поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Мнениеот lrlmodo » Вто 22 ное 2011 17:38


Аз няма да казвам, че мойта центровка е на предварение на MAX
Там където спира хода на делкото mhihi
Колата е карбуратор - поведение - отлично във високите.
Ниските все същите.




Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Мнениеот nosex » Вто 22 ное 2011 17:41


На менте можеш да попаднеш при всички марки.
Мисля, че оригиналните свещи на AAU-то са NGK, може и да греша.
Виж тези за пропан-бутан: http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... delId=1605
И ги сменяй на 25-30000 км, аз поне така направих на моя кофтор. Карам го на бензин :beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Мнениеот stefan4o » Вто 22 ное 2011 20:43


vilden написа:За газ препоръките са свещите да са еднополюсни и съм склонен да се съглася с това. Предполага се, че има разлика в разпръскване на искрата. За денсо се смята, че има по-малко ментета.

От кого са тези препоръки? Щото заводските препоръки според мен са най-меродавни. Но, както и да е. Едва ли проблемът е в тях, просто го подметнах. Аз на всички мои познати, които са ме питали съм им препоръчвам да си купят свещи по каталог за техния двигател, но не каталог на Ловато или БРЦ, а на Беру, НГК, Шампион и т.н. производители на свещи. Така като гледам темата отива да стане 10 страници да си говорим за свещи и центровки, докато колегата се накани да си пипне колата mhihi


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Мнениеот BukTop » Вто 22 ное 2011 22:55


Ето как направих моята центровка на 3Ф-а, а и на ААУ-то.
Въртя делкото и го оставям там, където е най-спокоен мотора. След това карам, ако чука аванса връщам малко и обратното...
Не претендирам, че е правилно, но пък си мисля, че съм я уцелил.

Поздрави


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Мнениеот vilden » Сря 23 ное 2011 9:26


Мога да споделя, че колата е пипана доста и в момента е добре. Събирам информация кое как е за този мадел. Искам някой с опит да сподели как е на теория и какво се получава на пректика. Все пак за коли над 20г и незнайно колко километри на двигателя има разминаване в теория и практика в следствие на получени износвания и хлабини. Колата е свалена от автовоз преди 2г и километража покозваше 135680??? За реалните километри би трябвало да се ходи на врачка!!! Ако е вярно показанието е карана от баба с по-къс десен крак и да има бастун в багажника!!!


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Мнениеот muns61 » Сря 23 ное 2011 10:57


Ако при каране на бензин се обажда МАЛКО аванс, на газ ще е добре. Това е най - елементарното обяснение.


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Мнениеот vilden » Сря 23 ное 2011 11:34


Просто аванс не чувам, защото съм махнал катализатор и гърнета. В момента имам само искроуловител /ускорител/ на мястото на катализатора и резонатор на мястото на крайното гърне.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Мнениеот muns61 » Сря 23 ное 2011 12:02


Катализатори и грънци нямат нищо общо с детонационното горене, на което му се казва разговорно "аванс". Чува се характерно зъркане в мотора при голямо предварение при подаване на газ рязко. Ако това не ти е ясно, няма смисъл от писане, бягай на сервиз.


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Мнениеот vilden » Сря 23 ное 2011 13:19


Просто не се чува от шума


Потребителски аватар
OZZY_
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Мнениеот OZZY_ » Вто 29 ное 2011 10:05


И аз съм единственно и само на газ и действам по сиатемата "пипай смело". Въртях делкото няколко пъти докато оцеля идеалното за мен палене и сега е ок. А колкото до свещите - приятел ми подари нови BOSCH с 3 електрода (ики както там се казват) и като ги сложих на полото, даже радиото не искаше да работи mhihi Не успях да го запаля въпреки, че мотора беше загрял. Попитах познат с 1.3 мотор 65 коня мк2 и той сподели, че само с еднополюсови свещи тази кола работи нормално на газ :)
п.с.
(извинявам се за неточните термини)
Имаще една особенност там за разстоянието между електродите на свещта. На колите, които се карат предимно на газ е желателно да е 0.7мм :) :beer


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Мнениеот vilden » Вто 29 ное 2011 11:14


Колко ти е мръднато делкото към предварение в мм? Досега, което съм разбрал за газ е: изправна запалителна система и редовна смяна въздушен филтър.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Мнениеот stefan4o » Вто 29 ное 2011 12:37


OZZY_ написа:И аз съм единственно и само на газ и действам по сиатемата "пипай смело". Въртях делкото няколко пъти докато оцеля идеалното за мен палене и сега е ок. А колкото до свещите - приятел ми подари нови BOSCH с 3 електрода (ики както там се казват) и като ги сложих на полото, даже радиото не искаше да работи mhihi Не успях да го запаля въпреки, че мотора беше загрял. Попитах познат с 1.3 мотор 65 коня мк2 и той сподели, че само с еднополюсови свещи тази кола работи нормално на газ :)
п.с.
(извинявам се за неточните термини)
Имаще една особенност там за разстоянието между електродите на свещта. На колите, които се карат предимно на газ е желателно да е 0.7мм :) :beer

Това за свещите, дето си го написал са :screwy
Да не говорим за твоя познат, дето не знае, че на Мк2 мотора 1.3 е с 55 коня, нито повече, нито по-малко, още повече, че с триелектродни свещи колата не можела да работи нормално на газ :screwy По Аутодата за AAU всички свещи са с 0.8мм разстояние на електродите. Една от свещите е Bosch W7DTC
Изображение


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Мнениеот vilden » Вто 29 ное 2011 15:41


OZZY_ виж лс


Потребителски аватар
OZZY_
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Мнениеот OZZY_ » Вто 29 ное 2011 16:21


stefan4o написа:
OZZY_ написа:И аз съм единственно и само на газ и действам по сиатемата "пипай смело". Въртях делкото няколко пъти докато оцеля идеалното за мен палене и сега е ок. А колкото до свещите - приятел ми подари нови BOSCH с 3 електрода (ики както там се казват) и като ги сложих на полото, даже радиото не искаше да работи mhihi Не успях да го запаля въпреки, че мотора беше загрял. Попитах познат с 1.3 мотор 65 коня мк2 и той сподели, че само с еднополюсови свещи тази кола работи нормално на газ :)
п.с.
(извинявам се за неточните термини)
Имаще една особенност там за разстоянието между електродите на свещта. На колите, които се карат предимно на газ е желателно да е 0.7мм :) :beer

Това за свещите, дето си го написал са :screwy
Да не говорим за твоя познат, дето не знае, че на Мк2 мотора 1.3 е с 55 коня, нито повече, нито по-малко, още повече, че с триелектродни свещи колата не можела да работи нормално на газ :screwy По Аутодата за AAU всички свещи са с 0.8мм разстояние на електродите. Една от свещите е Bosch W7DTC
Изображение


именно с такива свещи на BOSCH от AAU, HZ мотор не запали! АКо бях успял да я запаля, щях да се съглася, но единственното нещо което ми идва на акъла, е че проблема идва от типа гориво т.е. газта. На бензин може и да запали, но не съм пробвал. На AAU мотор на бензин с тези свещи нямаше ядове.
А колкото до 1.3 мотора грешката е моя , а човека, който я кара има верига магазини за авточасти и едва ли би ми дал некомпетентен съвет ... както се очертава да се получи с моя :oops:
... а и другото което се опитах да кажа е , че 0.7 е препоръчителното разстояние (луфт) между електродите на еднополюсни свещи за автомобили, които се карат предимно на газ!
Поздрави :) :beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка

Мнениеот stefan4o » Вто 29 ное 2011 17:21


Вадиш си много грешни изводи. Може свещите да не са били читави. Моята кола си върви идеално с 3-електродни свещи.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 59 госта