
Проект Vw Jetta Individual Olive Green
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор
Е нали ги заварят,после китосват,грунд,боя ала бала...трудно ще влезе водата през тези всички слоеве 

- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор
Припомни си агрегатните състояния на водата.
Също запомни,че кухините гният отвътре навън.
На колегата Bose му пожелавам успех и за напред.


На колегата Bose му пожелавам успех и за напред.

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор
Да така е ,но ако трябва да мислим така,то по-добре нищо да не се прави....едва ли дори в чужбина е по-различно.
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор
Ем.....мажеш с преубразуватели.....грундове.....всяки видове защити които могат да дойдат на акъла и се молиш да издържи повече......още повече те тази кола е явно че няма да се кара зимата....а то тогава е меката на ръждата 
и съответно ще издръжи много повече...
Щом моя голф е издържал 6 години да не ръждяса там където беше правен от някой преди мен...и то със спестени доста неща от към труд и материали...
железото си е железо корозира

и съответно ще издръжи много повече...
Щом моя голф е издържал 6 години да не ръждяса там където беше правен от някой преди мен...и то със спестени доста неща от към труд и материали...
железото си е железо корозира
- bagera
- Мнения: 690
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор
http://www.carsystem.bg/vosschemie_prod ... epila.html
има си препарати бе хора, силикони разни, парафини... та дори и масло
разбира се трябва и подходящ накрайник за разпръскване, който да не е като този на спрей-само в една посока, а да пръска в поне 4
има си препарати бе хора, силикони разни, парафини... та дори и масло
разбира се трябва и подходящ накрайник за разпръскване, който да не е като този на спрей-само в една посока, а да пръска в поне 4

- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор
Много сте странни
Коя кола няма да ръждяса или да тръгне ръжда след 10 години ?
Още една кола, която е правена с много труд и перфекционизъм
Очаквам с интерес крайния резултат


Коя кола няма да ръждяса или да тръгне ръжда след 10 години ?

Още една кола, която е правена с много труд и перфекционизъм
Очаквам с интерес крайния резултат

- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор
Има си процедури, които се изпълняват за да се избегне появата на ръжда или поне да се отложи занапред във времето. На този етап от работата сме предприери някой защити, но същинската защита ще е след края на всички заварки! Ще се ползва точно такава дюза за която bagera говори за да се достигнат всички точки , като ще се пръскат няколко неща
Бодито на под калниците ще бъде обновено тъй като при заваряване по външния ръб и голямата дупка за вземане на въздух се поразтече 


- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор
Нужно ли е след един въпрос ,по-различно от написаното "евала" в темата веднага да има недоволства и ирония към написалия пост
Просто ми беше интересно как стават работите ,защото съм модератор в клуба за ретро автомобили и от там съм чел ,че не е полезно това наслояване на ламарините
Ако целта на форума е "евалата" и "бравотата" по-добре въобще да не пиша в този раздел 



Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор
Ехе какво е станало тука,значи въпроса който е зададен е доста на място и аз съм си го задавал имено дали ще има ръжда след колко време ще има и така на татък.Но ще направим всичко възможно да защитим и най малкото място а в последствие дали ще има ръжда след 5-10-15-20 години само времето ще покаже.Каквото можем да направим за да защитим ще бъде направено бъдете сигурни.Вече сме избрали даже някой материяли
Следва продължение
bagera написа:http://www.carsystem.bg/vosschemie_products_7lepila.html
има си препарати бе хора, силикони разни, парафини... та дори и масло
разбира се трябва и подходящ накрайник за разпръскване, който да не е като този на спрей-само в една посока, а да пръска в поне 4

Следва продължение
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор
Gigabyte написа:Нужно ли е след един въпрос ,по-различно от написаното "евала" в темата веднага да има недоволства и ирония към написалия постПросто ми беше интересно как стават работите ,защото съм модератор в клуба за ретро автомобили и от там съм чел ,че не е полезно това наслояване на ламарините
Ако целта на форума е "евалата" и "бравотата" по-добре въобще да не пиша в този раздел
Напротив въпроса ти е много на място и изписаното може да послужи на някой


Има откъде да влезе дюзата и ще го омагъосаме само да завършим напълно.
Щях да забравя, самата ламарина е хубаво да се обработи отдолу(разбирайте бодита шагрета или каквото решите) и после тотално да се завърши като се пръска вече затворената кухина. В интерес на истината тези са най трудните за защита места заради трудния достъп

Хубаво че си модератор в ретро клуба, там си мисля че има 100 пъти повече инфо за борба с ръждата, така че ако имаш време може да копнеш малко инфо и други тактики

-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 12 ное 2011 12:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор
Колата е станала УНИКАЛНА!




- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор
Принципно съм доволен от продуктите на CarSystem ,заразлика от тези на Body. Аз ли не мога да ги нанасям или грешката си е в самото Боди ,но след известно време почва да губи свойствата си и да се рони. Изгорялото масло също е мноого добър начин ,един пич от форума беше си направил предните кухини на калниците ,мисля на Москвича преди 10тина години и след стоене в гаража и свалянето им след тези години не е имало поражения по тях ,особенно като знаем руската ламарина колко "издържлива" е
Също преди Боди-тата обичам да минавам нещата с хубав грунд ,имаше и един препарат български за студено поцинковане ,ама така и не се доредих да го използвам и да видя какъв ефект има. Има пре-достатъчно хубави грундове на Novol и Sikens 


- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор
Казвайте кой какво използва и от какво е най доволен че и мен ме чака тая операция по разчистването на коша
- vento man
- Мнения: 268
- Регистриран на: Вто 13 юли 2010 19:26
- Автомобил: Vw vento
- Двигател:
- Местоположение: dupnica
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор
Колеги има едни стари пежа които заводки са пълни с масло пода и рогата са пълни колата е производство 1979г. и като я срязахме нямаше грам ръжда
Това е пежото:


Това е пежото:
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор
За сега съм на мнение че един течен парафин и след него обилно пръскане с масло в всички кухини е перфектен вариянт за защита,но ако някой има наблюдения варху друго средство да сподели мнение.Но задължително ще се пръснат поне 2 вида защитни средства .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта