
смяна на гарнитури на ГНП на 1Z
- danyyel1
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SVILENGRAD
смяна на гарнитури на ГНП на 1Z
Колеги днес направих една глупост позволих си да сменя сам гарнитурите на ГНП-то обаче взех та отворих и сърцето смисал главата елемента вътре и ми се стори много лесно зглобих я слойих я запалих я и започнаха главоболията а уж всичко бях белязал симптомите са:жисоки обороти около 1100 след подаване на газ много бавно падат а като жярна ключа да я огася гасне много бавно като трактор ЮМЗ та някои в час ли е с нещата дали сам объркал нещо или си иска стенд щото сам на път да полудея 

- danyyel1
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SVILENGRAD
Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z
колега изпробвано ли е?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z
danyyel1 написа:колега изпробвано ли е?
Многократно

Обаче сигурен ли си дали ексцентричния лост на електромагнита е съвпаднал с леглото на регулиращата втулка

Ако не си подготвен с VAGCOM , "закрепи" колата както каза колегата и после задължително направи настройка , така по белези не става .
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z
А бе и с почукване ще стане,но без Ваг-ком мнооо трудно.Пък си мисля че ако ексцентрика не влезе във втулката няма да може да се затвори главата(поне така си мисля де).
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z
didopoli написа:А бе и с почукване ще стане,но без Ваг-ком мнооо трудно.Пък си мисля че ако ексцентрика не влезе във втулката няма да може да се затвори главата(поне така си мисля де).
Първо - без VAGCOM не само че не е трудно , ами е страшно лесно , обаче настройката ти - никаква

Второ - затваря се без никакъв проблем

- danyyel1
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SVILENGRAD
Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z


- Booster
- Мнения: 488
- Регистриран на: Чет 15 апр 2010 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z
Колега може ли да споделиш каква марка е ремонтния комлект и каква цена , из форума четох , че някои ремонтни комплекти се скапват почти веднага , пък и мойта капе , а трябва да се прави.
- danyyel1
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SVILENGRAD
Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z
BOSCH е ремонтния комплект има всякакви дифтунки,опръстници,уплътнения само семеринг за оста няма отделно го купих общо 30кинта се израсих смяната им е лесна когато пипаш внимателно и без да бързаш само после тая настройка дето ми взе акъла иска VAGCOM аз на око я направих сега работи много добре само дето много барзо падат оборотите като отнемеш газта за да превключиш се получава едно забиване леко ама явно иска си комп. да стене точно както трябва успех.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z
danyyel1 написа: тая настройка дето ми взе акъла аз на око я направих сега работи много добре само дето много барзо падат оборотите като отнемеш газта за да превключиш
Най -вероятно в момента електронния блок е преместен в повече към ангренажа (милиграмите на празен ход са много).
Закачи я на ваг ком и я регулирай тогава

П.П преди да се сдобия с ваг ком и аз се мъчих да реголирам помпата "на сляпо"


- danyyel1
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SVILENGRAD
Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z
явно че ще иска настройка щото сега е някак си много рязка смисал когато сам в движение отпусна педала забива много рязко и пак като подам газ подскача а имате ли представа какви цифри трява да нормите на тая настройка?
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z
danyyel1 написа:явно че ще иска настройка щото сега е някак си много рязка смисал когато сам в движение отпусна педала забива много рязко и пак като подам газ подскача а имате ли представа какви цифри трява да нормите на тая настройка?
Направи ги 2.4 - 2.6 милиграма на загрял двигател и изключени ел. консуматори.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта