преди филтъра. Дайте съвет откъде може да влиза въздух.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта