Намерих тази тема, полезна е за зимата

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hashashin_BAC
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 20 окт 2009 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Намерих тази тема, полезна е за зимата

Мнениеот hashashin_BAC » Вто 22 ное 2011 16:47


Намерих тази тема, полезна е за зимата и за дизела който използваме.

http://www.offroad-bulgaria.com/showthr ... post551462

Надявам се да е полезна и да не е вече съществуваща във форума. :drunk




stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Намерих тази тема, полезна е за зимата

Мнениеот stivenj » Вто 22 ное 2011 17:36


След като изчетох темата си обясних,защо сутрин в студовете ,като запаля и тръгвам,нормален старт, първа ,втора,трета и без да подавам допълнително газ,просто на едно положение държа педала,колата за секунди ускорява сама и пак си върви както е била преди това.Отдавам го на горивото,от тази сутрин сипах добавка кастрол-тда,Сменен горивен филтър,не би трябвало да е от него просто гъста-жилирана нафта,като загрее се оправя и си върви без промяна в ускорението.
Зареждам от ЕКО-и Лукойл.В тази тема видях ,какви буламачи ни сипват.


Потребителски аватар
Pacho B
Мнения: 720
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Намерих тази тема, полезна е за зимата

Мнениеот Pacho B » Вто 22 ное 2011 18:02


След като и аз се натъкнах на "качествения" дизел,реших да мина на OMV Alpine и са нямам ядове...


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Намерих тази тема, полезна е за зимата

Мнениеот red.devilll » Вто 22 ное 2011 20:21


stivenj написа:След като изчетох темата си обясних,защо сутрин в студовете ,като запаля и тръгвам,нормален старт, първа ,втора,трета и без да подавам допълнително газ,просто на едно положение държа педала,колата за секунди ускорява сама и пак си върви както е била преди това.Отдавам го на горивото,от тази сутрин сипах добавка кастрол-тда,Сменен горивен филтър,не би трябвало да е от него просто гъста-жилирана нафта,като загрее се оправя и си върви без промяна в ускорението.
Зареждам от ЕКО-и Лукойл.В тази тема видях ,какви буламачи ни сипват.

колеги зависи кой как и къде е зареждал.Може да сме сигурни ,че една и съща бензиностанция никога няма две дни и същи цистерни с гориво,което само по себе си значи че и две бензиностанции на еко или омв нямат еднакво гориво.Аз лично присъствах на ОМВ в София на Околовръстнота как от обикновенния дизел течеше гъста течност ,а не нафта която трябваше да е и то при температура -10 градуса.Колата поработи 5 минути пред входа и огасна и никакво палене нямаше.След скандал на моя приятел с персонала източиха всичката нафта от колата и му заредиха същото количество алпин дизел и след доста вървене колата запали .А на служебната зареждаме само от там и никакви ядове и затова си мисля че няма нищо общо с различните цистерни


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: Намерих тази тема, полезна е за зимата

Мнениеот tdi_20yare » Сря 23 ное 2011 17:19


страхотни пичове,страхотни проби,евала за времето усилията и разходите на пичовете...Защото сме свикнали да преглъщаме и да не си търсим правата,а плащаме за какви ли не ментета пари,колкото за нещо истинско... :beer


Потребителски аватар
turrisi
Мнения: 448
Регистриран на: Сря 10 ное 2010 9:44
Автомобил: AUDI
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Намерих тази тема, полезна е за зимата

Мнениеот turrisi » Сря 23 ное 2011 17:56


от опит - купувате 200 литра и слагате в бидон(варел)с канела на 10 см. от дъното....след един месец ,почвате да точите!!!!!...всичко е утаено и ..те така!!!
Това по принцип се прави с два варела....за да можете докато точите от единия да сте заредили другия(наведнъж а не по 10-15 кила да доливате)...единия се утаява... от другия...в бегачката...


лошото е че малко могат да си позволят този лукс да сипват наведнъж по 200 литра в варела!!!!!

за фирми...почвате с два по 500....по големи фирми..да смятат..

това е от мен...от опит..баща ми е бил в ДАП...

и друго...защо когато зареждате и в същия момент ...цистерна пълни бензиностанция...някой дето ти сипва в резервоара(познат) ти казва....ела като се по утаи малко...

късмет на всички....между другото...за бенза е същото...


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Намерих тази тема, полезна е за зимата

Мнениеот bnick » Сря 23 ное 2011 18:29


Малко реклама на ОМВ може би mhihi . Сипвам на Ромпетрол вече 4г без никакви допълнителни неща. До -22С не съм имал проблем, надолу не е падала температурата за да проверя. Клата се кара абсолютно всеки ден. От проведения тест гледам трудно и ще запаля при тези градуси. Поздрави :beer


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Намерих тази тема, полезна е за зимата

Мнениеот vankata__098 » Съб 26 ное 2011 23:38


много полезна тема Евала!!! :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
KocetoTDI
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 20:17
Автомобил: MK3
Двигател: 1Z
Местоположение: София

Re: Намерих тази тема, полезна е за зимата

Мнениеот KocetoTDI » Нед 27 ное 2011 8:49


И аз използвам OMV миналата година нямах никакви ядове да видим тази :D


Потребителски аватар
fichtenweg
Мнения: 702
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHH
Местоположение: София

Re: Намерих тази тема, полезна е за зимата

Мнениеот fichtenweg » Нед 27 ное 2011 12:48


Изследването, което са провели колегите от offroad форума безспорно е интересно. Лошото е че отразява резултати за моментното състояние на горивата в дадени бензиностанции. Такова изследване би имало смисъл ако се прави достатъчно регулярно. А иначе някои колеги от същия форум ползват друго едно саморъчно приспособление, което до голяма степен преодолява проблема със студеното филтриране на дизела, а именно ръчно изработен отоплител за горивния филтър. Това е мястото, което първо се поддава на запушване при по-ниски температури. Ако имате елемент който да го подгрява, за старта на двигателя ще е от минимално значение в коя бензиностанция сте пълнили последно.

В тази тема преди време бистрихме подобни въпроси:

viewtopic.php?f=24&t=79451



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта