

parno написа:Еми добре
parno написа:какво значение има дали е с газ колата ти?и какво става като свалиш апаратите - тези модели се свалят с поглед
ако не можеш да заваряш тогава ги свали и занеси на заварчик![]()
и с тоя ключ не хващаш самата тръбичка![]()
дупчи с дрелката и пиши какво е станало
muns61 написа:Ще стане газта, друг път! Като идеш да ти заварят нещо по ауспуха, газовата ли ще свалиш? В колата пушиш ли. Разрешаваш ли в радиус 10 м да пушат, или ги гониш с пушката?
Със заварка най-лесно се развиват скъсани бъзикни.
muns61 написа:Не се заварява гайка на скъсаното. Наварява се пъпка, на няколко етапа, за да не се засяга материала наоколо. Топлината разлепва ръждата, отпуска напреженията. После слагаш, каквото решиш, заваряваш го за пъпката и развиваш.
Те така!
parno написа:скъсах щуцер на барабан и аз
да го вадя ли или да сменя цялата дивотия която затваря челюстите
какви пари е тя?
читави марки?
ohdan написа:Какъв ключ за тръбичките колега, те тръбичките не се развиват , развиват се притегателните втулки около тях.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта