ZanderBG написа:BigTo написа:Всяка нова кола за Европейския пазар е минала минимум през 2 склада,а тези за Българския пазар поне през 3. Всеки един такъв склад е с огромна площ, където автомобилите се разхождат и подреждат, поседяват и после тръгват отново по европейските пътища към дилърите. Отделно автомобилите, които не са произведени в Европа минават през кораби, пристанища, складове, дилъри и чак тогава до крайния клиент...
Абсолютно вярно! А имайте предвид и че корабите-автовози са с по няколко етажа т.е. спокойно колата може да е на 20-30км без да е карана от БГ дилър... А може да е стояла с месеци и години при някой дилър... и пак е "нова"!
ПС: От доста време чисто новите коли у нас не минават през КАТ, а се регистрират само по документи...
А които работим на такива кораби можем и да ти го потвърдим
