Проект 16VT

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Нед 10 сеп 2006 1:01


devil_vas написа:PACO,
голфа ти е страшен, днес на божура го видях, ама... този повер дето го имаш, трудно го слагаш на асфалта, което е жалко :? колата върти гуми... доста метри. все пак достойно представяне като за първи опит :wink:


ШШШШът ве...тъкмо си мислих, че никой не ме е усетил. :lol: :lol: :lol:

РАСО




devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Нед 10 сеп 2006 1:30


как мислиш да си оправиш старта, щото предполагам, че веднъж като захапе и тръгва... и ще участваш ли пак на божура

п.п. много добро представеяне на Vw-тата днес. Корадото е 3-то в клас Б (мноо лудо корадо), а Голфа 1-чката на Волен е 2-и. Полото Г-40 също се представи много добре


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Нед 10 сеп 2006 9:04


paco написа:
devil_vas написа:PACO,
голфа ти е страшен, днес на божура го видях, ама... този повер дето го имаш, трудно го слагаш на асфалта, което е жалко :? колата върти гуми... доста метри. все пак достойно представяне като за първи опит :wink:


ШШШШът ве...тъкмо си мислих, че никой не ме е усетил. :lol: :lol: :lol:

РАСО


Веднага те усетихме! :wink: Добре, че диджея не беше в час, че иначе още бая народ щеше да те усети! :D
А иначе, браво! Добро представяне и колата определено върви много добре! :wink:


Потребителски аватар
xarpun
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xarpun » Нед 10 сеп 2006 14:16


Достоино за уважение е това че не се поколеба да премериш сили с доста по силни и подготвени за там коли. Моите поздравления!


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Нед 10 сеп 2006 14:29


айде дайте малко инфо такива като мен,които не са били там :?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Нед 10 сеп 2006 22:01


Малко нови неща по проекта 8) и нови снимки на колата и таблото все та незавършено :? нямам време, но за Рожен ще се постарая.

Дъмпа вече монтиран и настроен един час преди Божурище. Той е и причината да си запаля гумите на старта там. Стария клапан разтоварваше системата между скоростите дори и да няма налягане (само от вакум -0,5бара) а този само при налягане поне 0,1бара и вакум -0,6бара. Колата се държи доста по-добре с него, но още му свиквам.
Изображение
Изображение
Изображение

След две седмици чакане най-накрая се сдобих и с прословутия Уейбанд INNOVATE LC-1 :twisted:
Изображение

Таблото...все още полу готово.
Изображение
Изображение

-----------------------------------

Изображение
Изображение
Изображение

РАСО


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Нед 10 сеп 2006 22:57


голфчето го видях на божура вчера и действително е .... THE BEsT само се чуда защо няма решетка от преде ? и колко горе доли ти излезе силовия тунинг ?


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Мнениеот ZeroCool » Пон 11 сеп 2006 1:51


barz_i_iarosten написа:голфчето го видях на божура вчера и действително е .... THE BEsT само се чуда защо няма решетка от преде ? и колко горе доли ти излезе силовия тунинг ?


Че то има ли място за решетка от 150те радиатора отпреде?
оригиналната 100% не става предполагам


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Пон 11 сеп 2006 2:43


Пацо браво за колата!! Прекрасна е, не се тюхкай за Божура (ако изобщо имаш такова намерение :D ) ами слагай яко окачване и идвай на Калояново :wink: Мощна кола с предно не става за драг. Пример са на Венци Октавията, на Волен Голфа, твоя Голф и т.н. С тази прекрасна кола би направил доста неща на пистата в Калояново :wink: Успех занапред и ти пожелавам само да правиш, но не и да оправяш :wink: :D

П.П.: ако всичко до тогава мине добре есента ще слагам и аз сушуара :D Надявам се за някъква помощ от тебе, била тя и чисто информативна :roll: :wink: За сега проекта само се готви, върти ми се едно IHI в главата, защото искам сравнително малка турбина и задължително НЕлагава. Все пак ще готвя колата за пистата, а там лагава турбина си е чиста пречка :roll: Имам ти телефона (ако е същия като онзи, дето ми даде на срещата на Бояна преди време), когато изготвя целия списък (който никак не е малък, ти най-добре знаеш :D ) задължително ще се консултирам с тебе :wink:


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Нед 17 сеп 2006 19:07


и аз да се похваля,най накрая се повозих в това изтребителче :wink:
от Рожен до Смолян и пак до Рожен няма как да ви го обясня просто трябва да го видите евала на РАСО за турбо проекта :applause:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 19 сеп 2006 11:20


Малко развитие преди събора на рожен.
Изображение
Една разхлабена рапидка замалко да довърши проекта окончателно. Точно зад ключа за фарове на таблото има рапидка ;която държи декоративната пластмаса. Е и аз си имам само дето се бе разхлабила и окъси захранващия кабел за фаровете а той е без бушон уфабрично. :shock Резултата е много дим и 3-4 овъглени кабела а и подобрих времето си за което отварям задната врата отвътре и презкачам в багажника да изключа акомулатора :lol:
Майтапа на страна ама сега си мисля за ключ маса...май не е излишен.
За два дни целия сноп с кабели бе заменен с друг (втора злоопотреба) и сега е ОК. В петък на 15.9.2006 монтирах Уейбанда и същата вечер малко донастройвахме колата. Изчистиха се много прекъсваня във вървежа а малко по-късно една сива Аскона турбо отнесе груба загуба на Бояна. :twisted:
В събота 16.09.2006 7,30 сутринта компютъра също се присъедини кум проекта и вече мога да следя цялата телеметрия на мотора в реално време докато се шофира.
Изображение

За компютъра ще пуна повече, но след някой друг ден.

РАСО


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Вто 19 сеп 2006 22:06


Браво РАСО, като видях голфа какво може направо нямам думи... :да:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Сря 20 сеп 2006 1:38


Уникално табло бих казал особенно като се завърши ще е красота, евала


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Сря 20 сеп 2006 12:35


Пацо мислил ли си за някъкво "по-заздравено" Syncro? :roll:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 20 сеп 2006 12:42


Kingpin написа:Пацо мислил ли си за някъкво "по-заздравено" Syncro? :roll:


Просто несъществува такова. Киро ги чупеше едно след друго на ралито докато не вдигна ръце и го направи както требе.

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта