смяна на гарнитури на ГНП на 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
danyyel1
Мнения: 71
Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SVILENGRAD

смяна на гарнитури на ГНП на 1Z

Мнениеот danyyel1 » Пон 14 ное 2011 20:27


Колеги днес направих една глупост позволих си да сменя сам гарнитурите на ГНП-то обаче взех та отворих и сърцето смисал главата елемента вътре и ми се стори много лесно зглобих я слойих я запалих я и започнаха главоболията а уж всичко бях белязал симптомите са:жисоки обороти около 1100 след подаване на газ много бавно падат а като жярна ключа да я огася гасне много бавно като трактор ЮМЗ та някои в час ли е с нещата дали сам объркал нещо или си иска стенд щото сам на път да полудея :banghead:




ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z

Мнениеот ivo1_r » Пон 14 ное 2011 20:43


чукни ел.блока малко към ангренажа охлабиго леко преди това


Потребителски аватар
danyyel1
Мнения: 71
Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SVILENGRAD

Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z

Мнениеот danyyel1 » Пон 14 ное 2011 20:47


колега изпробвано ли е?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z

Мнениеот milmar » Пон 14 ное 2011 20:58


danyyel1 написа:колега изпробвано ли е?


Многократно :mrgreen: .
Обаче сигурен ли си дали ексцентричния лост на електромагнита е съвпаднал с леглото на регулиращата втулка :( ?
Ако не си подготвен с VAGCOM , "закрепи" колата както каза колегата и после задължително направи настройка , така по белези не става .


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z

Мнениеот didopoli » Пон 14 ное 2011 21:35


А бе и с почукване ще стане,но без Ваг-ком мнооо трудно.Пък си мисля че ако ексцентрика не влезе във втулката няма да може да се затвори главата(поне така си мисля де).


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z

Мнениеот milmar » Пон 14 ное 2011 22:18


didopoli написа:А бе и с почукване ще стане,но без Ваг-ком мнооо трудно.Пък си мисля че ако ексцентрика не влезе във втулката няма да може да се затвори главата(поне така си мисля де).


Първо - без VAGCOM не само че не е трудно , ами е страшно лесно , обаче настройката ти - никаква :D !
Второ - затваря се без никакъв проблем :mrgreen: , само дето не работи после . Предполагам че е възможно дори да запали ...


Потребителски аватар
danyyel1
Мнения: 71
Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SVILENGRAD

Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z

Мнениеот danyyel1 » Пон 14 ное 2011 22:40


:applause: Господ здраве да ви дава колеги отидох е ся в тая тамница и я почукнах малко не запали явно е много финна настроиката после чукнах малко наобратно и двигателя замарка като котенце че преди имаше едно предърпване като върна газта сега и то изчезна май сам я улучил много добре върви сега и оборотите падат веднага след като върна газта :banana едно голямо БЛАГОДАРЯ за инфото ако не ми бяхте казали за това утре помпата пак щях да я отварям и да си чукам главата


Потребителски аватар
Booster
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 15 апр 2010 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z

Мнениеот Booster » Вто 15 ное 2011 8:47


Колега може ли да споделиш каква марка е ремонтния комлект и каква цена , из форума четох , че някои ремонтни комплекти се скапват почти веднага , пък и мойта капе , а трябва да се прави.


Потребителски аватар
danyyel1
Мнения: 71
Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SVILENGRAD

Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z

Мнениеот danyyel1 » Вто 15 ное 2011 15:25


BOSCH е ремонтния комплект има всякакви дифтунки,опръстници,уплътнения само семеринг за оста няма отделно го купих общо 30кинта се израсих смяната им е лесна когато пипаш внимателно и без да бързаш само после тая настройка дето ми взе акъла иска VAGCOM аз на око я направих сега работи много добре само дето много барзо падат оборотите като отнемеш газта за да превключиш се получава едно забиване леко ама явно иска си комп. да стене точно както трябва успех.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 15 ное 2011 19:11


danyyel1 написа: тая настройка дето ми взе акъла аз на око я направих сега работи много добре само дето много барзо падат оборотите като отнемеш газта за да превключиш



Най -вероятно в момента електронния блок е преместен в повече към ангренажа (милиграмите на празен ход са много).
Закачи я на ваг ком и я регулирай тогава :wink:

П.П преди да се сдобия с ваг ком и аз се мъчих да реголирам помпата "на сляпо" :screwy ,но не става така :)


Потребителски аватар
danyyel1
Мнения: 71
Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SVILENGRAD

Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z

Мнениеот danyyel1 » Вто 15 ное 2011 20:17


явно че ще иска настройка щото сега е някак си много рязка смисал когато сам в движение отпусна педала забива много рязко и пак като подам газ подскача а имате ли представа какви цифри трява да нормите на тая настройка?


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: смяна на гарнитури на ГНП на 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 15 ное 2011 20:40


danyyel1 написа:явно че ще иска настройка щото сега е някак си много рязка смисал когато сам в движение отпусна педала забива много рязко и пак като подам газ подскача а имате ли представа какви цифри трява да нормите на тая настройка?



Направи ги 2.4 - 2.6 милиграма на загрял двигател и изключени ел. консуматори.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта