Jivko7777 написа:Dobromirski написа:Именно за това не си направих труда да смятамЩеше да има смисъл, ако парното не работеше. При условие , че антифриза след свещите отива в радиаторче което има по-голяма мощност на отдаване, от колкото мощността на свещите, става ясно , че за двигателят всичко е танто за кукуриго. Вятъра от вентилатора отвява файдата за да Ви е шукар в купето
В случая антифриза е просто преносител на топлинната енергия от свещите, а 900W "духалка" за едно автомобилно купе са си супер.
Така прочетох цялата тази тема и въпроса е тогава къде да се сложат свещите че да има ефект да загрява мотора по бързо, защото наистина свещите сложени на входния маркуч на парното няма никакъв смисъл за мен! Представете си минава водата лекинко се стопля от свещите и топлината след малко се отделя от радиаторчето и пак излиза от другата страна студен антифриз...Мисълта ми е да се измисликато идва антифриза мине през свещите и вече затоплен антифриз да отиде към мотора тогава вече наистина ще загрява много много по бързо, а по бързото загряване означава по малък разход, по малко износване на двигателя и естествено по бързо стопляне на купето!
А защо си мислите че няма ефект

