Polo Glasik -89г, 1.9, SDI,AEY.- Търся идея...

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
alantion
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 27 авг 2011 11:41
Автомобил: Polo classic 6K V2 64k 1900c SDI
Двигател: AEY 1999g.
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Polo Glasik -89г, 1.9, SDI,AEY.- Търся идея...

Мнениеот alantion » Пон 05 дек 2011 21:08


Търся идея за приспособление,което да ми показва със светлинен сигнал в купето когато някоя от късите(дългите) светлини изгори. Обикновено това може да стане в слънчев ден ,но нали е задължително да се кара на къси светлини и през деня,а ако те види полицай,веднага те спира и ти пиши фиш за 30 -50 лева.




Потребителски аватар
Bucket
Мнения: 297
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 21:50
Автомобил: Skoda O2 комби TDI BMM
Двигател:
Местоположение: Вр/Сф

Re: Polo Glasik -89г, 1.9, SDI,AEY.- Търся идея...

Мнениеот Bucket » Пон 05 дек 2011 21:45


Aми ако те спрат за една изгоряла крушка, ако имаш резервна и я смениш пред полицая след което светлините са изправни няма да ти пишат нищо ;)


Потребителски аватар
ivan.karadenizov
Мнения: 123
Регистриран на: Пон 08 дек 2008 9:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Сливен

Re: Polo Glasik -89г, 1.9, SDI,AEY.- Търся идея...

Мнениеот ivan.karadenizov » Вто 06 дек 2011 13:58


alantion написа:а ако те види полицай,веднага те спира и ти пиши фиш за 30 -50 лева.


В светлата част на деня имаш право да продължиш движение с неизправност на ел. инсталацията на колата (изгоряла крушка например) до място, където да отстраниш въпросната неизправност. Справка - ЗДвП.
В тъмната част на деня няма как да не разбереш, че не свети някой фар.

Идеята за сигнализация за изгоряла крушка е добра, ама ми се струва трудна работа и целта едва ли ще оправдае средствата. Знам ли? :roll:


alantion
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 27 авг 2011 11:41
Автомобил: Polo classic 6K V2 64k 1900c SDI
Двигател: AEY 1999g.
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Polo Glasik -89г, 1.9, SDI,AEY.- Търся идея...

Мнениеот alantion » Вто 06 дек 2011 22:08


С голямо удоволствие искам да споделя предложението ,което получих .
Предполагам ще е от полза на всички ,които проявяват интерес за реализация на идеята ми.
А тя е следната: върху една рид ампула се правят няколко намотки от захранваящия кабел за късите светлини .Рид ампулата прекъсва верига на светодиод (индикация)в купето.
След реализацията ще пиша за резултата.


Потребителски аватар
Bucket
Мнения: 297
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 21:50
Автомобил: Skoda O2 комби TDI BMM
Двигател:
Местоположение: Вр/Сф

Re: Polo Glasik -89г, 1.9, SDI,AEY.- Търся идея...

Мнениеот Bucket » Сря 07 дек 2011 9:10


alantion написа:С голямо удоволствие искам да споделя предложението ,което получих .
Предполагам ще е от полза на всички ,които проявяват интерес за реализация на идеята ми.
А тя е следната: върху една рид ампула се правят няколко намотки от захранваящия кабел за късите светлини .Рид ампулата прекъсва верига на светодиод (индикация)в купето.
След реализацията ще пиша за резултата.

Този метод е нещо като да закърпим положението :D Не ми се струва много добра, при тези вибрации и големи температурни амплитуди характерни за автомобилите, колко време ще издържи рид-ампула?
Хмм, нещо ми се върти в главата дали да не се направи схема с някакви прагове, така или иначе напрежението върху самата крушка в работно състояние и при изгоряла ще е различно, но разликата ще е макс. 1-1,2V.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта