Малко помощ да направим един AFN - 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Малко помощ да направим един AFN - 1Z

Мнениеот PACH » Пон 28 ное 2011 0:18


Здравейте колеги, както някой от вас знаят имам едно бусче Т3 синхро, на което миналата година смених 1.6 ТД с АФН.Направих нов изпускателен колектор, натъманихме инсталацията, но турбото ми идва на нивото на картера и напоследък взе да ми писва.Проблема е, че маслото не може да се изтече в картера, защото е на същото ниво като турбото.Затова реших да сменя компа и инсталацията от 1Z, да си сложа оригиналния изпускателен колетор от 1.6 TD с турбо K-13, без променлива геометрия и да приключа с моторните ми дилеми.Понеже до сега не ми се е налагало да правя подобна модификация, ще съм благодарен ако някой сподели, какво ще ми трябва от 1Z и дали мога да си оставя сегашните разпръсквачи.Как стои въпроса с помпата, ще мога ли да ползвам сегашната или трябва да е и тя от 1Z? Ако станат нещата ще имам за продажба едно турбо на не повече от 20 000 км. след профилактичен ремонт в Унитех Варна, компютър и инсталация.Двигателя не ми се сменя, защото е тотално ревизиран и искам да го запазя.

viewtopic.php?f=66&t=178639&start=75

viewtopic.php?f=66&t=178639&start=105




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Малко помощ да направим един AFN - 1Z

Мнениеот ventotdi » Пон 28 ное 2011 10:23


Може ли да покажеш снимка на тази турбина К13 :? ... Не се сещам каква е ...моята е К14


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Малко помощ да направим един AFN - 1Z

Мнениеот brum » Пон 28 ное 2011 11:27


Сложи просто другото турбо и ходи при някой дето пише чипве да съобрази софтуера с възможностите на смененото турбо.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Малко помощ да направим един AFN - 1Z

Мнениеот PACH » Пон 28 ное 2011 19:04


ventotdi написа:Може ли да покажеш снимка на тази турбина К13 :? ... Не се сещам каква е ...моята е К14


Същата като твоята, само дето няма водно охлаждане.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Малко помощ да направим един AFN - 1Z

Мнениеот PACH » Пон 28 ное 2011 19:05


brum написа:Сложи просто другото турбо и ходи при някой дето пише чипве да съобрази софтуера с възможностите на смененото турбо.


Утре ще се обадя на Брезел, да видим дали е възможно подобно нещо.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Малко помощ да направим един AFN - 1Z

Мнениеот brum » Пон 28 ное 2011 19:46


Възможно е.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Малко помощ да направим един AFN - 1Z

Мнениеот PACH » Пон 28 ное 2011 19:51


brum написа:Възможно е.


Дай повече инфо ако си го правил ?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Малко помощ да направим един AFN - 1Z

Мнениеот °niksi° » Вто 29 ное 2011 8:55


Незнам без смяна на компа дали е възможно. АФН управлява геометрията с вакум, а 1З управлява разтоварването с налягане.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Малко помощ да направим един AFN - 1Z

Мнениеот brum » Вто 29 ное 2011 9:05


Има ли пак Н75 клапан или се контролира механично само при 1Z? Ако има клапан - може, ако няма клапан - пак може :) .

По принцип на компютър можеш да качиш всякакъв софтуер за същият компютър. Т.е. на 90кс със MSA15 можеш да им качиш софтуера от 110кс със MSA15 и да почне да управлява турбо с променлива геометрия. Не виждам защо да не е възможно и обратното. Пък било и то с някой екстри.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта