



Б4 -> Б3
- Meto_passat
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 26 юли 2010 11:48
- Автомобил: VW Passat B4
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Б4 -> Б3
Колеги интересуваме кои точно части могат да се прехвърлят от пасат б4 на пасат б3. Става въпрос за всичко, което се сетите - брони, двигатели, пластмаси, табло, фарове.... накратко всичко възможно да се сложи по него
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Б4 -> Б3
Доста колеги са си монтирали на Б3 таблото, заедно с волана и уредите от Б4. Седалките също могат да станат 1/1. Също и по спирачките, на Б3 са Гирлинг, а на Б4 Лукас(което е по-добрият вариант при задните дискови спирачки, заради подобрението в механизма за ръчната спирачка).
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Б4 -> Б3
аз до колкото съм чул стават и корите по вратите на б3 от б4 също всички видове двигатели монтирани на б4 стават на б3
предна и задна броня също става
за други несе сещам
предна и задна броня също става
за други несе сещам

- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Б4 -> Б3
Всички стъкла.
- Meto_passat
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 26 юли 2010 11:48
- Автомобил: VW Passat B4
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Б4 -> Б3
Благодаря за инфото, колеги



- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Б4 -> Б3
Всичко по интериора става-колани,пласмаси,седалки...абе каквото се сетиш става!
Re: Б4 -> Б3
Като чета оставам с впечатлението, че само външните елементи не могат да се сменят - калници, фарове, стопове и т.н.
- Ivajlo82
- Мнения: 106
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
- Контакти:
Re: Б4 -> Б3
Виждал съм монтиран заден капак от Б3 на Б4 и обратното със съпътващите ги стопове/грозно щото се вижда разликата между ъгловите и тези монтирани на капака светлини/ , така че и задния капак става. Не съм сигурен, но и вратите сигурно ще паснат, но нали Б-ките имат заводска вдлъбнатина по цялата дължина в зоната под ръчките на вратите. Ако има във форума автотенекеджии да кажат дали болтовете на предните калници пасват м/у Б3 и Б4.Като загледах праговете май и те са еднакви/тенекеджия обаче трябва да потвърди/.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Б4 -> Б3
За стъклата на вратите нещо не мога да се съглася.Взимал съм ветробрани за Б3 и на Б4 не станаха.Имаха разлика в извивката,а май и в дължината.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Б4 -> Б3
Zlatina написа:За стъклата на вратите нещо не мога да се съглася...
твоя работа дали си съгласен или не, но на б3 съм с предно, на задните врати и на багажника на комбито странИците от б4. Абсолютно идентични са. И за седана важи.
и праговете са ми от б4,понеже стана на въпрос и за тях, както и куп други неща. Няма да изброявам, много са, ако автора има нещо конкретно в предвид, а не да си чеше езика, да зададе конкретен въпрос, много вероятно е да мога да му отговоря.
подобна тема, и то в техническия, би следвало да се пише на база опит, а не на догатки. Не визирам колегата с предното мнение, а изобщо по темата, че в технически трябва да има полезна информация, а не подвеждаща.
Не забравяйте че тук си ги водим Б3 Б4, но на запад е пасат 35и(б3) и пасат 35и фейслифт(б4). Знаете какво е фейслифт на един модел. Което ще рече че е по-удачно в случая да се говори за разлики, а не за прилики, щото става въпрос за една и съща кола!
- Ivajlo82
- Мнения: 106
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
- Контакти:
Re: Б4 -> Б3
pe6kata написа: ако автора има нещо конкретно в предвид, а не да си чеше езика, да зададе конкретен въпрос


- Meto_passat
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 26 юли 2010 11:48
- Автомобил: VW Passat B4
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Б4 -> Б3
Ами колега питам защото продавам пасат б4 на части и продажбата е толкова силна, че засега съм продал само 1 бленда и вече мисля да си сложа чаркулаците от б4ката на б3ката и ме интересува кои части стават - сега ме вълнува дали абс модула и аирбега могат да се сложат на б3? Дали мога да се сложат на предните врати ел. стъкла без да е имало на б3ката и сложен ли е монтажа.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Б4 -> Б3
от б3-ката са ми останали само ламарините и малко от салона- всичко останало е на б4.
Под салон имам в предвид кори и седалки, като самите седалки бяха оригинално кожено рекаро на б3, разглобил съм ги и съм ги сложил на основата от б4. На б4 има повече функции за реглаж, ползвал съм ел.управлението и подгрева на седалките на Б4. Даже сложих и лумбална настройка на рекаро, каквато по принцип няма...
Моята кола имаше оригинално абс- три канален, ел.(модела без серво). Махнах го и сложих 4 канален с едс. Това изисква смяна на конзолата с педалите(най-добре), смяна на горната помпа на съединителя, пускане на допълнителна втора тръбичка към задницата все пак всяко задно колело е на отделен кръг, а не на общ. Всъщност се сменят всички тръбички, че шуцерите им са различни. Ясно е че компютър, инсталация и блок се сменя също/ все едно е дали тепърва се качва... Таблото с бушоните е идентично, инсталацията е еднаква, ползват се едни и същи букси, само вадиш едната и закопчаваш другата.
Единствения и не малък плюс при мен беше, че ползвах моите си датчици на абс-а, т.е. не ми се е налагало да добавям гривни, което си е хамалогия.
За възд. възглавници- има си отделна инсталация за тях, контролера дълбоко заровен по барчето с пепелника, като самия конторлер просто взема едно захранване от таблото с бушоните. Качваш си волана с еърбега, както и махаш жабката и на нейно място монтираш пасажерския бег. Всичко пасва 1:1, няма преправяне. Най-добре е да си качиш таблото от б4- и там всичко пасва. Табло от б4 върви в комплект с ключ за фарове, разните му там копчета за подгрев и т.н. вкл. и ще имаш копчето с индикациите на еърбега и абс-а. Има разлика във въздуховода за двойните решетки на парното, и той трябва да е от б4.
Единствено от това което ппиташ, немога да ти кажа дали машинките за ел стъклата биха паснали.
"Сложен ли е монтажа" е много субективен въпрос.
Под салон имам в предвид кори и седалки, като самите седалки бяха оригинално кожено рекаро на б3, разглобил съм ги и съм ги сложил на основата от б4. На б4 има повече функции за реглаж, ползвал съм ел.управлението и подгрева на седалките на Б4. Даже сложих и лумбална настройка на рекаро, каквато по принцип няма...
Моята кола имаше оригинално абс- три канален, ел.(модела без серво). Махнах го и сложих 4 канален с едс. Това изисква смяна на конзолата с педалите(най-добре), смяна на горната помпа на съединителя, пускане на допълнителна втора тръбичка към задницата все пак всяко задно колело е на отделен кръг, а не на общ. Всъщност се сменят всички тръбички, че шуцерите им са различни. Ясно е че компютър, инсталация и блок се сменя също/ все едно е дали тепърва се качва... Таблото с бушоните е идентично, инсталацията е еднаква, ползват се едни и същи букси, само вадиш едната и закопчаваш другата.
Единствения и не малък плюс при мен беше, че ползвах моите си датчици на абс-а, т.е. не ми се е налагало да добавям гривни, което си е хамалогия.
За възд. възглавници- има си отделна инсталация за тях, контролера дълбоко заровен по барчето с пепелника, като самия конторлер просто взема едно захранване от таблото с бушоните. Качваш си волана с еърбега, както и махаш жабката и на нейно място монтираш пасажерския бег. Всичко пасва 1:1, няма преправяне. Най-добре е да си качиш таблото от б4- и там всичко пасва. Табло от б4 върви в комплект с ключ за фарове, разните му там копчета за подгрев и т.н. вкл. и ще имаш копчето с индикациите на еърбега и абс-а. Има разлика във въздуховода за двойните решетки на парното, и той трябва да е от б4.
Единствено от това което ппиташ, немога да ти кажа дали машинките за ел стъклата биха паснали.
"Сложен ли е монтажа" е много субективен въпрос.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Б4 -> Б3
Според темите из форума стават да се прехвърлят и машинките за ел.стъклата.Имат известна визуална разлика в едното рамо конкректно.А на pe6kata да кажа,че не ми е дочел поста.Предните стъкла са абсолютно идентичнизнам.Говорех за предните странични.Щом ветробран не мога да сложа от едната на другата,значи и стъклата са различни,все пак те следват формата на вратата.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Б4 -> Б3
прочел съм го. и стъклата на предните врати са еднакви. На всички стъкла, вкл и тези съм сложил уплътнения от б4. Няма как да са различни- тавана е еднакъв, люка от б4 който е стъклен м/у другото, пасва идеално на б3. Кората за тавана е еднаква, разните му пластмаси, обличащи колонки, гредички, са еднакви.
Просто няма откъде да дойде разликата- дори и кривина или каквото там имаш в предвид. А какво и защо при теб не е паснало, идея си нямам.
фейс от б4 на б3 става, ако се направи в комплект- очиларка, маска, фаорве, преден капак, калници. Всичко ще пасне. Б3 обаче изглежда по-добре според мен.
Предна броня от б4 пасва, но си иска б4 металната основа, както и двете малки рогчета, влизащи в гредите. Иначе трябва преправяне на тези от Б3. Налага се и малко да се резнат ръбчетата откъм гумата.
Задната си пасва- Металната основа е еднаква за седан и комби, независимо б3/б4, същото важи и за теглича.
ако има нещо друго, питай
Просто няма откъде да дойде разликата- дори и кривина или каквото там имаш в предвид. А какво и защо при теб не е паснало, идея си нямам.
фейс от б4 на б3 става, ако се направи в комплект- очиларка, маска, фаорве, преден капак, калници. Всичко ще пасне. Б3 обаче изглежда по-добре според мен.
Предна броня от б4 пасва, но си иска б4 металната основа, както и двете малки рогчета, влизащи в гредите. Иначе трябва преправяне на тези от Б3. Налага се и малко да се резнат ръбчетата откъм гумата.
Задната си пасва- Металната основа е еднаква за седан и комби, независимо б3/б4, същото важи и за теглича.
ако има нещо друго, питай
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта