Пълни глупости, въобще не е нормален такъв разход за 1.8 abs двигател, ако ще и в Сибир да си и да имаш подгрявка и на 4-те седалки.
Отивай да видиш на диагостика какво става с центровките по колата.
Те тук в форума колегите не ми вярват че извънградско колата ми дава 5.5 на 100км с скорост около 90км. ама то си е тяхна работа, ако искат
Та дори в София по светофарите където се кара се на 1-2 не е нормално с такъв разход да си, просто е абсурд.
От една и съща бензиностанция ли наливаш бензин, да не ти сипват и малко водичка със спирт в бензина???
Бензиновата помпа ако ще и да се откачи изцяло от резервоара, колта пак ще си работи без да прекъсва стига смукателя на помпата да е потопен в бензин. На B4 комбито резервоара е с лека конусовидна вдлъбнатина при помпата, там е трудничко да я докараш хептен да пресъхне. При теб на седана би трябвало да е право дъното при помпата, но помпата потопена ли е в бензин няма страшно. Дори да има литър бензин в резервоара, когато караш на прав участък помпата започва да засмуква и същевременно напълва и самата кошничка с бензин. Ако дори и за малко остане смукателя на сухо, то тя ще засмуче бензина който е от кошничката и пак ще си прави налягане, а и всичкия този бензин дето е от резевоара до двигателя по бензинопровода е под налягане и едва ли ще го изсмуче колата само за един два завоя. Възможно е да прекъсва помпата и от слаби връзки на кабелите към нея, като особено опасно е ако са тези дето са точно на самата кошничка отвън. Там ако даде искра от слаба връзка и са останали на сухо ще станеш пътник за оня свят. Но при положение че там са 12 волта и клемичките влизат (обувките) доста трудничко, то едва ли ще е такава ситуацията, а и човека сложил помпата обратно би трябвало да е следил за стегнатостта на обувките на кабелчетата.
Има вариант помпата и да е вече толкова много износена (четките и), че да са се отчупили малки графитни парченца. Те не могат да излезнат от вътрешността на самата помпа, а се забиват по намотките на помпата и почват да гори бушона за помпата. Ти не си споменал за изгаряния на бушона и да се надяваме че не си с такъв потенциален проблем.
А за поплавъка и отчитанията и тук темата е доста омотана, има в момента една тема за поплавък Pasat която се дискутира, но е трудно да се каже понеже явно има няколко варянта на кошничките и ако някога е сменявана с неправилната и става сериозна обърквация после. Трябва хубаво да се провери за даден двигател, седан, комби и коя година точно ама точно е колата та да се види коя кошничка е, та дори и това не е гаранция че пак че се уцели правилната кошничка.
В общи линии цялото това забиване и огромен разход за който казваш, едва ли е от бензиновата помпа, нещо друго ти прави магариите
