Благодаря за съветите!
Има ли значение маркучето какво ще бъде, например за чистачки дето е да мие стъклото, дали влияе на налягането. Също така манометъра ако е за по-малко максимално налягане примерно до 1,5 бара, по-точен ли ще е примерно от манометър до 5 бара?



Турбо на VW Голф 2
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Здравейте! Днес тъкмо като затъмня мерих налягането на турбото. Манометъра беше стар, от 0 до 4 бара, деленията са през 0,1 бар. Не можах съвсем точно да гледам манометъра, защото беше тъмно и нямаше как да го застопоря на таблото.
На равен път на 3-та скорост показа към 0,8 бара. После на 2-ра скорост на равен път също отива на 0,7-0,8 бара. На малък байр на 2-ра скорост също стига 0,7 бара. На равен път на 2-ра скорост при 50 км/ч е на 0,5 бара. Това нормално ли е? Не можех да гледам за пушек, ама аз знам че пуши когато вече турбото се е развъртяло. Защо на 2-ра скорост на равен път след 55-60 км/ч започва да глъхне и до 80 км/ч набира бавно?
На равен път на 3-та скорост показа към 0,8 бара. После на 2-ра скорост на равен път също отива на 0,7-0,8 бара. На малък байр на 2-ра скорост също стига 0,7 бара. На равен път на 2-ра скорост при 50 км/ч е на 0,5 бара. Това нормално ли е? Не можех да гледам за пушек, ама аз знам че пуши когато вече турбото се е развъртяло. Защо на 2-ра скорост на равен път след 55-60 км/ч започва да глъхне и до 80 км/ч набира бавно?
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Турбо на VW Голф 2
Налягането ти е нормално.Всичко друго като пушаци,ускорение и други такива няма как да се диагностицират от дистанция.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Днес по-подробно мерих налягането.
На стръмен байр нагоре на втора скорост, налягането беше 0,8 бара при 55км/ч, повече не вдигна, това нормално ли е?
На равен път на 5-та с 80 км/ч е 0,5 бара.
На байр на 5-та с 80 км/ч е 0,7-0,8 бара.
На 2-ра на равен път с 50 км/ч е на 0,5 бара.
На 2-ра започва да прави налягане от 30 км/ч и на 50 км/ч е на 0,5 бара, после вече на около 65 е на 0,7-0,8 бара и глъхне малко до 80 км/ч. Това как е?
Не са ли много ниски скоростите на определени предаваки (примерно на 2-ра от 30 км/ч започва да надува), че да започва да прави налягане турбото?
При AAZ, SB, RA, 1V, дето са с К14 ще кажете ли как е, и при тях ли започват от толкова ниски обороти да надуват турбините, и при тях ли глъхне така при последните обороти?
И още нещо: може ли да започва да надува при по-високи обороти, а налягането да е в нормите, да се регулира нещо, примерно уестгеита?
На стръмен байр нагоре на втора скорост, налягането беше 0,8 бара при 55км/ч, повече не вдигна, това нормално ли е?
На равен път на 5-та с 80 км/ч е 0,5 бара.
На байр на 5-та с 80 км/ч е 0,7-0,8 бара.
На 2-ра на равен път с 50 км/ч е на 0,5 бара.
На 2-ра започва да прави налягане от 30 км/ч и на 50 км/ч е на 0,5 бара, после вече на около 65 е на 0,7-0,8 бара и глъхне малко до 80 км/ч. Това как е?
Не са ли много ниски скоростите на определени предаваки (примерно на 2-ра от 30 км/ч започва да надува), че да започва да прави налягане турбото?
При AAZ, SB, RA, 1V, дето са с К14 ще кажете ли как е, и при тях ли започват от толкова ниски обороти да надуват турбините, и при тях ли глъхне така при последните обороти?
И още нещо: може ли да започва да надува при по-високи обороти, а налягането да е в нормите, да се регулира нещо, примерно уестгеита?
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
Да споделя и аз ....с AAZ мотор и с KKK K14 . По принцип не се сещам как е стоково но нещо от сорта на 2200 - 2400 имах пълно налягане от 0.7 бара.На всички скорости еднакво държеше налягане. Сега е малко по различно ... на 2100 оборота имам 1.1 бара но в турбо лага имам пушек ... поносим !
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Толкова голямо налягане при ниски обороти, ами за високите обороти?
Някой знае ли на кутия 4Т и километраж с предавателно число 950 до 220 км/ч, на всяка предавка примерно през 20 км/ч оборотите, с нормални гуми 175/70/13. Или поне на втора предавка обороти при различна скорост, ако някой е засичал.
Някой знае ли на кутия 4Т и километраж с предавателно число 950 до 220 км/ч, на всяка предавка примерно през 20 км/ч оборотите, с нормални гуми 175/70/13. Или поне на втора предавка обороти при различна скорост, ако някой е засичал.
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
Не ти ли е до 200км/ч?
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
80км/ч-2000об.
100км/ч-2500об.
120км/ч-3000об.
140лм/ч-3500об.
На 5-та скорост
100км/ч-2500об.
120км/ч-3000об.
140лм/ч-3500об.
На 5-та скорост

-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Благодаря за отговорите! Днес установих, че на 5-та скорост на равен път налягането с 80 км/ч е 0,2-0,3 бара, не знам защо съм се заблудил, че е 0,5 бара, ще го следя.
До 220 км/ч е. И аз се чудех защо е така, защото май повечето са до 200 км/ч.
Някой да знае нещо повече за глъхненето, да е забелязал при него?
До 220 км/ч е. И аз се чудех защо е така, защото май повечето са до 200 км/ч.
Някой да знае нещо повече за глъхненето, да е забелязал при него?
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
Ще е интересно какви изменения в налягането ще се наблюдават при каране в планината.
Какво по-точно за глъхненето при потегляне, баир ...
Какво по-точно за глъхненето при потегляне, баир ...
Re: Турбо на VW Голф 2
Колега а да ти използвам темата и да те питам каква ти е нормалната работна температура на голфа ?
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
Ми сега с чисто нов термостат стрелката на темп. минава средата и отива надясно демек над 90градуса, но иначе темп. на маслото не надвишава в никакав случай 80 градуса. Нека и другите споделят. 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
Моята стрелка седи твърдо на 85 градуса ...ако се спускам по наклон на скорост пада до 82 ,а по баир с тормоз на мотора се опитва почти 90 да направи.100 % съм сигурен,че тези стрелки не са верни. Сменил съм датчика на перките и първата степен е на 88 градуса и реално перките се включват на около 88 градуса
.Има малка вариятност да показва правилно 


- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
Най-добре да се имери темп. в разширителния съд и да се сравнат. 

-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
При мене стрелката за температурата стои на лампичката по принцип. При спускане на баир стрелката се измества с около 3 мм към изтиване, а при изкачване на байр се измества с около 3 мм към загряване. На лампичката температурата трябва да е около 87 градуса предполагам. Аз мерих в разширителния съд няколко пъти, обаче се оказа, че там температурата е малко по-ниска с около 4-5 градуса.
Искам пак за турбото да попитам нещо.
Няма глъхнене при потегляне, има глъхнене при високи обороти, т. е. не достига налягане при високи обороти, може би след 4000, не знам точно. Затова май не иска на байра повече от 50 км/ч на втора скорост да вдига. А на равното вдига 80, ама от 65-70 глъхне, явно защото не стига налягане.
Сега въпросът е: може ли да се измести налягането на турбото в друг интервал от обороти, да започва малко по-късно и да има налягане и за последните обороти?
Искам пак за турбото да попитам нещо.
Няма глъхнене при потегляне, има глъхнене при високи обороти, т. е. не достига налягане при високи обороти, може би след 4000, не знам точно. Затова май не иска на байра повече от 50 км/ч на втора скорост да вдига. А на равното вдига 80, ама от 65-70 глъхне, явно защото не стига налягане.
Сега въпросът е: може ли да се измести налягането на турбото в друг интервал от обороти, да започва малко по-късно и да има налягане и за последните обороти?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта