


ubahob-0102 написа:Как изобщо се постигат тези 11000 +/- от клипа ?
Вера Павлова написа:Колега мисля,че грешиш малко с този раэпределителен вал можеш да завъртиш 10000 само на място,или по голямо надолнище. Също така ме интересува как си успял да обтегнеш ангренажа след рязането на блока,
эащото с лек маховик в момента,който пуснеш гаэта при10000 ще прехвърлиш эъби.Клапаните пружини при този дигател също не могат да работят при тези обороти,както и хидравличните чаши. Личното ми мнение е, че проекта е добър,но трябва да се дообмисли ощ малко .Може би трябва да се обработят буталата със эона приближаваща главата на 0.75 мм. .Този тип глава при такова портване ,всмукателният порт пробива към отворите эа болтовете на главата.Ако беше отворил мотора щеше да видиш, че в главата има горивна камера и само эа информация ,буталото на двигател Ф1 се движи със скорост 24 метра в секунда,а при тебе скороста на буталото при 10000 е 26 метра в секунда, при тази скорост буталата започват да се стапят,а сегментите се счупват.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта