ZanderBG написа:BigTo написа:Всяка нова кола за Европейския пазар е минала минимум през 2 склада,а тези за Българския пазар поне през 3. Всеки един такъв склад е с огромна площ, където автомобилите се разхождат и подреждат, поседяват и после тръгват отново по европейските пътища към дилърите. Отделно автомобилите, които не са произведени в Европа минават през кораби, пристанища, складове, дилъри и чак тогава до крайния клиент...
Абсолютно вярно! А имайте предвид и че корабите-автовози са с по няколко етажа т.е. спокойно колата може да е на 20-30км без да е карана от БГ дилър... А може да е стояла с месеци и години при някой дилър... и пак е "нова"!
ПС: От доста време чисто новите коли у нас не минават през КАТ, а се регистрират само по документи...
А които работим на такива кораби можем и да ти го потвърдим
През 6-те месеца на последния ми рейс карахме само нови коли и нови машини. Новите коли въртят километраж по палубите на кораба и по пристанищата. Всички сте виждали наредени коли по пристанищата и знаете колко са огромни. Когато трябва да превозим да кажем една партида от 300 нови Нисан Джук, а те се намират на другия край на пристанището - елате да видите как се карат тия коли в италиански, френски и испански пристанища и то все големи - доста газ се дава по правите участъци, а по палубите често се опъват и ръчни. Случвало се е да превозваме и една и съща партида по два пъти - тоест двоен километраж навъртат. Но има и друго - специално по пристанищата се бърза - кораби чакат и работата трябва да се свърши за 5-6 часа + нареждането по палубите и айде аут.




