питането е следното
автомобил с фабричен ксенон
тип D2S, 35 вата
може ли да бъде сложена D2S система 55 вата
и ако да, какво е необходимо?



възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата
TDI-RS написа:питането е следното
автомобил с фабричен ксенон
тип D2S, 35 вата
И автомобила е ...???
И може и не може - зависи от сеченеито на проводниците за фаровете, контактния клщч, клщча за фаровете. . При някои марка фаровете задължително са през релета .
Предполагам щом е с фабричен ксенон, то задължително са направили икономията от мед /по-малко сеченеи./
На-безопастно е през реле.
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата
става дума за автомобил от ВАГ група
оригинален D2S ксенон, с баласти Hella
жиците са ок
въпросът е в свързването на aftermarket баластите къмто фабричните кабели
оригинален D2S ксенон, с баласти Hella
жиците са ок
въпросът е в свързването на aftermarket баластите къмто фабричните кабели
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата
И за какво ти е?
55вата,няма да има кой знае каква разлика
55вата,няма да има кой знае каква разлика
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
Re: възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата
просто желая да подобря интензитета, разлика нямам идея колко ще има
целта просто е да осветява по - добре петното пред колата
да спомена, че става думи за лупи разбира се
целта просто е да осветява по - добре петното пред колата
да спомена, че става думи за лупи разбира се
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата
TDI-RS написа:става дума за автомобил от ВАГ група
оригинален D2S ксенон, с баласти Hella
жиците са ок
въпросът е в свързването на aftermarket баластите къмто фабричните кабели
Съмнява ме швабите да са оставили сечение на проводницитв за дълги къси за халоген и за фабричен ксенон едно и също. Те икономисват проводници от инсталацията за ремарке , че ...
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
Re: възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата
нещо не те разбирам!
дълги и къси са на едно - нали това е D2S крушката
халогенките са на съвсем трето място със съвсем друга инсталация.
при производството на премиум сериите производителя въобще не се замисля да икономиса 3 метра кабел.
Знам, че едва ли някой го е правил това, но най ще ми е полезна информацията как да свържа афтърмаркет баластите към кабелите на сегашния ксенон
дълги и къси са на едно - нали това е D2S крушката
халогенките са на съвсем трето място със съвсем друга инсталация.
при производството на премиум сериите производителя въобще не се замисля да икономиса 3 метра кабел.
Знам, че едва ли някой го е правил това, но най ще ми е полезна информацията как да свържа афтърмаркет баластите към кабелите на сегашния ксенон
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата
TDI-RS написа:нещо не те разбирам!
дълги и къси са на едно - нали това е D2S крушката
1. халогенките са на съвсем трето място със съвсем друга инсталация.
2.при производството на премиум сериите производителя въобще не се замисля да икономиса 3 метра кабел.
Знам, че едва ли някой го е правил това, но най ще ми е полезна информацията 3.как да свържа афтърмаркет баластите към кабелите на сегашния ксенон
1.Халогенна крушка не означава фар за мъгла - халогенни /по името на газа в балона/ са на фаровете /Н4; Н7;Н1 /. На фаровете за мъгла са пак халогенни Х3
2.Ти си мислиш така Шаран 98г Комфорт линия - няма букси и кабели за ремарке -и те са под 3м дължина. 97 г имат.
3.Не разбрах какво запазваш - нали шатния е 35Вт и искаш да слагаш 55 вт ?? Ами сменят се и крушките и баластите на 55 Вт. Продават и преходници.
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата
Абсолютно съм наясно, че заедно с крушките се сменят и баластите и това не ме притеснява.
Успях да намеря фирма предлагаща D2S 55 вата, като те гарантират за 30% повече светлина. Това ме устройва.
Искам да се убедя обаче, че са наясно и знаят какво правят.
Колега Kris 11, нарочно не исках да го кажа досега, но не върви да сравняваш Шаран с премиум модел на Ауди.
Просто няма допирна точка. В едното се влага само най - доброто, а в другото - някакви материали според цената.
Успях да намеря фирма предлагаща D2S 55 вата, като те гарантират за 30% повече светлина. Това ме устройва.
Искам да се убедя обаче, че са наясно и знаят какво правят.
Колега Kris 11, нарочно не исках да го кажа досега, но не върви да сравняваш Шаран с премиум модел на Ауди.
Просто няма допирна точка. В едното се влага само най - доброто, а в другото - някакви материали според цената.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата
TDI-RS написа:Колега Kris 11, нарочно не исках да го кажа досега, но не върви да сравняваш Шаран с премиум модел на Ауди.
Просто няма допирна точка. В едното се влага само най - доброто, а в другото - някакви материали според цената.
И швабите правят икономия за да са конкурентни по цена на дръпнатите и фр.ит.- това имах в предвид.
РЕ -и аз не исках да ти го кажа ,ама си в дълбоко заблуждение.
На Ауди слагат позлатени проводници , а на VW някакви си за икономия. За Ауди избират блокове, глави, бутала, биели а за VW 2 ро качество. Електронните блокове за Ауди са специално тествани и избрани , а тия ненадеждните ги влагат в VW . VW ги събират ширпотреба, а Ауди са с военна приемка

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: asuan и 55 госта