Здравейте,
искам да попитам някои има ли си на идея на какво може да се дължи при рязко подаване на газ колата глъхне и това само в ниските обороти и то когато е загряла.Прави го и на бензин и на метан.
колата е Пасат 1.8
При рязко подаване на газ колата глъхне Пасат 1.8
При рязко подаване на газ колата глъхне Пасат 1.8
Последна промяна от gr_kanev на Сря 29 фев 2012 14:22, променено общо 2 пъти.
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785 - покажи кой е твоят
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785 - покажи кой е твоят
- berkant3008
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
- Автомобил: PASSAT B3
- Двигател: ABS-93
- Местоположение: ruse
- Контакти:
Re: При рязко подаване на газ колата глъхне
мойта също беше така и се оправи от центровката на делкото има 1 болче 13 номер отвиваш и вартиш 2-3 милиметра
Re: При рязко подаване на газ колата глъхне
moq pasat e su6tiq na men mi se polu4ava ne6to takova kato ot mqsto podam rqzko gas i v na4aloto leko gluhne i posle trugva.. za tova li stava duma ako e su6toto i az da si barna delkoto ?
Последна промяна от IvanMan на Чет 08 юли 2010 5:48, променено общо 1 път.
Причина: кирилицата е задължителна!
Причина: кирилицата е задължителна!
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: При рязко подаване на газ колата глъхне
Да, и на мен ми го е правил така от центровка Б3-то, но може да е и от други неща като свещи кабели капачка/палец датчици темп. на въздуха (в моното) и водата (на тройника), клапата на филтъра да не е зацепила в едно положение, екуто да не е записало грешка - трябва да са изрядни. Освен това центровка се прави със стробоскоп и преди това се вкарва еку-то в режим на настройка с вагком, освен ако не е с вакумното делко... това с въртенето на сляпо може и да стане ама ще е 1 от 10 случая на късмет.
Последна промяна от dj_tuhla на Чет 08 юли 2010 17:32, променено общо 1 път.
- berkant3008
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
- Автомобил: PASSAT B3
- Двигател: ABS-93
- Местоположение: ruse
- Контакти:
Re: При рязко подаване на газ колата глъхне
да точно така провери всички тези работи
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: При рязко подаване на газ колата глъхне
Иначе имаше един що-годе работещ метод за центровка без стробоскоп, и той се състоеше до колкото помня в следното: На загасен двигател се намества в горна мъртва точка (като се бута напред назад на 5-а и се гледат белезите на маховика) и после се върти делкото така, че средата на палеца да сочи срещу един белег (би трябвало да го има на самото делко), но не съм 100% сигурен че е точно така. В смисъл не помня дали се намества на ГМТ или на 6 градуса фабричното предварение и после се върти така че палеца да сочи белега. За ГМТ белега на маховика е '0' а за фабричното предварение май беше една резка малко по настрани, и двете би трябвало да се виждат с фенерче, е може да се наложи да се позачисти леко, но нека все пак някой по-сведущ да се изкаже дали съм прав.
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: При рязко подаване на газ колата глъхне
dj_tuhla написа:Иначе имаше един що-годе работещ метод за центровка без стробоскоп, и той се състоеше до колкото помня в следното: На загасен двигател се намества в горна мъртва точка (като се бута напред назад на 5-а и се гледат белезите на маховика) и после се върти делкото така, че средата на палеца да сочи срещу един белег (би трябвало да го има на самото делко), но не съм 100% сигурен че е точно така. В смисъл не помня дали се намества на ГМТ или на 6 градуса фабричното предварение и после се върти така че палеца да сочи белега. За ГМТ белега на маховика е '0' а за фабричното предварение май беше една резка малко по настрани, и двете би трябвало да се виждат с фенерче, е може да се наложи да се позачисти леко, но нека все пак някой по-сведущ да се изкаже дали съм прав.
Да така се прави, но при мен после след като всичко си беше на белезите,и след смяна на ангренаж, като я подкарах си беше жив мъртвец! После на своя глава реших да пипна делкото и то с около 1мм. наляво, т.е. обратно на часовниковата стрелка. И сега работи много добре без да съм я гледал със стробоскоп. Според мен няма значение дали делкото е като моето или е вакуумно-принципа е еднакъв - чрез него се измества ъгълът на подаване на искрата. Колегата ако иска може да си бележи сегашната позиция на делкото и при работещ двигател да го завърти с около милиметър наляво.
- berkant3008
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
- Автомобил: PASSAT B3
- Двигател: ABS-93
- Местоположение: ruse
- Контакти:
Re: При рязко подаване на газ колата глъхне
и аз направих като колегата христо помага дори 1 милиметър
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: При рязко подаване на газ колата глъхне
Това че не работи добре с фабричното предварение се дължи на "хубавия" бензин, но така или иначе газ ако има малко повече предварение си иска, т.е. метода по-горе трябва да се допълни със "след като се намести на фабрично предварение се върти оше 1мм обратно на часовниковата срелка". Въпроса е все пак да се тръгне от фабричната стойност, защото не се знае в момента как е и колко майстори са се изредили до момента... 

- sodata1
- Мнения: 212
- Регистриран на: Пет 08 яну 2010 16:19
- Автомобил: BMW
- Двигател: 330XD
- Местоположение: София
Re: При рязко подаване на газ колата глъхне
Колеги,имам едно въпросче!Ако при рязко подаване на газ глъхне за момент и после си работи нормално,къде да търся проблема дали е в делкото или някаде другаде?И другия проблем,при спряло положение и рязко подаване на газ направо все едно работи на 2 цилиндъра,но това го прави понякога не всеки път!Дали е от скапаната центровка на делкото и ако е от нея на каде трябва да се завърти?
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: При рязко подаване на газ колата глъхне
Можеш 1 во да провериш свешти кабели делко,след това при изрядна запалителна уредба виж центровката на делкото,може и от скапана газ да е
ПРОИЗВОЛНАТА ЦЕНТРОВКА НА ДЕЛКОТО БЕЗ СТРОБОСКОП НЕ Е УДАчНА 


- illy1977
- Мнения: 129
- Регистриран на: Сря 04 мар 2009 17:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София- Своге
Re: При рязко подаване на газ колата глъхне Пасат 4 1.8
Стробоскопи.....тъпотии....и све насвето. Хора чули подочули и.........Вагкопи, компири.
Бате...Палиш двигателя, отваряш капака след което вземаш един ключ "13"- най- добре тип лула. Отвиваш болта на делкото. Леко завърташ вляво- т.е. увеличаваш предварението...въргиш около 2-3 мм. Двигателя се усеща прекрасно по работата. Завърташ наляво и подаваш газ рязко, при оптимален режим няма хълцане, бавене и т.н. Има момент в който се качват ниските оборони, но след гасене т.н. компютър т.е. контролен ги нормализира. Имам три В3-ки. Псевдо "майстори" с откачени амбиции и ............................
Бате...Палиш двигателя, отваряш капака след което вземаш един ключ "13"- най- добре тип лула. Отвиваш болта на делкото. Леко завърташ вляво- т.е. увеличаваш предварението...въргиш около 2-3 мм. Двигателя се усеща прекрасно по работата. Завърташ наляво и подаваш газ рязко, при оптимален режим няма хълцане, бавене и т.н. Има момент в който се качват ниските оборони, но след гасене т.н. компютър т.е. контролен ги нормализира. Имам три В3-ки. Псевдо "майстори" с откачени амбиции и ............................
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: При рязко подаване на газ колата глъхне Пасат 4 1.8

illy1977 написа:Стробоскопи.....тъпотии....и све насвето. Хора чули подочули и.........Вагкопи, компири.
Бате...Палиш двигателя, отваряш капака след което вземаш един ключ "13"- най- добре тип лула. Отвиваш болта на делкото. Леко завърташ вляво- т.е. увеличаваш предварението...въргиш около 2-3 мм. Двигателя се усеща прекрасно по работата. Завърташ наляво и подаваш газ рязко, при оптимален режим няма хълцане, бавене и т.н. Има момент в който се качват ниските оборони, но след гасене т.н. компютър т.е. контролен ги нормализира. Имам три В3-ки. Псевдо "майстори" с откачени амбиции и ............................
- berkant3008
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
- Автомобил: PASSAT B3
- Двигател: ABS-93
- Местоположение: ruse
- Контакти:
Re: При рязко подаване на газ колата глъхне Пасат 4 1.8
колегата illy1977 е много прав.на мен ми правиха центровка с стродоскоп и колата не беше добре малко по-късно направихме центровка по белези и беше перфектна
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: При рязко подаване на газ колата глъхне Пасат 4 1.8
Еми тя центровката със стробоскоп пак се прави по белези, а ако има някакви съмнения Б3-то (а и не само) има една пластмасова тапа на скоростната кутия, маха се тя и там пак има белези. А за тази центровка на око за които някой говорят не ми се струва много удачна. С лекото завъртане на делкото предварянието бяга с няколко градуса, изпробвано 100%, ама без стробоскоп няма как да се разбере точно колко. А за въртене на делкото при спрял двигател няма смисъл да се говори. Ако някой майстор е правил центровката със стробоскоп и не я е направил както трябва това е друг въпрос.
А по темата, виж си първо кабелите и бобината преди да се върти делкото
А по темата, виж си първо кабелите и бобината преди да се върти делкото
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта