Polo Glasik -89г, 1.9, SDI,AEY.- Търся идея...
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 27 авг 2011 11:41
- Автомобил: Polo classic 6K V2 64k 1900c SDI
- Двигател: AEY 1999g.
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Polo Glasik -89г, 1.9, SDI,AEY.- Търся идея...
Търся идея за приспособление,което да ми показва със светлинен сигнал в купето когато някоя от късите(дългите) светлини изгори. Обикновено това може да стане в слънчев ден ,но нали е задължително да се кара на къси светлини и през деня,а ако те види полицай,веднага те спира и ти пиши фиш за 30 -50 лева.
- Bucket
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 21:50
- Автомобил: Skoda O2 комби TDI BMM
- Двигател:
- Местоположение: Вр/Сф
Re: Polo Glasik -89г, 1.9, SDI,AEY.- Търся идея...
Aми ако те спрат за една изгоряла крушка, ако имаш резервна и я смениш пред полицая след което светлините са изправни няма да ти пишат нищо 

- ivan.karadenizov
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 08 дек 2008 9:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Сливен
Re: Polo Glasik -89г, 1.9, SDI,AEY.- Търся идея...
alantion написа:а ако те види полицай,веднага те спира и ти пиши фиш за 30 -50 лева.
В светлата част на деня имаш право да продължиш движение с неизправност на ел. инсталацията на колата (изгоряла крушка например) до място, където да отстраниш въпросната неизправност. Справка - ЗДвП.
В тъмната част на деня няма как да не разбереш, че не свети някой фар.
Идеята за сигнализация за изгоряла крушка е добра, ама ми се струва трудна работа и целта едва ли ще оправдае средствата. Знам ли?

-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 27 авг 2011 11:41
- Автомобил: Polo classic 6K V2 64k 1900c SDI
- Двигател: AEY 1999g.
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Polo Glasik -89г, 1.9, SDI,AEY.- Търся идея...
С голямо удоволствие искам да споделя предложението ,което получих .
Предполагам ще е от полза на всички ,които проявяват интерес за реализация на идеята ми.
А тя е следната: върху една рид ампула се правят няколко намотки от захранваящия кабел за късите светлини .Рид ампулата прекъсва верига на светодиод (индикация)в купето.
След реализацията ще пиша за резултата.
Предполагам ще е от полза на всички ,които проявяват интерес за реализация на идеята ми.
А тя е следната: върху една рид ампула се правят няколко намотки от захранваящия кабел за късите светлини .Рид ампулата прекъсва верига на светодиод (индикация)в купето.
След реализацията ще пиша за резултата.
- Bucket
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 21:50
- Автомобил: Skoda O2 комби TDI BMM
- Двигател:
- Местоположение: Вр/Сф
Re: Polo Glasik -89г, 1.9, SDI,AEY.- Търся идея...
alantion написа:С голямо удоволствие искам да споделя предложението ,което получих .
Предполагам ще е от полза на всички ,които проявяват интерес за реализация на идеята ми.
А тя е следната: върху една рид ампула се правят няколко намотки от захранваящия кабел за късите светлини .Рид ампулата прекъсва верига на светодиод (индикация)в купето.
След реализацията ще пиша за резултата.
Този метод е нещо като да закърпим положението

Хмм, нещо ми се върти в главата дали да не се направи схема с някакви прагове, така или иначе напрежението върху самата крушка в работно състояние и при изгоряла ще е различно, но разликата ще е макс. 1-1,2V.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта