Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот 110afn » Пон 14 ное 2011 13:27


Аз само едно не можах да разбера. Сменени ли са наведнъж и 4те свещи и то с хубави? Това да сменяваш по една свещ :screwy
Ще дам само пример: 4 свещи работят 2г и една гори. Купуваш си същата марка със същия номер и новата е по-бърза. Това съм го пробвал




tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот tarikat89 » Пон 14 ное 2011 17:34


сложих 4броя Champion и пак изгоря едната.. сега съм с 3бр NGK и 1 изгоряла.. 3те броя NGK Подгряват много бързо от порядъка на 2-3сек и са огън червени и си мислих да не би другата като е слагам 1бр. различна да подгрява по бавно и затова да я гори или пък датчика за подгряващите свещи да прави някакви мизерии.


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот tarikat89 » Нед 20 ное 2011 17:26


Днеска свалих свещите и шината която ги свързва и какво да видя.. Свещта на 1ви цилиндър беше изгоряла с шината беше цялата зеленикава и на 2ри цилиндър покрай дупката на свещта имаше леко тръгнало да се пука шината..Утре купувам 4бр. нови свещи и нова медна шина и да видим какъв ще е резултата за напред.


Аааа и друго което ми направи впечатление е,че свещите NGK са 12V, други които съм слагал на Искра и Шампион мисля бяха по 11V има ли някакво значение това? И същото така как е по добре със медната шина или като на повечето коли с кабел?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот emo-gar » Пон 21 ное 2011 23:11


emo-gar написа:Колега,виждам че проблема стои от миналата зима.Писал съм в темата-това предположение за водата в цилиндъра.Като отваряхте главата имаше ли пробив някъде?Или само профилактика.
Оглеждал ли си добре захранващата шина на свещите,защото 4-та е най-близо до захр.кабел и евентуално при лош контакт към останалите-тя поема най-голям ток.Свещите са 11-волтови,предполага се че при подгрев се "срива" малко напрежението,в този смисъл..абе защо не премериш бордното напрежение при работещ мотор.Ако нещо регулатора се е шашнал и държи над 14,2+ волта...що пък да не... :roll: Мерил съм тока(общо на 4-те),първоначално "удря" към близо 80,после пада на около 35А.Свещите са "френски" bosh-комплект.


аз повече няма да пиша


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот tarikat89 » Пон 21 ное 2011 23:42


Колега там е проблема,че не мога да ги замеря аз сам просто ме няма в тоците..Говорих с двама ел. техника и всеки ми вика смени си свещите с по хубави и никои не иска да замерва нищо и се отказах днеска събрах колата с 4нови свещи и сложих кабел м/у тях понеже не намерих медна шина и сега ще видим колко ще изкарат..

Единствено замерване което мога да си направя сам е да си премеря акумулатора и динамото на колко зареждат и е на 14V което е нормално,нито е много нито е малко..

Това е за сега,а това че се отказвате да пишете в темата няма да ми помогне..това че не мога да намеря човек да замерва кое колко Ампера дава не е по моя вина или че не искам..


Потребителски аватар
andibula
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 29 авг 2010 9:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот andibula » Вто 22 ное 2011 13:19


Явно има значение как точно горят свещите. http://www.kosser.net/Polezno/PodgrevniSvesti.php


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот fox_vt » Вто 22 ное 2011 17:38


Хмм интересен линк има ли някой който ползва керамични свещи изглеждат доста добри и дали има чалъм да се сменят свещите от бърза връзка тип пласмасова шина със такива с резба и гайка?


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот drago_tr » Вто 22 ное 2011 20:58


Колеги...кога палим колата....когато изгасне лампата на таблото или когато чуя релето че е изключило подгрева на свещите. При мен лампата угасва доста преди релето да щракне, приблизително при сегашните температури 3-4 сек. :roll:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот emo-gar » Сря 23 ное 2011 0:18


Аз съм глух малко,та стартирам като угасне ламБата.
А керамични свещи ползвам,ама на Нисан,нема такова кратко подгряване-секунда,две!Ама и цената си я бива!


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот vinixxx » Сря 23 ное 2011 11:23


drago_tr написа:Колеги...кога палим колата....когато изгасне лампата на таблото или когато чуя релето че е изключило подгрева на свещите. При мен лампата угасва доста преди релето да щракне, приблизително при сегашните температури 3-4 сек. :roll:

като е мн студено чакаш релето


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот SCALE » Сря 23 ное 2011 12:41


Ако се чака релето точно в момента на подаване на сместа свещите няма да греят а идеята е да се стопли сместа и първите няколко такта все още да топлят.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот red.devilll » Сря 23 ное 2011 13:51


SCALE написа:Ако се чака релето точно в момента на подаване на сместа свещите няма да греят а идеята е да се стопли сместа и първите няколко такта все още да топлят.

:да:
Да колега ,но да се сещаш,че свещите не греят само докато запали двг ами и след това още известно време.
Аз лично паля като изчезне лампата,и нямам никакви проблеми и мисля,че ако мотора е наред в завода производител са преценили колко трябва да свети лампата за подгряването при определена температура


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот StrEagle » Сря 23 ное 2011 14:01


Колко бързо спада температурата на тези свещи?


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот fox_vt » Сря 23 ное 2011 16:44


emo-gar написа:Аз съм глух малко,та стартирам като угасне ламБата.
А керамични свещи ползвам,ама на Нисан,нема такова кратко подгряване-секунда,две!Ама и цената си я бива!


Да де ама явно нисана трябва да е със керамични щото и компа да е оптимизиран за тях,в смисъл такъв че няма компа как да разбере дали свеща е достигнала номиналната си температура за 3 или за 13 секунди.И в тоя ред на мисли ако сложа такива те ще загреят за време да речем 4 пъти по кратко от сегашните ми но компа ще ги държи включени за същото време като старите и язък за добрата идея.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??

Мнениеот gancho » Сря 23 ное 2011 18:26


fox_vt написа:
emo-gar написа:Аз съм глух малко,та стартирам като угасне ламБата.
А керамични свещи ползвам,ама на Нисан,нема такова кратко подгряване-секунда,две!Ама и цената си я бива!


Да де ама явно нисана трябва да е със керамични щото и компа да е оптимизиран за тях,в смисъл такъв че няма компа как да разбере дали свеща е достигнала номиналната си температура за 3 или за 13 секунди.И в тоя ред на мисли ако сложа такива те ще загреят за време да речем 4 пъти по кратко от сегашните ми но компа ще ги държи включени за същото време като старите и язък за добрата идея.

Една идея,колега.Компа може да се ориентира по тока,кога е загряля свещта.Знаем при студен проводник(нагревател)съпротивлението е ниско,при загряване съпротивлението са покачва и респективно тока намалява.Възможно е компа да следи тока като намалее и стане постоянен,значи е загряла свещта колкото може и така да ни гаси лампата на таблото.С това си обяснявам различното време за подгрев.
Намам представа дали това е алгоритъма в колите,само си разсъждавам :beer
А пък по-лесно е да са го направили според температурата на антифриза-съответно колко сек. да грее.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 39 госта