Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 21 ное 2011 17:56


Supawiza написа:П.П
Почвам да си мисля,че ако актуатора му е сменян възможно ли е да не е настроен както трябва.

Не - актуатора(Н75) при тоя мотор не определя налягането ,а само върши това което му казва копютъра.При модела с жило на дросела ако смениш Н75 променяш налягането защото там няма МАП и колата работи по предварително зададена карта без следени и възможност за корекции(open loop).При новия модел(без жило на дросела) вече има МАП сензор и компютъра следи налягането.Когато стане по малко от исканото той дава сигнал на Н75 да отвори повече и после обратно.Това се нарича closed loop защото електронката следи какво наистина се е случило и компенсира неточности(в случея мали течове на налягане).Ако смениш Н75 единствено можеш да промениш времето за реакция ,или в най-лошия случей да не се сработи и да избичи грешка.




Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Пон 21 ное 2011 18:16


Като гледам логовете и по точно работата на н75 ми изглежта всичко да е наред понеже тази графика е 1 към 1 с мойте показатели:
D_C_1.jpg


Това което съм сменил/направил е :
1.Смяна на МАП-а(с каталожен номер от ЕТКА)
2.Подмяна за проба на блоу-офф от ауди 1.8т(150) и ауди ТТ 1.8т(180 AWP мотор)
3.Подмяна за проба на н75 (с "J" версията)пак от същото ауди(AWP)
4.Смяна на PCV клапан и маркучите на картерната вентилация
5.Подмяна на достъпните ми вакуумни маркучи с такива до 2.5 бар и външна обшивка
6.Смяна на гумените снадки по турбопътищата
7.Оглед на турбопътищата(там където беше достъпно за оглед всичко си беше ОК)


П.С.Не съм много компетентен но по това което чета из нета ми идва на ум само 1:
1.Вакуум помпа и две малко клапанчета от двата края на помпата:
058905291_dp.jpg


П.С.Ако проблема ми е в МАП-а(който по каталог е еднакъв за 150 и 180 коня)би трябвало да ми казва че ми е голямо налягането,защото 150 работи на 0.6 , а 180-0.8.Иформацията която би трябвало да дава датчика на компа е че пренадува,обаче гре6ката 17705 си е факт отново и отново


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Пон 21 ное 2011 18:46


Днес успях да видя компа и табелката на студената част на турбото....всички следи водят към AUQ(180 коня) :banghead:


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Пон 21 ное 2011 19:13


Ето за тези които нямат VCDSreader:
Прикачени файлове
логове.JPG


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот V@lDo » Пон 21 ное 2011 20:59


Братле ти се побърка, ако си мислиш че някой ще ти каже нещо повече ще е супер, но едва ли. Отиди да я погледнат тази кола, за мен ако се изчисти грешката колата ще се оправи и тогава ако не прай хубаво налягане гледаш топлата част да не е цепната. Или най простото отиди в сервиза до квартала да ти откачат генерацият и да я погледнат таз топла част.


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот V@lDo » Пон 21 ное 2011 21:11




Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Пон 21 ное 2011 22:28


Оххх.... ти как мислиш...незнам дали ве4е има нещо за четене или гледане в нета :mrgreen:.Грешката я чистя през ден-два и още с качването в колата се появява

П.С.Кой сервиз бе.."Еко Трафика"?


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Пон 21 ное 2011 23:56


Айде бе хора някой мапер няма ли да се включи :?


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот V@lDo » Вто 22 ное 2011 18:44


Да еко трафика, просто да я погледнеш.


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот neiki4a » Вто 22 ное 2011 21:28


бе дакарай я тая кола да и изкормя турбината да я видим
п.п може да ти сложим една от мойте макар че няма как да станат mhihi


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Вто 22 ное 2011 22:03


Пращай 1 лично да кажеш къде да ти я карам.Още утре ще цъфна mhihi


П.П.Щом ще е за ново турбо ако трябва и мотора ще сменя само да стане :mrgreen:


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот sk. » Вто 22 ное 2011 22:13


Само го варди да не ти закачи някоя ГТ3508..., :mrgreen:
(за незнаещите, тавана на това охлювче е 700кс :shock )


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Вто 22 ное 2011 22:43


Нищо и няма..ще стане...най много до 0.2 бара ще я карам.Между другото на гонките wв Сливен сирокото беше с 1.8(Т) AUM-750 на колелата(AWD) :wink:


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Сря 23 ное 2011 21:07


Да попитам някой може ли да ми каже дали температурния датчик на дросела(Intake Air Temp. Sensor (G42))може да оказва някакво влияние.Днес замерих отново н75 да вида дали нещо се е променило.Оказа се че всичко си е в нормите.Съпротивлениe на уреда по Аутодата(25-35ома)даде 30ома и волтаж на буксата от компа(пак от Аутодата 11-14V)тя даде 12.4V.

П.П.Даде ми тази грешка днес:16497/P0113/000275 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот driver » Чет 24 ное 2011 21:48


Възможни причини

* Fuse(s) faulty * Предпазител (и) погрешна
* Wiring and/or Connector(s) from/to Intake Air Temp. * Окабеляване и / или Connector (ите) от / до Temp на входящия въздух. Sensor (G42) faulty Sensor (G42) погрешна
* Intake Air Temp. * Прием на Temp Air. Sensor (G42) faulty Sensor (G42) погрешна

Possible Solutions Възможни решения

* Check Fuse(s) * Проверете Предпазител (и)
* Check Wiring and/or Connector(s) from/to Intake Air Temp. * Проверете кабелите и / или Connector (ите) от / до Temp на входящия въздух. Sensor (G42) Sensor (G42)
* Check/Replace Intake Air Temp. * Проверете / сменете Температура на входящия въздух. Sensor (G42) Sensor (G42)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта