Supawiza написа:П.П
Почвам да си мисля,че ако актуатора му е сменян възможно ли е да не е настроен както трябва.
Не - актуатора(Н75) при тоя мотор не определя налягането ,а само върши това което му казва копютъра.При модела с жило на дросела ако смениш Н75 променяш налягането защото там няма МАП и колата работи по предварително зададена карта без следени и възможност за корекции(open loop).При новия модел(без жило на дросела) вече има МАП сензор и компютъра следи налягането.Когато стане по малко от исканото той дава сигнал на Н75 да отвори повече и после обратно.Това се нарича closed loop защото електронката следи какво наистина се е случило и компенсира неточности(в случея мали течове на налягане).Ако смениш Н75 единствено можеш да промениш времето за реакция ,или в най-лошия случей да не се сработи и да избичи грешка.