Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор

Мнениеот mupk0 » Пет 11 ное 2011 21:05


Е нали ги заварят,после китосват,грунд,боя ала бала...трудно ще влезе водата през тези всички слоеве :)




Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор

Мнениеот T.C.T. » Пет 11 ное 2011 23:24


Припомни си агрегатните състояния на водата. :idea: Също запомни,че кухините гният отвътре навън. :012:
На колегата Bose му пожелавам успех и за напред. :да:


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор

Мнениеот mupk0 » Пет 11 ное 2011 23:42


Да така е ,но ако трябва да мислим така,то по-добре нищо да не се прави....едва ли дори в чужбина е по-различно.


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор

Мнениеот ZeroCool » Съб 12 ное 2011 0:09


Ем.....мажеш с преубразуватели.....грундове.....всяки видове защити които могат да дойдат на акъла и се молиш да издържи повече......още повече те тази кола е явно че няма да се кара зимата....а то тогава е меката на ръждата :)
и съответно ще издръжи много повече...
Щом моя голф е издържал 6 години да не ръждяса там където беше правен от някой преди мен...и то със спестени доста неща от към труд и материали...
железото си е железо корозира


Потребителски аватар
bagera
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор

Мнениеот bagera » Съб 12 ное 2011 0:16


http://www.carsystem.bg/vosschemie_prod ... epila.html
има си препарати бе хора, силикони разни, парафини... та дори и масло
разбира се трябва и подходящ накрайник за разпръскване, който да не е като този на спрей-само в една посока, а да пръска в поне 4 :!:


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18733
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор

Мнениеот hooligans » Съб 12 ное 2011 1:00


Много сте странни mhihi
Коя кола няма да ръждяса или да тръгне ръжда след 10 години ?
:screwy
Още една кола, която е правена с много труд и перфекционизъм
Очаквам с интерес крайния резултат

:beer


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор

Мнениеот alpine » Съб 12 ное 2011 1:38


Има си процедури, които се изпълняват за да се избегне появата на ръжда или поне да се отложи занапред във времето. На този етап от работата сме предприери някой защити, но същинската защита ще е след края на всички заварки! Ще се ползва точно такава дюза за която bagera говори за да се достигнат всички точки , като ще се пръскат няколко неща :да: Бодито на под калниците ще бъде обновено тъй като при заваряване по външния ръб и голямата дупка за вземане на въздух се поразтече :lol:


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор

Мнениеот Gigabyte » Съб 12 ное 2011 3:15


Нужно ли е след един въпрос ,по-различно от написаното "евала" в темата веднага да има недоволства и ирония към написалия пост :) Просто ми беше интересно как стават работите ,защото съм модератор в клуба за ретро автомобили и от там съм чел ,че не е полезно това наслояване на ламарините :) Ако целта на форума е "евалата" и "бравотата" по-добре въобще да не пиша в този раздел :)


Потребителски аватар
Bose
Мнения: 244
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор

Мнениеот Bose » Съб 12 ное 2011 9:02


Ехе какво е станало тука,значи въпроса който е зададен е доста на място и аз съм си го задавал имено дали ще има ръжда след колко време ще има и така на татък.Но ще направим всичко възможно да защитим и най малкото място а в последствие дали ще има ръжда след 5-10-15-20 години само времето ще покаже.Каквото можем да направим за да защитим ще бъде направено бъдете сигурни.Вече сме избрали даже някой материяли
bagera написа:http://www.carsystem.bg/vosschemie_products_7lepila.html
има си препарати бе хора, силикони разни, парафини... та дори и масло
разбира се трябва и подходящ накрайник за разпръскване, който да не е като този на спрей-само в една посока, а да пръска в поне 4 :!:

:да:
Следва продължение


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор

Мнениеот alpine » Съб 12 ное 2011 10:45


Gigabyte написа:Нужно ли е след един въпрос ,по-различно от написаното "евала" в темата веднага да има недоволства и ирония към написалия пост :) Просто ми беше интересно как стават работите ,защото съм модератор в клуба за ретро автомобили и от там съм чел ,че не е полезно това наслояване на ламарините :) Ако целта на форума е "евалата" и "бравотата" по-добре въобще да не пиша в този раздел :)

Напротив въпроса ти е много на място и изписаното може да послужи на някой :idea: :idea: Такива кухини като тези, прагове също най-добре според мен и от това което съм правил досега е - восък, парафин и изгоряло масло. Преди години като си правих роговете на джетата така действах и съм доволен от резултата.
Има откъде да влезе дюзата и ще го омагъосаме само да завършим напълно.
Щях да забравя, самата ламарина е хубаво да се обработи отдолу(разбирайте бодита шагрета или каквото решите) и после тотално да се завърши като се пръска вече затворената кухина. В интерес на истината тези са най трудните за защита места заради трудния достъп :|
Хубаво че си модератор в ретро клуба, там си мисля че има 100 пъти повече инфо за борба с ръждата, така че ако имаш време може да копнеш малко инфо и други тактики :lol:


OrganizeR
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 12 ное 2011 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор

Мнениеот OrganizeR » Съб 12 ное 2011 13:00


Колата е станала УНИКАЛНА! :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор

Мнениеот Gigabyte » Съб 12 ное 2011 17:40


Принципно съм доволен от продуктите на CarSystem ,заразлика от тези на Body. Аз ли не мога да ги нанасям или грешката си е в самото Боди ,но след известно време почва да губи свойствата си и да се рони. Изгорялото масло също е мноого добър начин ,един пич от форума беше си направил предните кухини на калниците ,мисля на Москвича преди 10тина години и след стоене в гаража и свалянето им след тези години не е имало поражения по тях ,особенно като знаем руската ламарина колко "издържлива" е mhihi Също преди Боди-тата обичам да минавам нещата с хубав грунд ,имаше и един препарат български за студено поцинковане ,ама така и не се доредих да го използвам и да видя какъв ефект има. Има пре-достатъчно хубави грундове на Novol и Sikens :)


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор

Мнениеот rabotnika » Съб 12 ное 2011 17:53


Казвайте кой какво използва и от какво е най доволен че и мен ме чака тая операция по разчистването на коша


Потребителски аватар
vento man
Мнения: 268
Регистриран на: Вто 13 юли 2010 19:26
Автомобил: Vw vento
Двигател:
Местоположение: dupnica

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор

Мнениеот vento man » Съб 12 ное 2011 18:45


Колеги има едни стари пежа които заводки са пълни с масло пода и рогата са пълни колата е производство 1979г. и като я срязахме нямаше грам ръжда :beer :horror:













Това е пежото:
Прикачени файлове
505.jpg


Потребителски аватар
Bose
Мнения: 244
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Времено без мотор

Мнениеот Bose » Съб 12 ное 2011 19:20


За сега съм на мнение че един течен парафин и след него обилно пръскане с масло в всички кухини е перфектен вариянт за защита,но ако някой има наблюдения варху друго средство да сподели мнение.Но задължително ще се пръснат поне 2 вида защитни средства .



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта