Интересува ме разхода на тези две коли?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Пон 11 сеп 2006 19:05


Ludia написа:
DIABLO 666 написа:мерси за информацията,значи ще да е 1.8 Т-то.реших.

и аз това те посъветвах :да: нали знаеш че 1.6 го имам само че на 3-ка, ще ти дам да го пробваш как е откъм вървене, ако искаш ;)
взимай турбото и газ у левата лента ;)


аз мога и двата да му дам да ги пробва ама трябва да дойде до Русе или да почака да дойда аз към края на месеца в София, но ще е само 1.8Т, защото с другото нямам нерви втори път да пътувам до София.




Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Пон 11 сеп 2006 19:07


kentawar написа:Пробвай с нейните обувки :lol: :lol: :lol:


мен че ми е голям крака .. голям е .. че съм и едричък .. едричък съм .. че и крака ми е тежичък ... тежичък е .. не е само една бела :D

Stivi написа:излиза че бегачката е по-икономична


и то не само на хартия .. и на практика е така .. моята теория за мощните двигатели (особено при по-високи скорости) е вярна .. просто са по-икономични, защото се товарят по-малко ..

пс. сега се сетих, че може да отговоря на всички в един пост .. sorry :oops:


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Вто 12 сеп 2006 9:24


SirT а за потдръжката на 1.8 20 V Тurboto какво ще ми кажеш,защото чувам от тук оттам че е скъп за потдръжка.първото дето разбрах е че смяната на ремъка е 600 лв защото се сменяли 12 ролки.дали е така ще кажеш ти.а има ли голф 4 2.0 115 к.с 4Х4


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 12 сеп 2006 9:29


DIABLO 666 написа:SirT а за потдръжката на 1.8 20 V Тurboto какво ще ми кажеш,защото чувам от тук оттам че е скъп за потдръжка.първото дето разбрах е че смяната на ремъка е 600 лв защото се сменяли 12 ролки.дали е така ще кажеш ти.а има ли голф 4 2.0 115 к.с 4Х4
е ти хем искаш да е убаво хем да е икономично mhihi mhihi mhihi да не е лада :roll:


Потребителски аватар
momo 1
Мнения: 561
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БУРГАС

Мнениеот momo 1 » Вто 12 сеп 2006 9:33


Sir T написа:
DIABLO 666 написа:мерси за информацията,значи ще да е 1.8 Т-то.реших.


От къде мислиш да го вземаш това 1.8 T аз не мога да се престраша с тия коли дето съм виждал по автокъщите /отделно дето имам залитания към БМВ 520/ и докато гледах гледах и си похарчих парите ..


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Вто 12 сеп 2006 9:49


momo 1 написа:
Sir T написа:
DIABLO 666 написа:мерси за информацията,значи ще да е 1.8 Т-то.реших.


От къде мислиш да го вземаш това 1.8 T аз не мога да се престраша с тия коли дето съм виждал по автокъщите /отделно дето имам залитания към БМВ 520/ и докато гледах гледах и си похарчих парите ..

голфа е на бул.Тодор Александров авто къща БУУЛАУТО или нещо такова беше. ама де да знам аще чудя и накрая ще си остана с бързия дизел.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 12 сеп 2006 9:53


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=26528

там питах колегите,че какви 4-и имат :woooow: ако имаш път натам бегай


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Вто 12 сеп 2006 10:49


DIABLO 666 написа:SirT а за потдръжката на 1.8 20 V Тurboto какво ще ми кажеш,защото чувам от тук оттам че е скъп за потдръжка.първото дето разбрах е че смяната на ремъка е 600 лв защото се сменяли 12 ролки.дали е така ще кажеш ти.а има ли голф 4 2.0 115 к.с 4Х4


де па ги преброиха 12 ролки?
утре или другата седмица ще сменям на 1.8Т ..

в момента сменят на 1.6 Golf-а и довечера ще ти кажа какво струва, ангренажен + ролки, водна помпа, въздушен филтър и на климата .. и масло .. маслото е 55лв Мотул 6100Synergy 10W40 - 4л. с отстъпките, които ми дават .. на 1.8Т маслото е 5л туба (събира 4.5) и е Motul 8100 X-Cess 5W40 - 95лв.

До момента съм сменял само консумативи и един комутатор, който беше изгорял единия канал и работеше на 3 цилиндъра., съединител, притискател и аксиален лагер смених, защото набутах 1ва със 110км/ч и пръснах съединителя та реших да сменя и останалите ..
Имам всичко правено по колата ако те интересува мога да го снимам и да ти го пратя да видиш кое колко пари е.. Пиша си ги като вземе някой колата ако е фен като мен да се радва, че е поддържана и да знае какво е сменяно и колко пари са похарчени, че като ми се цинцирят за 300лв надолу от цената да обясня, защо не искам да смъквам :D

М/у другото моята кола я взех от БулсАуто .. пак на Тодор Александров, те пазаруват от дилър на VW в Италия и имаха тогава две GTI-та 1.8T. Едното беше с 2000лв по-ефтино и беше в Италия, а другото (моето) беше на собственика на автокъщата, обслужено, регистрирано, с каско и реших, че питах един пич Веско, който работеше там да ми каже честно коя е по-хубава от двете, като няма да се пазаря за цената, хубава ли е колата я плащам без цигании .. и пичовете бяха честни с мен. Наистина колата беше перфектна .. фактури, всички ключове (само единия беше ползван, другите бяха в кесийка неразпечатани), каско платено, сервизна книжка .. резервната гума беше чисто нова, реални километри .. абе читава кола каквато търсех.
Така, че може да им припомниш, за на шефа им колата GTI-то дето го купил един пич, който работел в BMW .. дано се сетят. Аз лично останах много доволен от тях, документите ги оправиха без проблем, парите ги платих накрая като я прехвърлихме чак .. абе сериозни бяха с мен!


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Вто 12 сеп 2006 16:58


Тая автокъща е до нас и голфчето изглежда много гот 14 и нещо беше сиво кат на СърТ и с 4 врати. Диабло виж и при кончето имаше едно гти двувратка.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Вто 12 сеп 2006 22:00


Така .. имам ценичките от обслужването на 1.6 от днес и ги пиша .. утре или началото на другата седмица ще вкарам 1.8Т за същото, така че ще ги пусна и тях ..

Водна помпа - 111лв.
Ролка на ангренажния ремък - 93лв.
Ролка на обтегача на ген. - 86лв. (сега съм пиян и не мога да се сетя що съм писал генератор .. като цялото ми съзнание подсказва, че няма такова нещо на колата .. :oops: sorry)
Ангренажен ремък - 46лв.
Въздушен филтър - 19лв.
Горивен филтър - 14лв.
Филтър климатик - 33лв.
Маслен филтър - 14лв.


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Вто 12 сеп 2006 22:12


еба ли му мамата кво ще взема,вече ще изтрещя пък и са малко бирички дръпнах.иска ми се голфето 1.8 20 в турбото да го вкарам в двора ама ако е вярно с 12-те ролбки е малко кофти работа(питах един познат с ауди А4 1.8 Т и той ми каза за тея ролки че са 12+ ремъка струва 600 лв.).макар че намерих и една ланчия либра 2000 г. 1.9 JTD 105 к.с много добра машина ама като незнам нищо за нея.а иначе голфа ми легна на сърцето ама имам едно съмнение щото момчето много бързо се нави на бартер да правим.а и колата е карана в юнитреид има разпечатка ама е на немски.а продавача излезе с версията че тоя дето я е карал да я проверят баща му нему е дал парите и затова нея е взел.ама иначе като я видях и викам на баща ми тва е мойта кола.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Сря 13 сеп 2006 7:14


абе какви 12 ролки бе човек .. няма толкова на тази кола? Ще ти снимам отстрани матора да видиш.. ако днес моя механик няма време да направи всичко, ще я обслужа другата седмица, защото ще пътувам утре. Ще ти дам разбивка на частите. Ако се двуомиш м/у Ланчия Либра и Golf IV 1.8T .. просто мисля, че няма място за мислене .. и за сравнение .. кон с кокошка ще ми сравнява :a boi de

Ето една картинка на мотора, това е на Audi, но той е аналогичен .. викни твоя човек да покаже 12те ролки ..
Изображение


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Чет 14 сеп 2006 11:11


имаше време само за маслото вчера, обслужването остава за другата седмица.. НО пък имам нов рекорд на среден разход :D Русе - Търново - Русе - 14.1/100
Тръгнахме с един приятел за Търново, той със Suzuki Hayabusa, аз с наш'та гордност .. е мааалко по-бърз беше :oops: , но пък в завой го настигах с безумни скорости :D Русе-Търново - 100км - 35мин


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 14 сеп 2006 13:45


Sir T написа: Русе-Търново - 100км - 35мин


малиии, средна скорост близо 200 км/ч....а другите коли на пътя кво правеха, то пътя убав, убав, ама...има села, паланки, завои, градско...


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Чет 14 сеп 2006 15:37


хванахме малко трафик и леко неразумно карахме .. тръгнах с повече от половин резервоар бензин и се върнах на изпарения, за първи път видях да свети лампичката на резервата и стрелката стремително да отива към празно .. Пичът с Busa-та зарежда в Търново, защото нямаше да му стигне бензина да се върне, а обикновено с това количество му оставало :oops:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта