възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата

Мнениеот TDI-RS » Нед 27 ное 2011 21:11


питането е следното
автомобил с фабричен ксенон
тип D2S, 35 вата
може ли да бъде сложена D2S система 55 вата
и ако да, какво е необходимо?




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата

Мнениеот kris11 » Пон 28 ное 2011 13:38


TDI-RS написа:питането е следното
автомобил с фабричен ксенон
тип D2S, 35 вата

И автомобила е ...???
И може и не може - зависи от сеченеито на проводниците за фаровете, контактния клщч, клщча за фаровете. . При някои марка фаровете задължително са през релета .
Предполагам щом е с фабричен ксенон, то задължително са направили икономията от мед /по-малко сеченеи./
На-безопастно е през реле.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата

Мнениеот TDI-RS » Пон 28 ное 2011 16:16


става дума за автомобил от ВАГ група
оригинален D2S ксенон, с баласти Hella
жиците са ок
въпросът е в свързването на aftermarket баластите къмто фабричните кабели


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата

Мнениеот LILO&STICH » Вто 29 ное 2011 18:04


И за какво ти е?
55вата,няма да има кой знае каква разлика


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Re: възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата

Мнениеот TDI-RS » Вто 29 ное 2011 22:37


просто желая да подобря интензитета, разлика нямам идея колко ще има
целта просто е да осветява по - добре петното пред колата
да спомена, че става думи за лупи разбира се


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата

Мнениеот kris11 » Сря 30 ное 2011 11:04


TDI-RS написа:става дума за автомобил от ВАГ група
оригинален D2S ксенон, с баласти Hella
жиците са ок
въпросът е в свързването на aftermarket баластите къмто фабричните кабели

Съмнява ме швабите да са оставили сечение на проводницитв за дълги къси за халоген и за фабричен ксенон едно и също. Те икономисват проводници от инсталацията за ремарке , че ...


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Re: възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата

Мнениеот TDI-RS » Сря 30 ное 2011 14:45


нещо не те разбирам!
дълги и къси са на едно - нали това е D2S крушката
халогенките са на съвсем трето място със съвсем друга инсталация.

при производството на премиум сериите производителя въобще не се замисля да икономиса 3 метра кабел.

Знам, че едва ли някой го е правил това, но най ще ми е полезна информацията как да свържа афтърмаркет баластите към кабелите на сегашния ксенон


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата

Мнениеот kris11 » Чет 01 дек 2011 13:30


TDI-RS написа:нещо не те разбирам!
дълги и къси са на едно - нали това е D2S крушката
1. халогенките са на съвсем трето място със съвсем друга инсталация.

2.при производството на премиум сериите производителя въобще не се замисля да икономиса 3 метра кабел.

Знам, че едва ли някой го е правил това, но най ще ми е полезна информацията 3.как да свържа афтърмаркет баластите към кабелите на сегашния ксенон


1.Халогенна крушка не означава фар за мъгла - халогенни /по името на газа в балона/ са на фаровете /Н4; Н7;Н1 /. На фаровете за мъгла са пак халогенни Х3
2.Ти си мислиш така Шаран 98г Комфорт линия - няма букси и кабели за ремарке -и те са под 3м дължина. 97 г имат.
3.Не разбрах какво запазваш - нали шатния е 35Вт и искаш да слагаш 55 вт ?? Ами сменят се и крушките и баластите на 55 Вт. Продават и преходници.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата

Мнениеот TDI-RS » Пет 02 дек 2011 16:10


Абсолютно съм наясно, че заедно с крушките се сменят и баластите и това не ме притеснява.
Успях да намеря фирма предлагаща D2S 55 вата, като те гарантират за 30% повече светлина. Това ме устройва.
Искам да се убедя обаче, че са наясно и знаят какво правят.

Колега Kris 11, нарочно не исках да го кажа досега, но не върви да сравняваш Шаран с премиум модел на Ауди.
Просто няма допирна точка. В едното се влага само най - доброто, а в другото - някакви материали според цената.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: възможна ли е смяна на фабричен 35 вата D2S ксенон с 55 вата

Мнениеот kris11 » Пет 02 дек 2011 23:38


TDI-RS написа:Колега Kris 11, нарочно не исках да го кажа досега, но не върви да сравняваш Шаран с премиум модел на Ауди.
Просто няма допирна точка. В едното се влага само най - доброто, а в другото - някакви материали според цената.


И швабите правят икономия за да са конкурентни по цена на дръпнатите и фр.ит.- това имах в предвид.
РЕ -и аз не исках да ти го кажа ,ама си в дълбоко заблуждение.
На Ауди слагат позлатени проводници , а на VW някакви си за икономия. За Ауди избират блокове, глави, бутала, биели а за VW 2 ро качество. Електронните блокове за Ауди са специално тествани и избрани , а тия ненадеждните ги влагат в VW . VW ги събират ширпотреба, а Ауди са с военна приемка :mrgreen:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта