


Поло 6N1 APQ - незагрял двигател 1000 об/мин?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Поло 6N1 APQ - незагрял двигател 1000 об/мин?
Здравейте колеги.Имам малък въпрос към вас и той е:Защо сутрин като запаля полото не покачва над 1000 оборота,а седи незагрята на 1000 оборота и след по-малко от минута отива на 950 об/мин.Малко ми е странно това,а сивика сутрин качва на 1500 даже при по-студено време на 2000 об/мин?
Последна промяна от Bobi_S13 на Пон 05 дек 2011 22:23, променено общо 1 път.
Причина: редактирано заглавие!
Причина: редактирано заглавие!
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?
кой двигател?
букви на мотора и кубици!
букви на мотора и кубици!
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?
1.4 60 коня 99 година APQ двигател
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?
А Жигулата знаеш ли колко качва?! 2500 на опънат смукач!
Такова сравнение е некоректно, ако работата е нормална.
Такова сравнение е некоректно, ако работата е нормална.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?
И моето е така-какъв е смисъла да бучи като трактор???




Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?
явно са така колега и аз много съм се чудел на това,но на жена ми и старото и новото Поло 6Н-1000куб. са така,на студен двигател стоят на 1000 об/мин.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?
Е, не е точно така - зависи от това колко студено е и какви консуматори има включени. Като е по - студено е стигала до 1300-1400 об/мин. при първоначален пуск. Да си провери температурния датчик, за да няма после тема "не иска да пали студена" като паднат много температурите.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?
Всичко е проверено,купена е това лято,пълен стенд,при приятел автомонтьор.Имам му напълно вяра,така че просто ми е странно това.Карал съм алфа,сивик,голф 2 и при всичките качва над 1000 об/мин,влкючително и мерцедес ц220,фиат браво на едни мои приятели.Просто се зачудих това е,а към колегата с жигулата-Защо да е некоректно сравнението,след като съм видял над повече от 10-15 коли,които работят над 1000 об/мин на студен двигател,за първи път виждам такова нещо и искам да си обогатя познанията,това е.
- Tatrata
- Мнения: 588
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?
Има нещо гнило, дори и топло да е винаги държи малко над 1000 оборота. Въпроса е за колко време. Поне при мен е така. Залагам, че имаш проблем с датчик на температурата или дросел. Не виждам друго обяснение 

Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?
Колега аз съм с 1.0 AEV 1995 и аз като я запаля в началото е на 950-1000 после пада на 800-850-900 това е нормално след като колата е студена.Като позагрее сваля оборотите следователно и разхода.Един двигател работи пълноценно и гори пълноценно след като е загрял.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?
Така е и при мен, Ибиза с APQ, пали на макс 1000 оборота. И аз в началото като я взех ми се стори странно и мислех че нещо и има, защото Галанта ми и той като Сивика ти - пали на около 1400, а при -5 навън вдига и 1800-2000 за малко .. После проучих и разбрах, че целта на повечето обороти при японските е да загрее по-бързо, а не да не угасне. Въпроса с "негасненето" се решава с по-богата смес, което се управлява от ЕКУ-то чрез времената на дюзите. От VAG явно са решили, че няма смисъл да вдигат оборотите повече от 1000. Така че всичко ти е Ок, карай си.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?
Всичко е ок!
Според мен на хондата и има нещо.
1000 си е ток! пада на 900 като загрее. Моя двигател е същия!
Според мен на хондата и има нещо.
1000 си е ток! пада на 900 като загрее. Моя двигател е същия!

- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?
И хондата си е ок
.
Горе съм написал защо.

Горе съм написал защо.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 6N1 незагрял двигател 1000 об/мин?
freestyler911 написа:Всичко е ок!
Според мен на хондата и има нещо.
1000 си е ток! пада на 900 като загрее. Моя двигател е същия!
То на всички хонди трябва да им има нещо тогава.
По-вероятно е да държат по-високи обороти зарадаи влошеното мазане при ниски температури в съчетание с ниски обороти. Едните са сметнали, че 1000 са достатъчни, другите са сметнали, че 1500 им трябват. Хондата си загрява по-бързо по принцип от Поло-то и без по-високите обороти. Отделно с времената на дюзите Хондите имат и едни други клапани IACV или FIITV за празния ход, които заменят печалноизвестните стъпкови моторчета при VAG.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 17 госта