BG_Golf4e написа:]
Ако не ти се вярва виж и в МТБ форума,доста редовен съм,а й колегата най-добре там да пита,не тук,там за разлика от тук всички са ПРО!
Не знам за К, но аз съм гледал и то доста.
Къде аполон, там и драга - все един ***
А един 'ПРО' няма и да обсъжда тези марки

Това, че всеки си хвали неговото е повече от фрапантно ясно

Аз обаче няма да го сторя:
- гуми гадни като на всеки байк в класа. Лично аз ги смених и не е болка за умиране.
- вилка - средна хубост за евтина, с леки наклонности към гадна. За целите на колегата, който пита (асфалт предимно) препоръчвам твърда. Може да се смени при покупката в сериозните магазини и се приспада цена. Моята ме дразни, защото няма заключване, но за тея пари толкУ.
- спирачки - нормални за ежедневна употреба. По-добре това от евтини дискови


- аз съм 100+ килограма и курбелите (не знам как се пише т'ва) са слаби и единия предаде дух. Смених ги с някакви хубави и скъпи с все централното движение - спи града. Нов вид захващане ала бала. В интерес на истината може и да не е проблема в оригиналните, а в това, че не ги затегнах допълнително, когато взех колелото, а по-късно и белята май беше станала вече. А средното се разби, защото се напълни с вода заради миене с водоструйка без да се запушат дупките

- при покупката съм сменил и ръкохватките - оригиналните са гадни
- в последствие и седалка смених
Хубаво, даже бих казал прилично колело под 1000лв няма.
И говорим без разни 'мортисьори и т.н.
Но за ежедневно, лаическо ползване стават и нашите евтинжоси и после корекции, ако има нещо
