Турбо на VW Голф 2

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Чет 24 ное 2011 20:49


Благодаря за съветите!
Има ли значение маркучето какво ще бъде, например за чистачки дето е да мие стъклото, дали влияе на налягането. Също така манометъра ако е за по-малко максимално налягане примерно до 1,5 бара, по-точен ли ще е примерно от манометър до 5 бара?




vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Пет 25 ное 2011 21:17


Здравейте! Днес тъкмо като затъмня мерих налягането на турбото. Манометъра беше стар, от 0 до 4 бара, деленията са през 0,1 бар. Не можах съвсем точно да гледам манометъра, защото беше тъмно и нямаше как да го застопоря на таблото.
На равен път на 3-та скорост показа към 0,8 бара. После на 2-ра скорост на равен път също отива на 0,7-0,8 бара. На малък байр на 2-ра скорост също стига 0,7 бара. На равен път на 2-ра скорост при 50 км/ч е на 0,5 бара. Това нормално ли е? Не можех да гледам за пушек, ама аз знам че пуши когато вече турбото се е развъртяло. Защо на 2-ра скорост на равен път след 55-60 км/ч започва да глъхне и до 80 км/ч набира бавно?


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот don hose » Съб 26 ное 2011 1:03


Налягането ти е нормално.Всичко друго като пушаци,ускорение и други такива няма как да се диагностицират от дистанция.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Съб 26 ное 2011 18:10


Днес по-подробно мерих налягането.
На стръмен байр нагоре на втора скорост, налягането беше 0,8 бара при 55км/ч, повече не вдигна, това нормално ли е?
На равен път на 5-та с 80 км/ч е 0,5 бара.
На байр на 5-та с 80 км/ч е 0,7-0,8 бара.
На 2-ра на равен път с 50 км/ч е на 0,5 бара.
На 2-ра започва да прави налягане от 30 км/ч и на 50 км/ч е на 0,5 бара, после вече на около 65 е на 0,7-0,8 бара и глъхне малко до 80 км/ч. Това как е?
Не са ли много ниски скоростите на определени предаваки (примерно на 2-ра от 30 км/ч започва да надува), че да започва да прави налягане турбото?
При AAZ, SB, RA, 1V, дето са с К14 ще кажете ли как е, и при тях ли започват от толкова ниски обороти да надуват турбините, и при тях ли глъхне така при последните обороти?
И още нещо: може ли да започва да надува при по-високи обороти, а налягането да е в нормите, да се регулира нещо, примерно уестгеита?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот ventotdi » Съб 26 ное 2011 19:16


Да споделя и аз ....с AAZ мотор и с KKK K14 . По принцип не се сещам как е стоково но нещо от сорта на 2200 - 2400 имах пълно налягане от 0.7 бара.На всички скорости еднакво държеше налягане. Сега е малко по различно ... на 2100 оборота имам 1.1 бара но в турбо лага имам пушек ... поносим !


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Съб 26 ное 2011 19:29


Толкова голямо налягане при ниски обороти, ами за високите обороти?
Някой знае ли на кутия 4Т и километраж с предавателно число 950 до 220 км/ч, на всяка предавка примерно през 20 км/ч оборотите, с нормални гуми 175/70/13. Или поне на втора предавка обороти при различна скорост, ако някой е засичал.


Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот WOB » Нед 27 ное 2011 23:58


Не ти ли е до 200км/ч?


Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот WOB » Пон 28 ное 2011 0:01


80км/ч-2000об.
100км/ч-2500об.
120км/ч-3000об.
140лм/ч-3500об.
На 5-та скорост :)


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Пон 28 ное 2011 0:16


Благодаря за отговорите! Днес установих, че на 5-та скорост на равен път налягането с 80 км/ч е 0,2-0,3 бара, не знам защо съм се заблудил, че е 0,5 бара, ще го следя.
До 220 км/ч е. И аз се чудех защо е така, защото май повечето са до 200 км/ч.
Някой да знае нещо повече за глъхненето, да е забелязал при него?


Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот WOB » Пон 28 ное 2011 23:15


Ще е интересно какви изменения в налягането ще се наблюдават при каране в планината.

Какво по-точно за глъхненето при потегляне, баир ...


alopoo
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 05 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот alopoo » Вто 29 ное 2011 21:56


Колега а да ти използвам темата и да те питам каква ти е нормалната работна температура на голфа ?


Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот WOB » Вто 29 ное 2011 22:51


Ми сега с чисто нов термостат стрелката на темп. минава средата и отива надясно демек над 90градуса, но иначе темп. на маслото не надвишава в никакав случай 80 градуса. Нека и другите споделят. :beer


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот ventotdi » Сря 30 ное 2011 17:43


Моята стрелка седи твърдо на 85 градуса ...ако се спускам по наклон на скорост пада до 82 ,а по баир с тормоз на мотора се опитва почти 90 да направи.100 % съм сигурен,че тези стрелки не са верни. Сменил съм датчика на перките и първата степен е на 88 градуса и реално перките се включват на около 88 градуса ;) .Има малка вариятност да показва правилно :)


Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот WOB » Сря 30 ное 2011 18:13


Най-добре да се имери темп. в разширителния съд и да се сравнат. :)


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Чет 01 дек 2011 18:02


При мене стрелката за температурата стои на лампичката по принцип. При спускане на баир стрелката се измества с около 3 мм към изтиване, а при изкачване на байр се измества с около 3 мм към загряване. На лампичката температурата трябва да е около 87 градуса предполагам. Аз мерих в разширителния съд няколко пъти, обаче се оказа, че там температурата е малко по-ниска с около 4-5 градуса.
Искам пак за турбото да попитам нещо.
Няма глъхнене при потегляне, има глъхнене при високи обороти, т. е. не достига налягане при високи обороти, може би след 4000, не знам точно. Затова май не иска на байра повече от 50 км/ч на втора скорост да вдига. А на равното вдига 80, ама от 65-70 глъхне, явно защото не стига налягане.
Сега въпросът е: може ли да се измести налягането на турбото в друг интервал от обороти, да започва малко по-късно и да има налягане и за последните обороти?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 65 госта