Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Ок колега събота и неделя ще го погледна и това .
- s16
- Мнения: 86
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна..Аспарухово
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Същия проблем..аказа се имобилайзера....Успех и виж каква грешка дава компа



-
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
колега какво стана оправи ли го полото
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Да колега както писха по нагоре всичко беше от вакумния сензор . Но кофтито е ,че на диагностиката не го откри !
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Колеги понеже не съм согорне точно кое е мап сензора можели жокер . Мисля че е едно кръгло сензарче в левия краи на инжекциона ? ИЗВИНЯВАЙТЕ ЗА ТЪПИЯ ВЪПРОС 

Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Не това е реголатора на горивото .
Мапа е под него ориентираи се по кабелите които минават покраи реголатора и слизат на долу.Пръчката за маслото малко го крие на смукателния колектор е.
Мапа е под него ориентираи се по кабелите които минават покраи реголатора и слизат на долу.Пръчката за маслото малко го крие на смукателния колектор е.
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
АХААААААА
много балагодаря . A цена можели някои дами каже ,че сайта на ЕМК не ми го отваря ,щотото днеска почна да ми съзли бензин от там заминал е опъръстана . AA впрочем задедения проблем в темата възможно ли е да е от този джвъчка
. Понеже мисля че е запушен понеже като го свалих се опиттах да го надуя и да направа вакум ,седеше все едно е задръстено


Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Принцно може да прави мизерии и то даже О пръстена едно приятелче го имаше проблем заради О пръстена.О пръстен трудно ще намериш само те по магазините само китаиски боклуци универсални продават.Иначе то така си работи на налягане.Като подмине 3 бара и отваря не вярвам толкова силно да можеш да надуеш.
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Принципно вътре в регулатора нали има едно като пружинка беше блокирала с малко ВД-40 се раздвижи но и О пръстена беше заминал . Кофтито е че цената на тая простотия е много голяма и добрече с връзки и приятели ще го взема на 70 лв някъде иначе в Ауто + ми казах над 100 лева
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Колеги явно съм си за нов дросел следователно стъпково моторче . Снощи разглобих всичко, почистих стана като нов , сложих и днес сутринта на студено пак същото . Другия вариант е рециклиране . Някъде ако правят това упражнение моля да споделите . Благодаря
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 31 окт 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Колеги помощ!!! Имам следния проблем. Поло'то 2000г. мисля че 3ка гаснеше само сутрин докато загрее. Бях при всякакви майстори нека ги наречем така.то не бяха чистене на дросел, адаптация на дросел, сменена подкартерна тръба или траба за изгорелите газове. та се стигна до гаснене на колата загряла не загряла ( паля колата пускам фаровете гасне, паля пускам радиото гасне, парно пак гасне дори завъртам волана и пак гасне, започна да придърпва и да губи мощност) на 5-6 места по 60 лв за дросел след което последва смяна на кабели на свещите, смяна на бензинова помпа 85 лв. сега ми казаха да поръчам температурен датчик оригинален!!! което е 72 лв. Помагайте моля ви незнам какво да правя само набивам пари без положителен резултат даже напротив още по-зле става..Преди това като ми гаснеше лесно палише, сега гасне въртя ключа и неще да палне веднага - след 5-10-15 секунди въртя пали ама едвам тръгвам пък след малко 1-2 сеедно се отпъшва и тръгва после пак така гасне пак се отпушва. Може ли да е от бобина?!? На едно място ми казаха че е нещо по компютъра?!?! Карам си аз на 3та скорост съответно на 3000 оборота без да я форсирам или юркам и изведнаж смъква оборотите и оп изгасва и то в движение дори като поддам газ сеедно нищо.
в тотална безизходица съм!!!!!Не разбирам много от двигатели и прочие. но никаде никой не ми реши проблема :( херпес ми излезна! Моля помогнете дайте съвет каде да ходя кво да хледам от София съм.
в тотална безизходица съм!!!!!Не разбирам много от двигатели и прочие. но никаде никой не ми реши проблема :( херпес ми излезна! Моля помогнете дайте съвет каде да ходя кво да хледам от София съм.
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Отзад, на самия дросел е, една черна кутийка, ще я видиш, можеш да разглобиш и пръснеш с WD-40. Дросели има по 50лв на втора ръка ама пак не е гаранция, че ще се оправи. И мен ми мени обороти, особено при повече консуматори включени, смениил съм- О-пръстени на всмукателният колектор, свещи, кабели, капачка, палец, други дросели съм пробвал и адаптирал, чистия моя, чистих МАП сензора, проверих всички маркучи, нищо. Мисля да я водя на цялостна диагностика за 30лв, щото ми омръзна никой да не може да оправи проблема. Съветвам те същото.
- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Евтиния вариант за лекуване на заминал дросел е подлагане на пластинка на рамото на самата клапа за да не може да затваря напълно и да гасне. Изпробвано и върши работа- пластинка 2-3мм върши чудесна работа държи 700-800 оборота на празен ход. Селски вариант е това, ама за тия кошове наще за по 2 бона нови клапи е немисллимо да се купуват..........
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 06 окт 2014 13:43
- Автомобил: Polo 6 N Variant
- Двигател: 1999
- Местоположение: Средец
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Нямам този проблем, но да ви споделя какво се случи тази сутрин с колата /Ауди 80/ на един приятел. Може и да помогне на някого от вас.
Минах покрай него, отбих на пътя и го наблюдавах. Та сутринта колата му не запалила. Свалил капака на въздушния филтър. На трите болта, които държат тялото на филтъра върху дросела подложи тънки гумени пръстени току що изрязани пред мен.Това, все едно подлага шайбички на болтовете. Сглоби обратно въздушния филтър и мотора си запали от първия път.
Минах покрай него, отбих на пътя и го наблюдавах. Та сутринта колата му не запалила. Свалил капака на въздушния филтър. На трите болта, които държат тялото на филтъра върху дросела подложи тънки гумени пръстени току що изрязани пред мен.Това, все едно подлага шайбички на болтовете. Сглоби обратно въздушния филтър и мотора си запали от първия път.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта