Голф 4 AHF трудно пали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ZvEr4O_MaN
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
Двигател: CBAB
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот ZvEr4O_MaN » Сря 02 ное 2011 20:38


Mitara6ki написа:Кажи като я оправиш, че ми е интересно какъв ще е резултата :)

Снощи сложих чисто нов акумулатор който е на приятелката ми на колата.Сутринта на 7.5 градуса запали от 1/4 оборот.Искам да пробвам на по-ниска температура.
Още ден два и ще дам резултат.




Dido6210
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 02 юни 2011 15:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Dido6210 » Чет 03 ное 2011 0:36


Вчера реших и аз да погледна акомолатора, несе съмнявах в него понеже е почти нов още. Когато го погледнах той беше ожяднял :lol: Сипах му дистилирана вода сегаго зареждам, и сутринта като тръгвам за работа щего видя.


Потребителски аватар
ZvEr4O_MaN
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
Двигател: CBAB
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот ZvEr4O_MaN » Чет 03 ное 2011 7:02


Dido6210 написа:Вчера реших и аз да погледна акомолатора, несе съмнявах в него понеже е почти нов още. Когато го погледнах той беше ожяднял :lol: Сипах му дистилирана вода сегаго зареждам, и сутринта като тръгвам за работа щего видя.

Като казахте акумулатор,моя го отварях.Всичко си е на ниво с една разлика която ме учуди.Има едни пластинки които нетрябва ли да са покрити с течността от акумулатора,че моите се виждат ясно.Все едно не е пълен догоре.Все едно е максимум а аз съм под него.


Потребителски аватар
ZvEr4O_MaN
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
Двигател: CBAB
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот ZvEr4O_MaN » Пет 04 ное 2011 23:11


При мен проблема не е в акумулатора.
С нов акумулатор същата ситуация с паленето.
Чудя се за реглаж на ГНП или за оправяне на центорвката чрез зъбния ремък


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Stivi » Пет 04 ное 2011 23:16


ZvEr4O_MaN написа: Снощи сложих чисто нов акумулатор който е на приятелката ми на колата.Сутринта на 7.5 градуса запали от 1/4 оборот..


ZvEr4O_MaN написа:При мен проблема не е в акумулатора.
С нов акумулатор същата ситуация с паленето.


Последно с новия пали като със стария така ли,че нещо има разминаване в двата поста !?


Потребителски аватар
ZvEr4O_MaN
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
Двигател: CBAB
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот ZvEr4O_MaN » Съб 05 ное 2011 10:29


Stivi написа:
ZvEr4O_MaN написа: Снощи сложих чисто нов акумулатор който е на приятелката ми на колата.Сутринта на 7.5 градуса запали от 1/4 оборот..


ZvEr4O_MaN написа:При мен проблема не е в акумулатора.
С нов акумулатор същата ситуация с паленето.


Последно с новия пали като със стария така ли,че нещо има разминаване в двата поста !?


Ами има малко разминаване колега,защото при над 5-7 градуса пали ок и с двата акумулатора,а при под 3 градуса пали малко по-трудно пак с двата.


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Sashko_Trg » Съб 05 ное 2011 10:37


Защо направо не вземеш да идеш до Варна при Иво и да си решиш проблема веднъж за винаги, от писан файда няма.


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот pacoboy » Съб 05 ное 2011 11:20


ZvEr4O_MaN написа:
Stivi написа:
ZvEr4O_MaN написа: Снощи сложих чисто нов акумулатор който е на приятелката ми на колата.Сутринта на 7.5 градуса запали от 1/4 оборот..


ZvEr4O_MaN написа:При мен проблема не е в акумулатора.
С нов акумулатор същата ситуация с паленето.


Последно с новия пали като със стария така ли,че нещо има разминаване в двата поста !?


Ами има малко разминаване колега,защото при над 5-7 градуса пали ок и с двата акумулатора,а при под 3 градуса пали малко по-трудно пак с двата.


От малко по-трудно какво разбираш колега, нормално е да има разлика при топло и студено време. Няма как да развърти маслото еднакво при 15 и 2 градуса.


Потребителски аватар
ZvEr4O_MaN
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
Двигател: CBAB
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот ZvEr4O_MaN » Съб 05 ное 2011 11:56


Sashko_Trg написа:Защо направо не вземеш да идеш до Варна при Иво и да си решиш проблема веднъж за винаги, от писан файда няма.

Всичко е до средства колега.


Потребителски аватар
ZvEr4O_MaN
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
Двигател: CBAB
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот ZvEr4O_MaN » Съб 05 ное 2011 11:58


pacoboy написа:
ZvEr4O_MaN написа:
Stivi написа:
ZvEr4O_MaN написа: Снощи сложих чисто нов акумулатор който е на приятелката ми на колата.Сутринта на 7.5 градуса запали от 1/4 оборот..


ZvEr4O_MaN написа:При мен проблема не е в акумулатора.
С нов акумулатор същата ситуация с паленето.


Последно с новия пали като със стария така ли,че нещо има разминаване в двата поста !?


Ами има малко разминаване колега,защото при над 5-7 градуса пали ок и с двата акумулатора,а при под 3 градуса пали малко по-трудно пак с двата.


От малко по-трудно какво разбираш колега, нормално е да има разлика при топло и студено време. Няма как да развърти маслото еднакво при 15 и 2 градуса.

Може вече и да си внушавам.Но случвало ми се е когато се прибирам от работа след 17:30 или 18:30 да запаля от 3-я път.


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот pacoboy » Съб 05 ное 2011 17:56


Това от 3-тия път вече не е нормално, центровката не е уцелена.
Аз миналата зима при -8 градуса само веднъж ми се случи да запаля от втория път, понеже избързах и не изчаках подгрева.
А това да въртиш и да не пали е вероятно от центровка, даже почти съм сигурен.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Zinoto » Съб 05 ное 2011 18:24


ZvEr4O_MaN написа:
Stivi написа:
ZvEr4O_MaN написа: Снощи сложих чисто нов акумулатор който е на приятелката ми на колата.Сутринта на 7.5 градуса запали от 1/4 оборот..


ZvEr4O_MaN написа:При мен проблема не е в акумулатора.
С нов акумулатор същата ситуация с паленето.


Последно с новия пали като със стария така ли,че нещо има разминаване в двата поста !?


Ами има малко разминаване колега,защото при над 5-7 градуса пали ок и с двата акумулатора,а при под 3 градуса пали малко по-трудно пак с двата.

При тоя проблем на този мотор, най-трудно пали от 3-4 до - 5,6 градуса. При тези температури стартовата порция нафта не е много голяма и свещите греят от 1 до 2 секунди.

Последна промяна от Zinoto на Пон 07 ное 2011 8:43, променено общо 1 път.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Zinoto » Съб 05 ное 2011 18:29


ZvEr4O_MaN написа:Аз се върнах от майстора и ми каза,че имам закъснение при центровката и затова немога да паля сутрин лесно.Явно като са сменяли ремъка се е разбутала центровката.Нямам достатъчно впръскано гориво за да запали лесно колата.
Тези дни ще оправя центровката и ще видим как е колата.

Какво стана центровката оправена ли е, а горивото?


Потребителски аватар
ZvEr4O_MaN
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
Двигател: CBAB
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот ZvEr4O_MaN » Съб 05 ное 2011 21:14


Нищо не съм пипал все още.Даже късно ми казаха за идване към Варна.


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот joro09 » Пон 07 ное 2011 9:10


Zinoto написа:
ZvEr4O_MaN написа:
Stivi написа:
ZvEr4O_MaN написа: Снощи сложих чисто нов акумулатор който е на приятелката ми на колата.Сутринта на 7.5 градуса запали от 1/4 оборот..


ZvEr4O_MaN написа:При мен проблема не е в акумулатора.
С нов акумулатор същата ситуация с паленето.


Последно с новия пали като със стария така ли,че нещо има разминаване в двата поста !?


Ами има малко разминаване колега,защото при над 5-7 градуса пали ок и с двата акумулатора,а при под 3 градуса пали малко по-трудно пак с двата.

При тоя проблем на този мотор, най-трудно пали от 3-4 до - 5,6 градуса. При тези температури стартовата порция нафта не е много голяма и свещите греят от 1 до 2 секунди.

Това вече е конкретен отговор по темата!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта