Поло 6N1 APQ - незагрял двигател 1000 об/мин?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
polo_maina
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Поло 6N1 APQ - незагрял двигател 1000 об/мин?

Мнениеот polo_maina » Пон 28 ное 2011 20:34


Здравейте колеги.Имам малък въпрос към вас и той е:Защо сутрин като запаля полото не покачва над 1000 оборота,а седи незагрята на 1000 оборота и след по-малко от минута отива на 950 об/мин.Малко ми е странно това,а сивика сутрин качва на 1500 даже при по-студено време на 2000 об/мин?

Последна промяна от Bobi_S13 на Пон 05 дек 2011 22:23, променено общо 1 път.
Причина: редактирано заглавие!




Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?

Мнениеот Bobi_S13 » Пон 28 ное 2011 23:06


кой двигател?
букви на мотора и кубици!


polo_maina
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?

Мнениеот polo_maina » Пон 28 ное 2011 23:31


1.4 60 коня 99 година APQ двигател


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?

Мнениеот muns61 » Вто 29 ное 2011 0:19


А Жигулата знаеш ли колко качва?! 2500 на опънат смукач!
Такова сравнение е некоректно, ако работата е нормална.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?

Мнениеот lion_heart002 » Вто 29 ное 2011 0:34


И моето е така-какъв е смисъла да бучи като трактор??? mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
topito
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 16 мар 2010 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: шумен

Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?

Мнениеот topito » Вто 29 ное 2011 10:01


явно са така колега и аз много съм се чудел на това,но на жена ми и старото и новото Поло 6Н-1000куб. са така,на студен двигател стоят на 1000 об/мин.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?

Мнениеот maslinkov » Вто 29 ное 2011 11:09


Е, не е точно така - зависи от това колко студено е и какви консуматори има включени. Като е по - студено е стигала до 1300-1400 об/мин. при първоначален пуск. Да си провери температурния датчик, за да няма после тема "не иска да пали студена" като паднат много температурите.


polo_maina
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?

Мнениеот polo_maina » Вто 29 ное 2011 14:24


Всичко е проверено,купена е това лято,пълен стенд,при приятел автомонтьор.Имам му напълно вяра,така че просто ми е странно това.Карал съм алфа,сивик,голф 2 и при всичките качва над 1000 об/мин,влкючително и мерцедес ц220,фиат браво на едни мои приятели.Просто се зачудих това е,а към колегата с жигулата-Защо да е некоректно сравнението,след като съм видял над повече от 10-15 коли,които работят над 1000 об/мин на студен двигател,за първи път виждам такова нещо и искам да си обогатя познанията,това е.


Потребителски аватар
Tatrata
Мнения: 588
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: ABF
Местоположение: София

Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?

Мнениеот Tatrata » Вто 29 ное 2011 14:30


Има нещо гнило, дори и топло да е винаги държи малко над 1000 оборота. Въпроса е за колко време. Поне при мен е така. Залагам, че имаш проблем с датчик на температурата или дросел. Не виждам друго обяснение :beer


Потребителски аватар
ivo91
Мнения: 83
Регистриран на: Пет 26 авг 2011 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Lovech

Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?

Мнениеот ivo91 » Нед 04 дек 2011 1:42


Колега аз съм с 1.0 AEV 1995 и аз като я запаля в началото е на 950-1000 после пада на 800-850-900 това е нормално след като колата е студена.Като позагрее сваля оборотите следователно и разхода.Един двигател работи пълноценно и гори пълноценно след като е загрял.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?

Мнениеот lion_heart002 » Нед 04 дек 2011 1:57




Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?

Мнениеот dj_tuhla » Пон 05 дек 2011 10:21


Така е и при мен, Ибиза с APQ, пали на макс 1000 оборота. И аз в началото като я взех ми се стори странно и мислех че нещо и има, защото Галанта ми и той като Сивика ти - пали на около 1400, а при -5 навън вдига и 1800-2000 за малко .. После проучих и разбрах, че целта на повечето обороти при японските е да загрее по-бързо, а не да не угасне. Въпроса с "негасненето" се решава с по-богата смес, което се управлява от ЕКУ-то чрез времената на дюзите. От VAG явно са решили, че няма смисъл да вдигат оборотите повече от 1000. Така че всичко ти е Ок, карай си.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?

Мнениеот freestyler911 » Пон 05 дек 2011 17:40


Всичко е ок!

Според мен на хондата и има нещо.

1000 си е ток! пада на 900 като загрее. Моя двигател е същия! :bowdown


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?

Мнениеот dj_tuhla » Пон 05 дек 2011 19:08


И хондата си е ок :beer .
Горе съм написал защо.


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?

Мнениеот jijane » Пон 05 дек 2011 19:49


freestyler911 написа:Всичко е ок!

Според мен на хондата и има нещо.

1000 си е ток! пада на 900 като загрее. Моя двигател е същия! :bowdown

То на всички хонди трябва да им има нещо тогава.

По-вероятно е да държат по-високи обороти зарадаи влошеното мазане при ниски температури в съчетание с ниски обороти. Едните са сметнали, че 1000 са достатъчни, другите са сметнали, че 1500 им трябват. Хондата си загрява по-бързо по принцип от Поло-то и без по-високите обороти. Отделно с времената на дюзите Хондите имат и едни други клапани IACV или FIITV за празния ход, които заменят печалноизвестните стъпкови моторчета при VAG.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта