Изгоряла помпа-дюза - причина?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Изгоряла помпа-дюза - причина?

Мнениеот Kalin72 » Вто 19 юли 2011 7:51


Затова се учудвам, че колегата е минал без да плаща.

А ако е имало сервизна акция, но ние, потребителите на VW в България не знаем? Вече нищо не може да ме очуди...




sashpe
Мнения: 37
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 11:41
Автомобил: Scirocco
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Изгоряла помпа-дюза - причина?

Мнениеот sashpe » Вто 19 юли 2011 8:23


Макар че в БГ наистина сме малко изолирани от такива сервизни акции за отстраняване на фабрични дефекти, аз се съмнявам да е имало такава. Все някой щеше да подочуе, да попрочете...До колкото разбрах от 10 мин с чичо Google проблемът е всеобщо известен, макар че дюзите в чужбина горят значително по-късно!

btw със сигурност има инфо в нета за сервизни акции за всеки един модел, било то свързани със специфични за модела проблеми или общи проблеми като този.


Потребителски аватар
Лукавия
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 10:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Изгоряла помпа-дюза - причина?

Мнениеот Лукавия » Пет 22 юли 2011 10:54


Колеги сервизни акции единсвено свързани със сигурността (например спирачната система) на автомобили изискват повикване на автомоблите от дилъра за отстраняването им. Всички останали акции се извършват, когато автомобилът посети лицензиран сервиз за някаквъ текущ ремонт. Тогава нещата се задвижват като акцията се извършва заедно с другите текущи ремонти или след доплънителна уговорка с клиента. Всички лицензирани сервизи са задължени, когато автомобил посети сервиза и има акция, то тя да бъде извършена, като има разбирасе и изключения, например колата само минава през България и клиента няма възможност да изчака да бъде извършена или някакви други частни случаи.
Иначе да ви успокоя - няма сервизна акция за смяна на дюзи на двигател BKP


ruslanmilev
Мнения: 154
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Изгоряла помпа-дюза - причина?

Мнениеот ruslanmilev » Пет 22 юли 2011 18:25


Абе ,какво стана с колегата ,на който му сменили дюзи безплатно във Велико Търново -или си е било майтап и не съм разбрал - темата му се въртеше тези дни?


ruslanmilev
Мнения: 154
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Изгоряла помпа-дюза - причина?

Мнениеот ruslanmilev » Пет 22 юли 2011 18:32


Колегата Mad_zag


Потребителски аватар
vencisto
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Изгоряла помпа-дюза - причина?

Мнениеот vencisto » Нед 31 юли 2011 19:28


Здравейте и от мен!
Аз съм с В5 2000г ПД AJM и колата ми е на около 285 000км.мисля. Проблеми с помпа дюзите не съм имал, но да дам съвет на всички с такива, а ако искат да ме слушат! Карам вече 45 000км с нафта от ръка от ОМВ, но дали е така, кой да ти каже. В момента съм в украйна и карам с украинска нафта от лукоил. Та съвета: винаги, до сега не е бивало да не го правя, на всеки 10л нафта слагам 5мл двутактово масло за бенинови резачки щил! Нито колата ми пуши, нито имам някакъв проблем с вървенето, нищо! То нали не се знае де, не дай бог!!! :bishop
След 3 години каране по този начин започна да предръпва леко на 2 скорост около 2 000 оборота, но по съвет на моя майстор смених нафтения филтър и при смяната налях 1/2 лики моли(за прочистване на дюзи на дизели) направо във филтъра и остатъка в резервоара, но на 10-15литра само. След това прокарах още една през резервоара при нормално разреждане мисля 0,5литра лики моли на 40-50л нафта или там както си пише на флакона и помен от предръпването даже нямам. Държа да отбележа и че съм с катализатора си още!


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Изгоряла помпа-дюза - причина?

Мнениеот morfei1 » Нед 31 юли 2011 19:57


B6 е друга бира.


Потребителски аватар
pokimon
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 21 ное 2010 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Изгоряла помпа-дюза - причина?

Мнениеот pokimon » Пон 01 авг 2011 13:04


Viso написа:Привет от мен, който пусна темата.
Онзи ден изгоря третата дюза - познайте къде...?
На остров Тасос, след Лименария и още едно-две селца, точно до едни козички, които си пасяха кротко край пътя. И това в неделя - почивен ден.
Следва - спиране на първата минаваща кола - българи, които спряха и се обадиха на тяхна позната гъркиня, която ме свърза с един грък, говорещ български, после пътна помощ до Лименария, разговор със собственика на местния сервиз, после до Лименас, след това на ферибота до Керамоти, нова пътна помощ до Кавала и там най-голямата изненада - познайте колко платих в сервиза на VW в Кавала за смяна на изгорялата помпа - дюза?
НИЩО! Оказа се, че гаранцията на VW в Гърция е повече от тази в БГ - 2 години /колата ми е на 3 год. и 3 месеца и в БГ е извън гаранция/.
Не стига, че гърците не ми взеха нито лев, но дори не ме накараха да подписвам никакви документи, просто ми оправиха колата /което би ми струвало около 1 500 - 2 000 лв. в БГ/, връчиха ми ключа и си стиснахме ръцете.
Изключително впечатление ми направи, че всички ми оказаха помощ и пълно съдействие - и българи и гърци, вкл. собственичката на хотела в Керамоти, в който бяхме отседнали /българка/, шофьорите от пътна помощ, таксиметровите шофьори, хората във VW - Кавала... Благодаря от сърце на всички тях! Следващият път ще пътувам спокоен до Гърция, защото знам, че там хората са сърдечни и няма да те оставят в беда.

Браво,това се казва отношение.Явно само наще сервизи на vw се правят на луди.Гледат да те съдерат.
Щом на мен ми изкаха 260лв за едно стъкло за странично огледало на Пасат В4,правете си сметката.


ecm
Мнения: 259
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Изгоряла помпа-дюза - причина?

Мнениеот ecm » Съб 27 авг 2011 18:38


Здравейте!

Чудя се на един Пасат Б5.5, 2.0 TDI, 2005 г., внесен от Германия преди година и нещо от човек, на който имам доверие - бил е лично за него, сега го продава. Не знам двигателят на тоя Пасат дали е BKP или BKC, но ще опитам да го проверя в Порше в понеделник. Като чета тая тема и подобни, в които пише, че тоя 2.0 двигател, освен проблемите с дюзите, в ранните версии пукал и глави, много се притеснявам, и се чудя дали 1.9 PD не е по-разумният вариант. Моля обаче за отговори на следните въпроси!:

1. Гледам, като се дискутират проблемни дюзи, се говори за Б6, главно, но имайки пред вид, че тоя Б5.5 е пак 2.0, предполагам, същото важи и за него - в смисъл не е до модел, а до двигател? Аз преди две седмици гледах един Б6 със сменени 3 дюзи и предстояща смяна на 4-та, та от там за пръв път попаднах на тая тема..
2. Не ми стана ясно - само при BKP дюзите ли са проблемни, или и при BKC, и съответно, ако са и при втория, каква е цената за смяна при него на една?
3. Каква би била цената за смяна на дюза при 1.9 TDI PD? Гледам, някой нагоре написа, че уж по-рядко се проявявали проблемите при него? Дали като цяло да не се насоча само към такива двигатели?
4. Моля за линк за читава търсачка по VIN, ако мога там да видя кода на двигателя!


ecm
Мнения: 259
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Изгоряла помпа-дюза - причина?

Мнениеот ecm » Съб 27 авг 2011 21:31


Ъпдейт: номерът на двигателя започва с BGW - това ли е, което ми трябва и повод ли е за притеснение?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Изгоряла помпа-дюза - причина?

Мнениеот niks76 » Съб 27 авг 2011 21:37


това е 8клапановия мотор - питай колегата julisimo за тоя мотор mhihi


ecm
Мнения: 259
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Изгоряла помпа-дюза - причина?

Мнениеот ecm » Нед 28 авг 2011 10:11


julisimo пише, че неговият е BMP, а тук пише BGW - или това BGW не е, което ми трябва?


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Изгоряла помпа-дюза - причина?

Мнениеот maimo » Нед 28 авг 2011 11:06


да това ти е кода на двигателя няма място за притеснение при него :)този двигател е със старите дюзи.също така има филтър за твърди 4астици.


Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Изгоряла помпа-дюза - причина?

Мнениеот kenwood » Нед 04 сеп 2011 23:03


Карам голф 5 2.0 тди BKD двигател и само с дюзите не съм имал проблем досега... на 130000 е в момента и съм сменил части на стойност повече от стойността на голф 4-ка 1,8 турбо 180 коня :)

Започна се с датчик на колянов вал, предни протекли два амортисьора, маховик, турбо (със съмнения за подменено със старо в някой от официалните дилъри за БГ поради следи по гайките на колектора), дроселова клапа, тампони на двигателя, ЕГР- протекъл със скъсана мембрана, пукната глава и губене на антифриз и още други работи.
Тоя двигател и сходните с различни букви двигатели 2.0 ДАЛЕЧЕ....когато се купува нова кола се има предвид и предполагащия се по-нисък процент по странично обслужване на автомобила изключвайки филтри и масло. Е с тоя модерен помпа-дюза е точно обратното.

Разходите до момента надвишават дори и ако карах 250 коня бензин със среден разход 10л/100км....та язък за разхода ми от 5 на 100км.


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Изгоряла помпа-дюза - причина?

Мнениеот passat123 » Сря 30 ное 2011 12:15


И аз смених дюза на Пасата Б6 2006 /7 2,0 ТДИ 140 к.с. Биха казал ,че карам и пасат Б5 1999 година
ако щете вярвайте колата е на 400 000 км . Никога не е отварян двигателя за ремонт на каквото и да е било по него .
Та Б5 е купена 2 р-ка през 2002 година и не се знае дали не са и бутнали км. като бяха забити на 80 110 км. уж не са но кой знае . ЗАТОВА ПОСЕГНАХ ОТНОВО НА МАРКАТА НО УВИ !!!
Пасата Б6 го купих от Приятел заможен който знам цялото състояние на колата от самото началото до сега и знам и
всичко как е подържана до км. и така на татака! Та и при мене един спокоен ден беше топло лятно време преди 4 месеца можеше и 6 да са станали и излизам от работа точно 300 метра нямаше и изгасна от там се почна филма един ден не разбраха какво и има ... и накрая се осъзнаха в крайна сметка 1600 лева ми излезна ремонта с сменена дюзата Сименс и труда !
Какво да направя да не горят тия калпави дюзи и аз не знам къде да зареждам нафта и аз не знам !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта