mircho82 написа:Ха ами и тя не ми беше много наред,затова я ъпгрейднах с една свалена от потенциометър и след това я залепих за колелото![]()
То тая пластинка си е реално потенциометър.Ти от какво я свали да я смениш?
mircho82 написа:Ха ами и тя не ми беше много наред,затова я ъпгрейднах с една свалена от потенциометър и след това я залепих за колелото![]()
Rabbit_TDI написа:mircho82 написа:Ха ами и тя не ми беше много наред,затова я ъпгрейднах с една свалена от потенциометър и след това я залепих за колелото![]()
То тая пластинка си е реално потенциометър.Ти от какво я свали да я смениш?
Избрах една и я запоих към самата оригинална пластинка като съм спазил дебелината и наклона на останалите полюси. Нямах потенциометри с повече писти(демек с повече редове пластини) за да подменя цялата пластинка, но съм виждал и такива 4-5 редови и със сигурно се продават такива модели.
skotis написа:А мога ли да попитам как се сваля капака на моторчето за парното. Става въпрос за климароник голф 4. Аз свалям жабката и го виждам капака, но не мога да го сваля за да стигна до моторчето. А искам, защото като е студено вие, докато не загрее, искам да го смажа с вд40 или?
mircho82 написа:Затваря и отваря потока на въздух от вън. Като е затворена върти въздуха само в купето като смуче от към краката.
plmenn написа:mircho82 написа:Затваря и отваря потока на въздух от вън. Като е затворена върти въздуха само в купето като смуче от към краката.
От руския саит не ми стана ясно руснака как точно се е справил с колелцето.Нещо разбрах за неръждавеика.Някои ако е разбрал би ли пояснил.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта